חיפוש

האם צריך הרבה כסף כדי לשכור חוקר פרטי?

במקרים מסוימים בהם ישנם חשדות לאדם בנוגע לבגידה, האזנות, ביצוע מעשים פליליים או כל חשד אחר הפתרון היעיל והמקצועי ביותר להפריך או להוכיח את החדשות יהיה בעזרת חוקר פרטי. החוקר, אשר מתמחה באיסוף מידע לפי בקשת או צורך השוכר את שירותיו, נעזר בידע מקדים, ניסיון ואמצעים טכנולוגיים מגוונים לביצוע משימתו. שירותים אלו ניתנים, בהתאמה, במחירים משתנים. במאמר זה ריכזנו עבורכם את המידע החשוב על מחיר שירותי חוקרים פרטיים ואת התשובה לשאלה – האם צריך הרבה כסף כדי לשכור חוקר פרטי?

 

כמה כסף באמת צריכים כדי לשכור חוקר פרטי?

לחוקרים פרטיים אמצעים ושירותים מגוונים שמטרתם איסוף מידע או ייעוץ בנוגע לחשדות מסוימים העולם לאדם. לאור מגוון השירותים והצורך המגוון, מחירי השירות משתנים, ולכן סכום הכסף היוצא על שירות החוקר משתנה בהתאמה.

 

שירותים של חוקר פרטי על מה אני משלם?

חוקר פרטי הוא איש מקצוע הנדרש למקצועיות רבה. עבודת החוקר כרוכה בסיכונים רבים, חלקם פיזיים וחלקם נובעים מהרגישות הנדרשת והקלות בה ראיות יכולות להשתבש ולהיות לא – תקפות מבחינה משפטית. לעתים, החוקר הפרטי נדרש לשעות רבות לשם ביצוע עבודתו ולאמצעים טכנולוגיים מגוונים, תוך עבודה במסגרת החוק.

חוקרים פרטיים שונים מתמחים בתחומים שונים ומגוונים, שיכולים להגיע מתחומי הבגידה, ההונאה, התחום הפלילי, ריגול עסקי וחקירות אנשים או חברות פרטיות תוך שימוש באמצעים הרלוונטיים להשגת הוכחות וראיות חותכות בכל אחד מהתחומים המופיעים מעלה.

 

כמה עולה לשכור שירותים של חוקר פרטי?

ראשית, טרם שכירת השירות המותאם עצמו – מחירי שירותים של חוקרים פרטיים משתנים בין החוקרים והמשרדים השונים. כל חוקר קובע את מחירי השירות בהתאם למידת הניסיון, המקצוע והמוניטין שיש לו, יחד עם האמצעים הטכנולוגיים והזמן שלוקח לו להשגת התוצאה.

מחיר השירות, כמובן, משתנה בהתאם לעבודת החוקר. בתור התחלה, פגישת ייעוץ עם חוקר פרטי תעלה בין 300 ש"ח ל – 600 ₪. לאחר שעת הייעוץ ובהתאם לצורך, ייקבע המחיר לפי השירותים הניתנים – שעות מעקב, איתור מספר טלפון או אדם, בדיקות אמצעי האזנה או ריגול ועוד רבים, כאשר הטווח יהיה בין 200 ₪ לבדיקות פשוטות ועד כ- 5,000 ₪ לאיתורים ובדיקות מורכבות.

לבסוף, השילוב המושלם נדרש להיות בין מקצועיות למחיר. כדי למצוא חוקר פרטי מקצועי ובעל ניסיון שיביא אתכם להוכחות הרצויות, היכנסו לאתר https://www.ibpi.org.il

 

לסיכום

שכירת חוקר פרטי לעתים קרובות תביא לכם תועלת כלכלית גדולה מההוצאה. בעזרת ההוכחות המתאימות, החוקיות והקבילות משפטית – תוכלו לקחת את החשדות לבית המשפט. ברוב המקרים, בעזרת הוכחות חותכות ניתן לזכות במשפטים הנוגעים לחלוקת רכוש (במקרי בגידה וגירושין) או לפיצויים (במקרים של חשדות פליליים או ריגול עסקי), כך שמעבר לצדק שייעשה, תוכלו לזכות בסכום כסף המפצה על הנזק שנגרם לכם.

 

מפתח עם תיוג סודי

אולי תאהבו גם את