חיפוש

אילו עבודות נוכל לקבל לאחר השלמת קורס חשבי שכר בכירים?

הדרישה בשוק לחשבי שכר בכירים הובילה להתעניינות מצד גולשים ברחבי הרשת. עובדה זו הגיעה לאוזנינו לאחר שגולשים העלו פוסטים בנושא ברשתות חברתיות שונות. החלטנו שלא להישאר אדישים לביקוש ויצאנו לבדוק איזה אילו עבודות יוצעו לבוגרי הקורס המדובר. הישארו כאן ותגלו שההיצע יותר רחב ממה שחשבתם.

 

לימוד חשב שכר בכיר – מה זה אומר בכלל?

חשוב להסביר בקצרה את הפרטים על הקורס המבוקש, רגע לפני שנעמיק בכל הנוגע לעבודות שיוצעו לבוגריו. נסביר תחילה כי מדובר בקורס שמיועד למי שכבר עובדים או עבדו בעבר באחד מהתחומים הבאים:

  • חשבי שכר
  • מנהלי חשבונות

שכן, מטרת הקורס היא לרענן את הידע הקיים ולהרחיב את כל הנושאים החדשים בתחום. בנוסך לכך, הסטודנטים יקבלו את הכלים החיוניים לטיפול בדו"חות של מס הכנסה ועוד. ראוי לציין כי מבנה הלימודים כולל שעות לימוד מעשיות ועיוניות.

לומד רואה חשבון בכיר

העבודות שמוצעות למשלימי הקורס

כל עסק וארגון צריך שיהיה לו חשב שכר שיהיה אחראי על נושאי חשבונאות ומיסים. עובדה זו מובילה אותנו להבנה כי ניתן להשתלב בסופו של דבר בכל מיני תחומים בשוק העבודה, למשל:

  • חברות היי טק
  • מפעלים
  • משרדי הנהלת חשבונות
  • סוכנויות נסיעות
  • עמותות
  • מוסדות חינוך ועוד

חשוב לציין שהסטודנטים שצפויים לקבל הצעות מצד מקומות עבודה אטרקטיביים במיוחד הם מי שלמדו במכללות מוכרות ונחשבות, כמו למשל המכללה למיסים ולחשבונאות.

 

מה כלול בתוכנית הלימודים?

אם גיליתם שהעבודות שהוצגו לעיל מתאימות לכם, כדאי שתדעו עכשיו מה אתם צפויים ללמוד במהלך הקורס. בירור שערכנו בנושא העלה כי תכנית הלימודים כוללת הסבר מעמיק אודות דיני מס הכנסה, ביטוח לאומי, דיני עבודה וביטוח פנסיוני. מי שעסקו בתחום בעבר כבר מכירים בתחומים הללו. כך שזו תהיה ההזמנות שלהם להעמיק בהם עוד יותר.

סיום קורס שכר בכירים

מתכננים ללמוד את הקורס? כדאי שתכירו בדרישות

כל מכללה מעמידה בפני הסטודנטים שלה תנאים שיאפשרו לה לבדוק שמדובר באנשים רציניים. ריכזנו את כל הפרטים של המכללות הטובות ביותר וחזרנו עם רשימת הדרישות שתצטרכו לעמוד בהן, כדי לסיים את הקורס הנחשק עם התעודה הרצויה. נאמר תחילה כי עליכם לעבור בציון מינימלי של כ – 60 נקודות בבחינות הבאות:

  1. בחינה עיונית
  2. בחינה מעשית
  3. בחינת מתכונת

שימו לב, מלבד ציון עובר בבחינות אלה, תצטרכו גם לנכוח ב – 80% מהמפגשים אם תרצו לצאת עם התעודה בסוף הקורס.

 

השורה התחתונה – צאו ללמוד

יש שורה ארוכה של עבודות שיחכו לבוגרי קורס חשבי שכר בכירים. בשלב זה אתם מכירים בעובדה זו, כך שנותר לכם רק להירשם למכללה הטובה ביותר בתחום ולהכין את עמכם לקראת הבחינות. נאחל בהזדמנות זו שיהיה לכם בהצלחה ושתמצאו בהקדם את העבודה המתאימה לכם ביותר בתחום זה.

סיום קורס שכר בכירים

אולי תאהבו גם את