חיפוש

גיוס למקצועניים בלבד! 8 שיטות מהייבוב

HR הוא הלב של כל עסק. מדובר על תחום משאבי אנוש שנועד לעורר בעובדים שיתופי פעולה, יצרנות ודרכים לשימור עובדים טובים. היי בוב היא חברה המתמחה בגיוס עובדים ומהווה למעשה פלטפורמה של HR לכל חברה או עסק מתקדם. קבלו 8 שיטות מהיי בוב.

 

1 – לבנות תרבות ארגונית לתועלת תהליכי עבודה

השיטה הראשונה אותה פיתחו בפלטפורמת הי בוב היא מערכת המשפרת תהליכי עבודה של משאבי אנוש. לדוגמה, הפקת דוחות, אחסון נגיש וכד'. באמצעות המערכת הידידותית של היי בוב העובדים יוכלו לבצע פעולות גם מרחוק.

 

2 – שיפור כוח העבודה

השיטה הבאה עוסקת בבניית תוכנית אסטרטגית לגיוס עובדים. מאחר שמדובר במערכת אוטומטית, ניתן בקלות ובמהירות למפות את המועמדים למשרות השונות, לבצע מעקב ואף לתכנן משרות עתידיות באמצעות תרחישים והכל באמצעות הדיגיטל.

משאבי אנוש

 

3 – ניתוח ביצועים אפקטיבי

כשמדובר על שיטה של ניתוח ביצועים, הכוונה היא לחשיפת מידע בכל הנוגע לכמות העובדים, הצמיחה שלהם בעסק, היעדרות מהעבודה וכד'. זה לא רק למעקב שלכם כמעסיקים, אלא גם לצורך שיתוף העובדים על מנת שתהליך העבודה שלהם יהיה אפקטיבי.

 

4 – ניהול שכר החוסך זמן

כאשר מנהלים עסק עם עובדים חייבים לנהל מערכת של משכורות חוקית ואפקטיבית. באמצעות השיטה של היי בוב תוכלו לבצע זאת בצורה פשוטה של תוכנות מערכות שכר נגישות ומודרניות.

 

5 – ניהול זמן העבודה

זמן העבודה מתייחס לשעות העבודה מרגע כניסתו של העובד לעסק ועד יציאתו משם. כולנו מכירים את המכשיר בו העובדים מחתימים כרטיס בכניסה וביציאה. אחת השיטות המתקדמות של היי בוב היא היכולת לבצע זאת מהמכשיר הנייד באופן אמין ובאמצעות פיצ'ר ידידותי.

 

6 – סקר עובדים

בחברות רבות נעזרים בסקרים לעובדים על מנת לאסוף אינפורמציה על שביעות רצונם ולמנוע עזיבת עובדים מעולים. בנוסף, הסקרים משמשים למשוב ולשינויים חיוביים בבית העסק. בפלטפורמה הטכנולוגית של היי בוב, ניתן לבצע זאת בקלות.

שיפור כוח העבודה

 

7 – פלטפורמת הטבות

להיי בוב ישנה פלטפורמה אחת המסייעת לתגמל את העובדים, בין אם מדובר על בונוסים ובין אם על מניות בתהליך מהיר ופשוט הסוקר את התוכניות של ההטבות השונות.

 

8 – דיווח מאובטח

עוד שיטה היא האפשרות שניתנת לעובדים לדווח באופן בטוח ודיסקרטי על תקריות או אירועים שליליים כמו גניבות של עובד אחר, שחיתות ועוד. בצורה כזו העובדים יכולים להרגיש חופשי לדווח ולדעת שהמידע שלהם מוגן.

 

סיכום

בין אם מדובר על גיוס עובדים מקצועיים ובין אם על שימור עובדים קיימים, מדובר על אתגר. אך ניתן להתגבר עליו באמצעות שימוש בשיטות יעילות. השיטות של היי בוב יכולות לעזור לכם למצוא את המועמדים המתאימים ביותר לתפקיד ולשפר תהליכי עבודה, תרבות ארגונית וניתוח אפקטיבי למטרות שונות.

דיווח מאובטח

אולי תאהבו גם את

העשרת משאבי אנוש
6 תפקידים מפתיעים של HR

מחלקת משאבי אנוש (HR) נתפסת לעיתים קרובות כמחלקה אדמיניסטרטיבית, האחראית על גיוס עובדים, ניהול משכורות וטיפול בבירוקרטיה. יחד עם זאת, תפקידה של מחלקת משאבי אנוש

קראו עוד »