חיפוש

חשיבות הניקיון במוסדות ציבוריים ועל מה זה משפיע?

מוסדות ציבוריים כמו: קניונים, אוניברסיטאות, קופות חולים וכו מתאפיינים בתחלופה גבוהה של מבקרים. לכל אחד מהמבקרים יש שעות שונות ומטרות מגוונות. זאת הסיבה לנחיצות הניקיון במוסדות אלו ובמקביל גמישות בניקיון.

מצד אחד חשוב מאוד ליצור אוירה נקיה, סטירילית ומזמינה, מצד שני אי אפשר להתעלם מכך שהמבקרים לא יכולים להיות בלחץ מצוות הניקיון. עובדי הניקיון לא יכולים להפריע למבקרים ולפגום בהנאתם משהייהה במוסד.

בשורות הבאות תקבלו את כל המידע על חשיבות הניקיון במוסדות ציבוריים ועל השפעתה בשטח.

 

כיצד משפיעה סביבה נקיה על ההנאה במקום?

כל אדם בכל גיל שואף לחיות בסביבה נעימה. לא כל אחד זוכה לכך. אבל ידוע לכל עד כמה מרחב מחיה נעים וסטרילי משפיע על האוירה ועל איכות חיים. לעומת זאת, סביבה מלוכלכת תגרום לתחושת ניכור ואוירה שלילית.

חשיבות ניקיון מוסדות ציבוריים הינה גבוהה מאוד. כל מוסד ציבורי מעונין לגרום להנאה למבקריו ולרצון לשהות בו ברוגע בלי לחץ ומצוקה.

סקר שנערך לתיירים העלה כי רמת שביעות הרצון במרחב הציבורי בישראל שואף לאפס. רמת התחזוקה והניקיון נמוכה מאוד.

את המיתוס הזה כדאי לכל מוסד ציבורי לנפץ. לא עוד הזנחה ולכלוך. מתחילים להשקיע בניקיון וטיפוח. כי הניקיון שווה הרבה יותר ממה שאתם חושבים.

 

מה חשוב לודא לפני שמזמינים חברת ניקיון למוסד ציבורי?

תפקודם של העובדים בצוות משפיע מאוד על שביעות הרצון של המבקרים במוסד. כך למעשה השירות של עובדי הניקיון והיחס שלהם למבקרים ייצג את המקום.

לכן,

חשוב מאוד לדאוג לכך שצוות המנקים יהיה אדיב וסבלן. מקרים של התפרצויות זעם ואפילו פגיעות קלות עלולות להפיל את שם המוסד. חפשו חברת ניקיון ששמעתם עליה המלצות של סובלנות ואורך רוח יחד עם ניקיון ברמה גבוהה וסטנדרטים גבוהים של איכות.

חברת ניקיון מקצועית תבצע פיקוח ובקרה ותספק קשר ישיר עם מנהל המוסד בשטח. העובדים בח

בחברת הניקיון יופיעו בתלבושת אחידה, אסטתית ונעימה כדי לשמור על אחידות.

 

חובה על כל מבקר לקחת אחריות אישית על הניקיון!

בסופו של דבר המבקרים הם אלו שיתחזקו את המוסד או להיפך. אם המבקרים רואים מקום מטופח ומושקע, באופן אוטומטי גם הם יקפידו על הניקיון. לא משליכים טישיו על הרצפה במקום מתוחזק.

כדי לשמור על ניקיון שוטף גם בשעה שצוות הניקיון סיים את עבודתו, חשוב לתלות בשירותים בקשה לשמירה על ניקיון.

 

לסיכום

הניקיון במוסדות ציבוריים כמו: מרכזים קהילתיים, קניונים, מרכזי קניות, אוניברסיטאות וכו הינו חשוב מאוד ומשפיע על הצלחת המוסד. מקום נקי משרה אוירה שמחה ונעימה. שטח מלוכלך יגרום לאוירה מדוכדכת ושלילית.

כל מוסד מעונין להשרות אוירה חיובית ואיכותית עד כמה שניתן. חברת ניקיון איכותית בעלת שירות אדיב היא הפתרון לכך.

שטיפת כלים

 

אולי תאהבו גם את