חיפוש

אלו הפתרונות הטובים ביותר להרחקת יונים בשוק

כולנו נתקלנו לפחות פעם אחת בחיינו עם קן של יונים מעל גג הבית שלנו, על חלון המשרד, או אפילו ראינו קן יונים מעל בית הספר של הילדים.  הרחקת יונים היא בין המשימות החשובות ביותר שכנראה הייתם צריכים להתמודד איתם, או שתצטרכו להתמודד איתם בשלב כלשהו בחייכם. יונים יכולות להיות מפגע סביבתי רציני – הן מתחילות לאסוף זרדים וענפים דקים, בונות קנים, מטילות ביצים, ומלכלכות.

בנוסף, לעיתים הן גורמות לנזקים במזגן ובצנרת, גורמות לקילופי צבע ויכולות אף לפגוע באיטום של הגג. ואם זה לא מספיק, הן יכולות להיות מפגע תברואתי לא נעים שאף יכול להתדרדר לטיפול אנטיביוטי או לצורך להגיע לטיפול בבית חולים. בשביל להקל עליכם את ההתמודדות עם המצב הבעייתי שאתם עלולים להיתקל בו בזמן כזה או אחר, או שמא כבר נתקלתם, אספנו עבורכם את הפתרונות הטובים ביותר בשוק להרחקת יונים.

 

הפתרון הירוק ביותר בשוק – הרחקה אלקטרונית

אחת הדרכים הקיימות כיום בשוק להרחקת יונים, היא הדברה אלקטרונית. זוהי מערכת להרחקת מזיקים נוספים מלבד יונםי, כמו עורבים, דררות, מיינות וסוגי ציפורים נוספים. שיטה זו עובדת באמצעות אלמנטים אלקטרוניים הפועלים על אנרגיה סולארית, והיא מרחיקה מזיקים שונים ללא פיזור רעלים, ללא הדבקת דוקרנים וגם ללא צורך במתיחת רשתות.

מערכת מסוג כזה היא פיתוח ייחודי של מדינת ישראל, והיא נהנית ממגוון יתרונות. המערכת מתאימה למגוון סוגי מבנים, היא אינה מסוכנת לילדים ולחיות בית, מתאימה לכל תנאי מזג האוויר, וחובבי האסתטיקה מבינכם ישמחו לשמוע כי היא שקופה ואינה בולטת.

 

רשתות להרחקת יונים

הפתרונות להרחקת יונים כוללים כאלו פופולאריים, וביניהם נמנות הרשתות להרחקת היונים. זהו פתרון שיבטיח לכם במאת אחוזים שהיונים אכן יורחקו, מכיוון שהרשת מספקת חסימה מלאה למרפסת או לגג, ועל כן אין ליונים גישה כלל להגיע לחלל ולהקים שם קן שיהווה מטרד עבורכם.

רשתות כאלו מתאימות במיוחד לחללים גדולים ובפרט למרפסות, והחיסרון שלהן הוא שהן אינן אסתטיות ולכן בעלי משק בית רבים לא יבחרו בהן כפתרון לבעיית היונים, או שיעדיפו לשלם מעט יותר ולבחור ברשת שקופה שהינה בולטת פחות. אולם, הרשת יכולה גם לשחק יתרון משני, בכך שהיא מונעת לחלוטין נפילות מקריות של חפצים, בעלי חיים, או חלילה בני אדם, שעלולות לקרות במקרה של חלל כזה.

 

הרחקת יוני באמצעות מכשיר אולטראסוני

מכשיר אולטראסוני הוא מכשיר המשמיע קולות בתדרים נמוכים, כך שרק היונים מסוגלות לשמוע את הצלילים שהוא מפיק. היונים מפחדות מצלילים אלו, ולכן מתרחקות מהאזור בו המכשיר מופעל. זהו פתרון ידידותי ליונים, שאינו מסב להם נזק כלל, ועל כן הוא נחשב הומני ביותר ובעל יתרון גדול.

נוסיף כי הפתרון נהנה מיתרון נוסף על פני שאר הדרכים בכך שהוא יעיל לטווח הארוך – יונים ידועות בכך שאינן מתרגלות לרעשים ועל כן המכשיר יבטיח כי בעיית היונים לא תחזור שנית למקום מגורכם או עבודתכם. לסיכום, בשוק קיימות דרכים רבות לפתרון בעיית היונים, בחרו בדרך שמתאימה לכם ולמשאבים שלכם בצורה המיטבית, וודאו שאתם מבצעים את ההרחקה על הצד הטוב ביותר, על מנת שלא תצטרכו לחזור ולעשות זאת שנית.

שני יונים

 

 

אולי תאהבו גם את