חיפוש

איך גרביים לסוכרתיים עוזרות לאנשים חולי סכרת

מי שמתמודד עם מחלת הסוכרת יודע עד כמה היא עלולה לפגוע בכלי דם, במיוחד בכלי הדם הפריפריאליים הנמצאים באצבעות הרגליים או אפילו הרגישים יותר כמו אלו הנמצאים בעיניים. גרביים לסוכרתיים נותנים מענה למתמודדים עם רגישות רבה ברגליים. הם מקנים מעטפת של הגנה וטיפול בכף הרגל והקרסול. מוזמנים לקבל מידע על הנושא.

מה מיוחד בגרביים לחולי סוכרת?

לא מדובר בגרביים רגילים. יש מי שיקרא להם גרבי לחץ והם אכן גרביים אשר מפעילות לחץ מבוקר ומפוזר באופן שווה על כל חלקי הרגל. כך הם מונעים מהלובש אותם פצעי לחץ הנגרמים מהפעלת לחץ לא מבוקר על כלי הדם שברגל.

גרביים לסוכרתיים הם גרביים ללא תפרים פנימיים. הם מקנים תחושת יציבות ונוחות ללובש אותם והן מונעות לחץ מיותר מאזורים רגישים ברגל כמו אזור הקרסול ואצבעות הרגליים. מדובר בגרביים עשויים מחומר מאוורר ונושם.

סוכרת

למה סוכרתיים צריכים גרביים מיוחדות?

לא כל סוכרתי סובל מכל תופעות הלוואי של המחלה ולכן לא כל סוכרתי יצטרך גרביים לסוכרתיים. אך חשוב לדעת כי גרביים אלו אמנם מכונים גרביים לסוכרתיים, אך הם מתאימים לכל מי שבריאות הרגל חשובה לו. אמנם אנשים בעלי רגישות בכלי הדם חייבים גרביים כאלו, אך כל אחד מאיתנו עשוי למצוא את עצמו נהנה מלבישת גרביים כאלו.

כי כמו שסיכמנו כאן, ניתן לראות כי מדובר בגרביים נושמות, מאדות זיעה ומפזרות את הלחץ המופעל על הרגל למניעת פצעי לחץ. סוכרתיים מתמודדים פעמים רבות עם פצעי לחץ הנגרמים בגלל לחץ ממושך. הסוכרת מונעת ריפוי מהיר של פצעי לחץ וכך פצע לחץ עלול להוביל אף לנמק. כדי למנוע מצב כזה, פותחו גרביים לסוכרתיים שהם גרבי לחץ העומדים בתקנים מחמירים.

 

מה חשוב לבדוק לפני רכישת גרביים לסוכרתיים?

ניתן למצוא מגוון חברות המשווקות גרביים הנותנים מענה לסוכרתיים. אך שימו לב, כאשר אתם בוחרים גרביים כאלו, חשוב שתבדקו שהתכונות שלהם מתאימות לכם.

 

הגרביים צריכות להיות כביסים

לא כדאי להשקיע בגרביים חד פעמיים או גרביים שהם אמנם ניתנים לכביסה, אך לאחר כביסה יעילותם יורדת… בררו זאת לפני הרכישה.

 

גרביים נושמים

הקפידו שהחומר ממנו הגרביים מיוצרים יהיה חומר מנדף זיעה. כל עוד והזיעה לא מתנדפת, אתם עלולים למצוא את עצמכם מחמירים את מצב הרגל שלכם. העדיפו גרב שלא תאגור ריחותצ זיעה לא נעימים ותהיה עמידה בפני חומרים אנטי בקטריאליים.

 

טכנולוגיה השומרת על הלחץ המופעל

חשוב שהגרב תהיה איכותית ותמנע הפעלת לחץ לא מבוקר על אזורי הרגל השונים. חשוב לציין כי גרב שמחליקה או כזו שלא נאחזת היטב על הרגל, היא לא גרב איכותית מספיק. היא עלולה לגרום לפציעה וחבל.

 

לסיכום

גרביים לסוכריים הם גרבי לחץ המונעים התפתחות פצעי לחץ כפי שסיכמנו כאן.

סוכרת

אולי תאהבו גם את

כיצד נוכל לזהות אלכוהוליזם
כיצד נוכל לזהות אלכוהוליזם?

אלכוהוליזם, הידוע גם בשם הפרעת שימוש באלכוהול (AUD), הוא מצב כרוני ומתקדם המאופיין בצריכה מוגזמת ובלתי נשלטת של אלכוהול. זוהי הפרעה מורכבת המשפיעה על מיליוני

קראו עוד »