חיפוש

5 רעיונות למיטות מגניבות לילדים

חדר השינה של ילדיכם הוא קנבס לאינספור אפשרויות לבטא את אפי המשפחה, אופי הילד ואופי הבית.

כאשר מעצבים את חדר השינה של ילדיכם, עם כל החשיבות שיש לעיצוב החדר עם ארונות, פניות משחק ושולחן, הדבר החשוב ביותר הוא בראש ובראשונה –

המיטה! החשוב ביותר בשביל הילד הוא מקום מנוחה נוח ומזמין.

אבל איך בוחרים? יש כל כך הרבה אפשרויות בחירה כשזה מגיע למיטות ילדים, שקשה לקבל החלטה שקולה ומהירה.

ריכזנו עבורכם 5 רעיונות מגניבים למיטות ילדים. תהנו!

 

מיטות בעיצוב יוקרתי

מיטה בעיצוב קלאסי. נוחה ומפנקת. יוקרתית וייחודית. המיטה בעיצוב הקלאסי תהפוך את החדר של הילד לחינני, נעים ובעל אופי של סידור ואלגנטיות. מיטות יוקרתיות עשויות מחומרים איכותיים ביותר שמתכלים במהירות נמוכה מאוד. מה שהופך מיטה לטובה ואמידה תלוי באיכות החומרים ממנה עשויה. מהבסיס ועד למשענת הראש.

 

מיטות קומתיים

מיטות קומתיים מציעות חיסכון במקום במיטה נוספת ומגוון אפשרויות שונות לאחסון. במידה ויש לכם ילדים בעלי קרבת גיל, המיטה מציעה חסכון במקום בחדר במקום 2 מיטות נפרדות, מגוון חלל אחסון אפשרי במעמד ההזמנה.

 

מיטת גלריה

מיטות גלריה מעוצבות מאפשרות להכניס את המיטה לחלל החדר בממד הגובה ולשמר שטח בתוך החדר. מתחת למיטה יכולה להיות פינת הלמידה, פינת משחק טלוויזיה, ארגז צעצועים וכו' … מיטת גלריה מציעה פתרון שינה נוח וזרימה ודינמיות בעיצוב החדר.

 

מיטות מכונית

מיטות מכונית לילדים היא המיטה הכי מגניבה והכי צעירה שאפשר למצוא. מרגע הכניסה למטה, ילדיכם יכול להפליג בדמיון! הוא יכול להיות באטמן, נהג מירוצים או מלך השטח. מיטת מכונית לילדים מציעה פתרונות אחסון אף מגניבים עוד יותר. ילדיכם עם המיטה הזו יזכה לשנת לילה מתוקה, חלומות פז ודמיון יצירתי. מיטת הרכב מעודדת חשיבה יצירתית ומפתחת את הדמיון יותר מכל מיטה אחרת.

 

מיטת אוהל

מי שלא מכיר, אוהל טי – פי הוא אוהל אינדיאני הבנוי בצורת קונוס, ובנוי מהנקודה הרחבה ביותר בתחתית ועד לשיא גובהו בנקודה הכי צרה. כיום ישנן מיטות שמגיעות עם ערכה מובנית להקמת אוהל סביבן. המיטה מקנה לילד תחושת ביטחון, נעימות וחמימות וכמובן], ייחודיות. פתאום לא צריך מהבית בשביל קמפינג.

 

מה חשוב לזכור

הדבר החשוב ביותר הוא שילדכם ייהנה מהמיטה וירגיש טוב ללכת לישון ולהתעורר בה בבוקר. כהורים, ככל שתכללו אותו יותר בתהליך הבחירה וההתלבטויות, הוא ירגיש שותף מלא בתהליך וישמח עוד יותר בתוצאה הסופית. תהליך זה מקדם חשיבה בוגרת ויכולת קבלת החלטות. על כל מקרה שלא יהיה, בחירת המערכת היא מיטות מכונית לילדים! באמת שאין משהו מגניב כמו המיטה הזו, ולאחר שילדכם מתבגר, ממש לא צריך להפטר ממנה. אפשר להעביר אותה בתוך המשפחה או לשמור אותה לרגע ההתרחבות של התא המשפחתי.

 

מיטת ילדים

אולי תאהבו גם את