חיפוש

אילו סוגי ארונות קיימים לחדר שינה?

כיום, יש מגוון סוגים ששל ארונות לחדר השינה, שמציעים ארונות בעיצובים, חומרים, צבעים וגדלים שונים לגמרי.

המגוון הזה גורם לנו בהחלט לבחירה יותר קשה מבין אופציות נהדרות ורבות, אך גם בא לטובתנו באפשרות להתאים את הארונות כמה שניתן לחלל של חדר השינה שלנו ולצרכים שלנו.

לפני שאתם ניגשים לבחירת ארון ולתשלום אלפי שקלים על רכישה, בנייה והובלה – כדאי להבין מה מציע השוק, מה ההבדלים בין סוגי הארונות ומה האופציות שעומדות לפניכם.

לשם כך, לפניכם קצת על אילו סוגי ארונות קיימים לחדר שינה?.

 

היכן תוכלו למצוא מבחר וסוגים של ארונות לחדר שינה?

למעשה, כל חברת עיצוב ורהיטים תעצב מבחר שונה וסוגים אחרים של ארונות, אותם היא מציעה לרכישה. בכל חנות עיצוב וחנות ארונות שקיימת כיום תמצאו את המגוון הספציפי לחברה ולחומרים עמם היא עובדת, לכן כדאי לחפש בכמה חברות כדי להשיג באמת מגוון ולשקול באמת סוגי רבים ושונים של ארונות. בחנויות ריהוט לחדר השינה למשל, כמו אוליווד רהיטים תמצאו מגוון מרשים ואפשרויות רבות, שיוכלו להתאים לכל אחד ואחת באופן אישי. כל חברה לרוב מתגאה בעבודה עם חומרים ויבואנים שונים, לכן בדקו מה באמת הרכב החומרים ומה עדיף ואיכותי יותר לקנייה של ארונות עבור הטווח הארוך.

 

איזה סוגי ארונות קיימים לחדר השינה?

ארונות הזזה

ארונות הזזה נחשבים לסוג ארונות פופולרי ונוח מאד, שמאפשר פתיחה שאינה מפריעה לחלל החדר. כך, ארונות ההזזה דורשים פחות מקום מארונות שנפתחים באופן רגיל וחוסכים מקום בחדר. מדובר בפתרון נוח ומיטבי עבור חדר השינה שחוסך במקום וגם שומר על נראות אסתטית ונקייה, שכן אין דלתות ומגרות אלא שני בלוקים שניתן להזיז בקלות מצד לצד.

 

ארונות כוורת

ארונות כוורת הם ארונות רגילים או ארונות עם דלתות הזזה, שבתוכם המדפים מסודרים בסגנון כוורת, כלומר במספר קוביות המסודרות זו לצד זו. זה פתרון אחסון נוח גם כן, שכן מאפשר בכל מדף וכוורת לשים סוג שונה של בגדים, בכמות קטנה ומסודרת. ארונות הכוורת מהווים בחירה עיצובית אסתטית ומעניינת, שהיא גם נוחה מאד – שכן במקום מדפים ישרים וארוכים, ניתן לסדר את הבגדים בצורה מסודרת, פרטנית וייחודית.

 

ארונות עם פתיחה סטנדרטית, מחולקים לכמה דלתות

סוג נוסף של ארונות הוא הסוג הסטנדרטי והמוכר, של ארונות בעלי 1 – 6 דלתות לרוב, כאשר מאחורי כל דלת ודלת יש ווים לתליה או מדפים. מדובר בסוג הסטנדרטי לכן אינו יהיה יקר יותר משני הסוגים האחרים לרוב, אך בזכות בחירות עיצובית, תוספות שונות לדלתות וחומרים איכותיים, מחירו כמובן ילך ויתייקר. סוג זה של ארונות הנו פופולרי מאד ומתאים לחדרי השינה בהם יש מרווח ומקום לפתיחת הדלתות בנוחות. בארונות האלה ניתן בעצם לבחור יחד עם העצב לרוב, בכמה דלתות ובכמה חלקים אתם מעוניינים בארון.

 

חדר מעוצב

אולי תאהבו גם את