חיפוש

4 פריטים שיהפכו את המטבח שלכם למושלם

השהות במטבח צריכה להיות מושלמת מכל הבחינות. שכן, מדובר במרחב שמתבצעות בו פעולות שונות, כך שיש צורך בתאורה איכותית, משטחים נוחים לעבודה וכלים מתקדמים. מדריך זה יציג בפניכם את 4 הפריטים שיהפכו כל שהות במטבח לנוחה במיוחד. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו עם האינפורמציה הדרושה לכם.

 

פריט מספר 1 – תאורת לד

יש לא מעט מטבחים בישראל שמאופיינים בחוסר תאורה טבעית. עובדה זו מצריכה הוספה של גופי תאורה שיוצבו במקומות שונים ברחבי המטבח. ההמלצה היא לבחור בתאורת לד שמאירה את החלל על הצד הטוב ביותר. שימו לב שעליכם להוסיף כמה מנורות למטבח שלכם, כדי שהתאורה תגיע לכל מקום, לדוגמא:

  • מנורה קטנה מעל לכיריים
  • מנורה קטנה מעל משטחי העבודה
  • מנורה עגולה וגדולה על התקרה

רגע לפני שנמשיך לפריט השני, נציין שהוספת המנורות הללו למטבח הביתי תגרום לכם לראות אותו לראשונה באור אחר.

כלי מטבח

פריט מספר 2 – טוחן אשפה

אי אפשר לעסוק בפריטים חיוניים שיהפכו את המטבח שלכם למושלם, מבלי להתעכב לרגע על טוחן האשפה. מדובר במוצר גאונה שמשווק על ידי החברה המובילה לטוחני אשפה בישראל. זו מספקת לכל דורש את המכשיר שיותקן בתוך הכיור שלכם. נסביר שמכשיר זה גורס לחתיכות קטנות את שאריות האוכל שנותרו בכיור. כך שנחסך מכם לנקות את הכיור תוך שימוש בכפפות ומטלית. אין צורך להרחיב עוד אודותיו. שכן, אתם מבינים בשלב זה שמדובר במכשיר חכם שיחסוך מכם את תחושת הגועל שמתלווה בכל פעם מחדש לאיסוף שאריות הזבל מהכיור.

 

פריט מספר 3 – שואב אבק חשמלי

בואו נודה באמת – אף אחד מאתנו לא אוהב לנקות את המטבח תוך שימוש במטאטא, יאה ומגב, אבל המציאות גורמת לנו לעשות זאת בכל פעם מחדש. זה הרי ידוע שהמטבח הוא החדר היחידי בבית שמתלכלך 100 פעמים ביום. אם אתם רוצים לעשות לעצמכם חיים קלים, תצטרכו להשתמש בשואב אבק חשמלי שישמש אך ורק את אזור המטבח. כך תשמרו על המטבח שלכם נקי ומושלם לאורך זמן.

כלי מטבח

פריט מספר 4 – מדיח כלים

הפריט האחרון שנכנס למדריך זה הוא מדיח הכלים שיפחית את הכאבים במפרקי כפות היד שנובעים בעקבות הדחת הכלים הידנית שביצעתם עד כה. אם לא די בכך, מכשיר חכם זה יפחית את הריבים שמתקיימים לא פעם בין בני זוג, הורים וילדים. שכן, אף אחד לא יצטרך לשטוף יותר את הכלים ולנקות אחריו את הכיור (במיוחד אם תוסיפו את פריט מספר 2 שהוצג לעיל).

 

השורה התחתונה – זה הזמן לשדרג את המטבח

עד כאן המדריך שריכז את 4 הפריטים שיהפכו את החיים שלכם במטבח לקלים. בשלב זה נותר לכם רק לבחור בפריטים שחסרים לכם ולצאת מפה עם מטבח מושלם. נאחל שתבחרו נכון ושתמיד תבדקו מהם הגאדג'טים החמים ביותר בשוק.

כלי מטבח

אולי תאהבו גם את