חיפוש

איך תבחרו את התמונה המושלמת למטבח שלכם

מטבח יכול להיות עבור רבים המקום החשוב ביותר בבית, בין אם מדובר במטבח שכולל את פינת האוכל מה שמוסיף חשיבות דרמטית למטבח, או שאתם

אוהבים מאוד לבשל וחשוב לכם שלא רק שהמטבח יהיה בעל מראה בטעם שלכם אלא אפקטיבי ויעיל כשזה מגיע ליכולות בישול ואחסון.

אז איך אנחנו מעצבים את המטבח שלנו נכון? ומה עם יש גם פינת אוכל? ואיך אנחנו יכולים להיעזר בתמונות בשביל לתת אקסטרה לעיצוב של המטבח שלנו?

 

איך לעצב את המטבח שלכם נכון

הדבר הכי חשוב שיש לעשות כשאתם מתכננים את המטבח שלכם הוא כמות המקומות לאחסון, במיוחד אם אתם אוהבים לבשל או לאפות. אתם צריכים שיהיו כמה שיותר מדפים וכמה שיותר מקומות לשים בהם את הכלים, כלי הבישול והאפייה וכל מה שצריך לאירוח.

המדיח אם יש צריך להיות במקום ההגיוני ביותר, ולשים לב שכשהוא נפתח או לא יתפוס יותר מדי מרחב מהמטבח, לכן יש לחשוב לפני שאתם מחליטים איפה להציב אותו.

עיצוב השיש הוא אולי הכלי העיצובי החזק ביותר שיש לכם, שכן יש גם להחליט אם שיש יפה יבוא על חשבון אופי השיש, למשל יש שיש שאי אפשר להניח עליו דברים חמים. כיריים גז או כיריים אינדוקציה?

ומה עם פינת האוכל? כאן תוכלו להחליט על סוג הכיסאות שאתם רוצים, השולחן והתאורה ומקומות אחסון גם בקרבת האוכל. יש המון גורמים שאפשר לחשוב עליהם כשאתם מתכננים איך לעצב את המטבח שלכם, קחו את הזמן, לאט לאט החזון ייתגבש.

 

איך לבחור תמונות למטבח/פינת האוכל שלכם

תמונות למטבח ולפינת אוכל הם כלי שאתם ממליצים לכם להשתמש בו. לא רק שתמונות הם כלי פשוט לעיצוב הבית אלא זה יוסיף המון לאופי המטבח שלכם. כן, תמונות למטבח הם אמנם פחות שגרתיות לפעמים, אבל הסיבה לכך היא שזה לא מסרותי, לא כי יש בזה דבר שלילי. הפוך, זה יכול מאוד להתאים ולהוסיף אווירה של בישול או ביתיות שיכול להתאים לפינת האוכל שלכם או למטבח.

תוכלו לבחור כאן מגוון של סוגי תמונות, תמונות של אוכל, תמונות של מקומות בעולם עם אוכל שאתם אוהבים כמו פריז, תמונות מעוררי תיאבון ותמונות שהם אולי פשוט יפות ומוספיות לעיצוב המטבח שלכם באורח כללי.

לסיכום, אי אפשר לטעות אם תמונות. כל עוד זה קולע לטעם שלכם, עשיתם נכון. תסתכלו באתרים שונים שמוכרים תמונות, תנסו לראות אם יש משהו שמתאים לכם ואם זה מתאים לתקציב שלכם, לכו על זה.

כמובן שמומלץ גם להסתכל על תמונות בבתים של חברים ומשפחה. אולי תוכלו לגנוב איזה רעיון או שניים. יש הרבה דרכים לעצב את המטבח שלכם ופינת האוכל ואנחנו ממליצים לכם בחום לא לוותר על תמונות. אפילו אם מדובר רק בתמונה אחת, לדעתנו זה מוסיף המון וזאת דרך אפקטיבית להשאיר את החותם שלכם.

 

תנור

אולי תאהבו גם את