חיפוש

כל מה שצריך לדעת על קידום ממומן בגוגל!

בעלי אתרים חדשים וותיקים יודעים שעליהם להכיר מקרוב בקידום הממומן של גוגל, אך מעטים עוצרים לרגע, כדי להכיר בנושא מקרוב. מדריך זה עולה לאתר, כדי לסייע לכל דורש להכיר במידע הרלוונטי תוך זמן קצר. הישארו כאן ותכף תגלו את העובדות שאסור לכם לפספס בנושא זה.

 

עובדה ראשון – כך עובד הקידום הממומן

אי אפשר לעסוק בקידום ממומן, מבלי להתעכב לרגע על ההגדרה של המונח. נסביר שמדובר בשיטת פרסום שמאפשרת להציג מודעה ויזואלית או טקסטואלית שתוצג במנוע החיפוש של גוגל. סביר להניח ששמעתם לא פעם על המושג "PPC" בהקשר של הקידום הממומן שמשמעותו PAY PER CLICK. כלומר, תשלמו על השירות לפי מספר הקליקים שבוצעו על המודעה שפרסמתם. נדגיש שהמודעה מפורסמת בחלק העליון ביותר של דף החיפוש, כך שזו תופסת את עיניהם של הגולשים וגורמת ללחיצה שמעבירה אותם לדף הבית שלכם או לדף הנחיתה שהקמתם עבור פרויקט פרסומי זה.

עובדה ראשון – כך עובד הקידום הממומן

 

עובדה שנייה – יש יתרונות רבים לקידום זה

השיח הער על פרסום בגוגל באמצעות קידום ממומן בגוגל נובע מ – 2 היתרונות הבולטים הבאים:

 

  1. חשיפת המודעה לקהל היעד המתאים בזמן הנכון: המודעה שמפורסמת בגוגל תיחשף אך ורק לגולשים שמבצעים חיפוש בפלטפורמה זו, תוך שימוש במילים או ביטויים שהגדרתם מראש (אלה קשורים באופן ישיר לשירות או למוצרים שנמכרים על ידיכם)
  2. ניתן לנהל את תקציב הפרסום בקלות: גוגל מאפשרת לבצע פעילות שיווקית תוך שימוש במערכת מובנית ונוחה. זו מאפשרת לכל מפרסם להגדיר את התקציב היומי המתאים לו

 

עובדה שלישית: כדאי להסתייע במומחים מהתחום

יכול להיות ששמעתם בעבר על בעלי עסקים גדולים וקטנים שבחרו לבצע את הקידום הממומן של העסק ללא סיוע מצד מומחים בתחום הדיגיטל. אם כך, כדאי שתדעו שמדובר בטעות שעשויה לעלות ביוקר בסופו של דבר. שכן, ההמלצה היא להסתייע בסוכנויות לקידום אתרים, משום שאלה ינצלו את המשאבים המרכזיים שעומדים לרשותכם ויובילו לקבלת התוצאה הרצויה.

 

עובדה רביעית: בעלי המקצוע יאפשרו לכם ליהנות משירותים מתקדמים

בחרנו להתעכב לרגע על השירותים שיינתנו לכם מצד המומחים בקידום אתרים, כדי שתוכלו לקבל את תמונת המצב המלאה שתוביל להחלטה נכונה בנושא:

  • יקימו עבורכם תשתית ראויה שתאפשר להעלות פרויקטים לקידום ממומן
  • יבצעו מחקר מקדים תוך איתור של מילות מפתח
  • יעקבו אחר תוצאות הקמפיין, תוך התייחסות לנתונים סטטיסטיים
  • יבצעו פילוח מקיף של קהל היעד ועוד

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן 4 העובדות שחשוב להכיר על קידום ממומן בגוגל. בשלב זה יש בידיכם את המידע הרלוונטי שיאפשר לבצע את ההליך באופן מקצועי, כדי שתוכלו לראות את התוצאות המבוקשות. זו העת לפנות לסוכנות לקידום אתרים מומלצת, כדי שזו תבנה עבורכם את התשתית הדרושה ותקדם את האתר על הצד הטוב ביותר.

עובדה שלישית_ כדאי להסתייע במומחים מהתחום

אולי תאהבו גם את