חיפוש

הכוכבים הכי ריווחיים ברחבי הרשתות החברתיות

כולנו מביטים בהם מרחוק ורוצים לדעת איך זה מרגיש להיות כמוהם ליום אחד. אין מדובר כאן על חברי כנסת, השכנים שלכם או סתם אנשים אקראיים בסופר. הכוונה היא כמובן לכוכבים הרווחיים ביותר ברשתות החברתיות. כדי שתוכלו לקנא בהם קצת יותר וגם להכיר אותם באופן מעמיק, יצאנו לבדוק מיהם הכוכבים הרווחיים ביותר ברחבי הרשתות החברתיות וחזרנו עם השמות החמים הבאים:

 

איך הגענו לשמות החמים האלה?

כדי לבדוק מיהם השמות החמים של הכוכבים הרווחיים ביותר, היינו צריכים לבחון את העניין באמצעות מומחים שמכירים את התחום. הרי לא מתאים לפנות אל כוכבי רשת ולשאול אותם אחד אחרי השני כמה הם מרוויחים מידי חודש מהרשתות החברתיות, נכון? חשוב לנו לציין בפניכם שמדובר בבירור מעמיק ביותר שלא יבייש עובד מוסד, ועדיין. מדובר כאן בחיפוש על פי החוק. הנה דירוג של הכוכבים הרווחיים ביותר שהצלחנו להשיג את הנתונים לגביהם:

 

במקום ה- 1 בדירוג הכוכבת הרווחית ביותר ברשתות החברתיות – אדיסון ריי

הכוכבת הרווחית ביותר, זו שהגיעה למקום ה- 1 והמכובד בדירוג הכוכבים שלנו היא לא אחרת מאשר אדיסון ריי. אדיסון הפכה להיות אושיית רשת מהמצליחניות בעולם ואין על כך ספק. יש מי שאומרים שהעובדה שהיא כיכבה בסרט של נטפליקס והעובדה כי היא מתחזקת חברות יציבה עם אחת מבנות משפחת קרדישיאן הפכו אותה למי שהיא היום – הכוכבת הכי רווחית.

קיבלנו מידע שלאחר השתתפות בפרסומת יחידה היא קיבלה כ- 5 מיליון דולר, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בהון כולל רציני שאפשר לה להגיע למקום ה- 1.

 

במקום ה – 2 בדירוג הכוכבת הרווחי ביותר ברשתות החברתיות – קים קרדישיאן

מסתבר שמשפחת קרדישיאן עושה טוב לא רק לאחרים, אלא גם לעצמה. הצלחנו לקבל נתונים אודות חלק מבני המשפחה וגילינו שקים הגיעה למקום ה- 2 והמכובד לא פחות. גורמים שסייעו לנו לקבל את הנתונים, ציינו בפנינו שיכול להיות שאם היינו מקבלים את הנתונים המלאים אודות כל בני המשפחה, כנראה שהיה מישהו אחר במקום ה- 2. אך מה לעשות, כפי שציינו בפניכם קודם לכן, מדובר בפרטים מסווגים שקשה מאוד להשיגם.

 

איך תהפכו אתם לכוכבים הכי רווחיים ברשתות החברתיות?

ציפור קטנה לחשה לנו שכדי שתהפכו גם אתם לכוכבי רשת, אתם צריכים לעמוד בכמה פרמטרים:

  • להיות שחקנים איכותיים בסדרת טלוויזיה או סרט בינלאומיים
  • לתחזק חברות עם כוכב ריווחי אחר מהביצה
  • להכיר היטב את הרשתות החברתיות כולן

 

לסיכום המדריך

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 2 הכוכבים הרווחיים (או יותר נכון, הכוכבות) ביותר ברחבי הרשתות החברתיות. אנו מאחלים לכם שגם אתם תגיעו יום אחד לדרגה סמוכה אליהם ואולי אף יותר. אל תשכחו שאתם צריכים לעמוד בפרמטרים השונים שצוינו לעיל וכמובן, לעבוד קשה כדי להגיע אל הפסגה. מאחלים לכם המון בהצלחה בדרך לכוכבות הנוצצת.

מדיה חברתית

אולי תאהבו גם את