חיפוש

הכל על מכירת דירה בהרצליה

כשחושבים על נדל"ן בהרצליה, אוטומטית קופצות לראש תמונות של הווילות המפוארות בהרצליה פיתוח. אבל בהרצליה יש שוק נדל"ן הרבה יותר גדול מאשר רק שכונה עשירה אחת. נווה עמל מלאה בהזדמנויות למשקיעים, וגם הרצליה הירוקה ומרכז הרצליה לא נשארות מאחור. אז מה צריך לדעת על מכירת דירה בהרצליה? את התשובה תוכלו לקרוא בהמשך הטקסט שלפניכם.

 

איך למכור דירה בהרצליה

כשאתם ניגשים למכור את הדירה שלכם בהרצליה, יש כמה דברים שאתם צריכים לעשות. קודם כל, כדאי שתכינו את הדירה שלכם למכירה. זה אומר שתצטרכו לצבוע, להחליף נורות שרופות ובכלל לעשות את כל התחזוקה השוטפת שאנחנו נוטים לדחות למועד בלתי ידוע. שינויים קטנים כאלה יהפכו את הדירה שלכם למזמינה יותר – ואתם תוכלו לבקש עליה יותר כסף.

בנוסף, כדאי שתתחילו לחפש משרדי תיווך בהרצליה. מתווך נדל"ן אמין ומקצועי יוכל לעזור לכם למכור את הדירה מהר יותר, בפחות טרחה – ואולי אפילו ביותר כסף. לא יזיק גם לפרסם את הדירה שלכם בקבוצות פייסבוק ייעודיות, כדי להגיע ספציפית לקהל ההרצליאני.

איך למכור דירה בהרצליה

כמה אפשר להרוויח ממכירת דירה בהרצליה

התשובה לשאלה כמה אפשר להרוויח ממכירת דירה בהרצליה היא מורכבת מאוד, משום שהיא מורכבת מהרבה גורמים. האם יש לכם דירה נוספת ברשותכם? כמה שילמתם על הדירה הזו? וכמה משכנתא כבר שילמתם עליה?

לפעמים, כשעושים חישוב מדוקדק יכולים להגיע למסקנה שמכירת הדירה לא מניבה רווח, אלא רק מצמצמת הפסדים. יחד עם זאת, העובדה שהמחיר הממוצע לקניית דירה בהרצליה מגיע כמעט לקצת יותר ממיליון דולר, מעידה על כך שסביר מאוד להניח שתרוויחו מהעסקה לא מעט כסף.

כמה אפשר להרוויח ממכירת דירה בהרצליה

האם נווה עמל עוברת ג'נטריפיקציה

נווה עמל היא אחת השכונה המזרחית ביותר של הרצליה, משמע הכי רחוקה מהים. נווה עמל מאופיינת בבתים ישנים, ואוכלוסייה חלשה יותר ביחס לשאר העיר. יחד עם זאת, היא עדיין שייכת לתחומים המוניציפיאליים של הרצליה.

העובדה הזו הופכת אותה למעניינת מאוד בעיני משקיעים. אנשים שרוצים לגור בהרצליה, אבל לא יכולים לשלם את המחירים הגבוהים הנלווים לכך – מוצאים את ביתם שם. כך קורה שאוכלוסייה עשירה וחזקה יותר נכנסת לשכונה, מעלה את שכר הדירה הממוצע ובכך דוחקת החוצה את האוכלוסייה המקורית.

תהליך זה נקרא ג'נטריפיקציה. לג'נטרפיקציה יתרונות וחסרונות, וחשוב לדעת להסתכל על כך באופן מורכב. יחד עם זאת, אם יש לכם דירה בנווה עמל – בזכות התהליך הזה אתם יכולים לדרוש מחיר גבוה למדי גם עבור דירה במצב סביר.

 

סיכום

לסיכום, שוק הנדל"ן בהרצליה רותח. בין אם אתם רוצים לגור עם בני המעמד הגבוה קרוב לים, או שאתם משקיעים שמחפשים הזדמנויות – תוכלו למצוא משהו בהרצליה. הדבר הכי חשוב לזכור כשמוכרים דירה בהרצליה הוא להיעזר במתווך מוכר, מומלץ שמכיר את האזור היטב. אם יש לכם עוד שאלות בנושא, מתווך טוב יוכל לעזור.

הכל על מכירת דירה בהרצליה

אולי תאהבו גם את

פינוי בינוי בירושלים

  בשנים האחרונות אנו עדים למהפכה של ממש בעיר ירושלים – עשרות פרויקטים של פינוי בינוי אשר מטרתם היא להגדיל את מספר הדירות בעיר הבירה

קראו עוד »