חיפוש

איפה למצוא אביזרים לסמארטפון?

הסמארטפונים שלנו הם חלק מהותי יותר ויותר מהיום-יום שלנו. ממחשבונים ועד מצלמות וכל מה שביניהם, אנחנו יכולים כמעט לעשות הכל בסמארטפונים  שלנו. אביזרי הטלפון נהיים גם הם חלק חשוב מהסמארטפון, גם כדי לשמור עליו וגם כדי להשלים את החסרונות השונים. אז איזה אביזרים אתם רוצים ואיפה מוצאים אותם?

 

כיסוים לסמארטפונים

כיסוי למכשיר הנייד שלכם זה הדבר הכי בסיסי שאתם צריכים לרכוש. סמארטפונים נוטים להיות שברירים, וחבל כל פעם שהנייד נשמט מהיד לבזבז כסף על תיקונים או רכישות חוזרות. מגנים לנייד אפשר למצוא בטווח מחירים רחב, עיצובים וחומרים שונים, מומלץ למשל להסתכל על מגנים של otterbox. אם אתם רוצים להוציא עוד כמה שקלים שישתלמו לכם בהמשך תקנו כבר משהו איכותי ונוח שישמור לכם על הנייד מפני זעזועים ושריטות.

 

מגן מסך

בד בבד, מגן מסך הוא בגדר אביזר חובה עבור הנייד שלכם. מסכי הסמארטפונים הם עדינים והם נסדקים ונשברים בקלות. מעבר לכך שזה יכול להפריע בשימוש של הנייד והתצוגה, זה יכול לחתוך אתכם ובכללי זה נראה לא מקצועי. מדבקת מסך זכוכית או סיליקון פותרת לכם הבעיה. זה לא מוריד מאיכות התצוגה של הסמארטפון, וזה דואג להגן על המסך. אם יש סדק במגן פשוט מחליפים אותו בעלות של כמה שקלים.

 

מעמד לרכב

עם מפות ו GPS מובנה, הטלפון החכם נהיה חשוב גם בדרכים. עם זאת, זה לא רעיון טוב להחזיק או להתעסק בפלאפון בזמן הנהיגה, זה מסכן אתכם ואחרים. מעמד לפלאפון עושה בדיוק זאת, אתם יכולים להעמיד את הנייד בזווית שתהיה לכם נוחה ובטוחה. יש מגוון של מעמדים שכאלו, יש שבנויים על מנגנון ואקום ויש לפי מגנט. מומלץ להתייעץ בחנות לגבי המגוון כדי להבין מה הכי טוב עבור הרכב שלכם.

 

מטענים

נכון קיבלתם מטען כשרכשתם את הנייד, אבל צריך עוד כי אולי כבר הספקתם לאבד אותו. יש היום שדרוגים מעניינים לצורות ההטענה, הכי מומלץ לרכוש מטען מקורי של יצרנית הנייד שלכם. את זה ניתן להשיג בחנויות המתאימות המחזיקות את המוצרים הללו ומבטיחות שלא מדובר בזיופים. מטען לרכב זה גם משהו שמומלץ לשקול.

 

אוזניות

אנחנו אוהבים לראות סדרות, לשמוע מוזיקה וגם לנהל שיחות בסמארטפון שלנו. לכן חייבים אוזניות טובות ואיכותיות. גם בשביל לשמוע באיכות טובה ולא ליצור נזק לעור התוף, וגם כאלו שיחזיקו מעמד. אוזניות אפשר למצוא בטווח מחירים רחב מאוד, תלוי בכם ובתקציב שלכם. זהו אביזר שכל אחד צריך.

 

איפה הכי מומלץ לרכוש את האביזרים?

אביזרים לסמארטפון יש בכל מקום, אבל אביזרים איכותיים של המותגים הגדולים ועם אחריות וביטוח אתם יכולים למצוא רק בחנויות המתאימות. חנות של אביזרים תיקונים ומוצרים למכירה זה בדיוק המקום שאתם רוצים ללכת אליו בשביל להשיג את כל מה שאתם צריכים.

אייפון

 

אולי תאהבו גם את