חיפוש

5 יתרונות בסמארטפון כשר לעומת הרגיל

השימוש בסמארטפון היום הוא חוצה מגדרים – כל אדם מחזיק ברשותו טלפון חכם, משוכלל או מיושן, ומשתמש בו באופן יומיומי.

השימוש בסמארטפון משפר את איכות החיים – נותן לנו גישה למידע רב, מקל עלינו בביצוע פעולות שונות באמצעות אפליקציות, ניתן לתקשר בצורה נוחה עם אנשים שונים, הסמארטפון הוא כמו מחשב קטן וניתן לעבוד דרכו וכיוצא בזה.

על אף, היתרונות הבלתי מבוטלים שהוצגו לעיל, כולנו מודעים להשלכות ההרסניות של המסכים על חיינו.

רוצים למנוע את ההשלכות הללו? השתמשו בסמארטפון כשר!

 

סמארטפון כשר – לא רק לדתיים

המילה "כשר" מעוררת התנגדות בקרב אנשים רבים, אך חשוב לציין שהיא אינה קובעת כי הסמארטפון הכשר מיועד אך ורק לדתיים, אלא שהלך הרוח שלו הוא שמרני יותר מהסמארטפון הרגיל. עם סמארטפון כשר אתם תרגישו בטוחים, כיוון שתכנים פוגעניים מסוגים שונים לא יגיעו אליכם, בדומה לאינטרנט רימון.

 

יתרון ראשון – מתאים לילדים

לצערנו, אנו נאלצים לתת לילדינו סמארטפון כדי לאפשר להם להשתלב בחברה – הרי לכל אחד מגיל מסוים יש טלפון, ומי שאין לו מרגיש לא שייך. כתוצאה מכך, ילדים ונערים רבים מחזיקים סמארטפון והם אינם מודעים לכך שהוא עלול לפגוע בהם מאוד. אם תתנו לילדיכם סמארטפון כשר, אתם תרגישו רגועים משום שהם לא ייחשפו לתכנים לא טובים.

 

יתרון שני – לא להתמכר!

סמארטפון כשר מזכיר לכם כל הזמן שהטלפון החכם הוא רק אמצעי, כלומר – אין טעם להשתמש בו כל עוד אין צורך בכך. כמובן שניתן מדי פעם לשחק בסמארטפון, אבל במידה הנכונה. כמו כן, תכנים פוגעניים נוטים להיות ממכרים עבור אנשים מסוימים, כמו פורנו או משחקים אלימים, וסמארטפון כשר מונע את ההתמכרויות הללו.

 

יתרון שלישי – המחיר זהה

אם חשבתם לרגע שסמארטפון כשר הוא יקר יותר, טעות בידכם. למרות כל הסינונים, המחיר שלו לא גבוה. כמו כן, בדרך כלל אנשים משקיעים סכומים גדולים בסמארטפון שלהם, לכן השקעה בטלפון חכם וכשר היא אינה חריגה בחתום זה. שמירה על עצמכם ועל הילדים שלכם מהתכנים הפוגעניים ברשת היא חשובה יותר מכסף.

 

סמארטפון כשר – משאיר אותך כמו פעם

כולנו רוצים לחזור לימים התמימים, בהם היינו משחקים בחוץ, יוצאים לטבע, מתראים עם אנשים באופן יומיומי – אבל הטלפון החכם מרחיק אותנו משם. שימוש בטלפון חכם וכשר יחזיר אתכם לאותה תקופה, ואתם תיהנו מאיכות חיים גבוהה. בנוסף, לאורח החיים הפשוט יש השפעות טובות עלינו – הוא משמח, מחבר בין אנשים, מונע התמכרויות ועוד.

 

סיכום

סמארטפון חכם הוא בחירה נכונה עבור כל אדם, משום שאנו לא יודעים מתי יצוץ בפנינו תוכן פוגעני מסוג כלשהו, ועדיף למנוע את זה מראש. כמו כן, הסמארטפון הכשר איננו יקר יותר ולא דורש מאמץ מיוחד מצדכם, אז למה לא לרכוש סמארטפון כשר?!

 

איש מחזיק סמארטפון

אולי תאהבו גם את