חיפוש

אילו תנאים צריך להשתלת שיניים ביום אחד

בעידן המודרני קצב החיים מאופיין במהירות רבה ועבור רבים מאיתנו סדר היום מורכב משורה ארוכה של מטלות שיש להספיק במהירות שיא.

כתוצאה מכך, כמעט בכל תחום בחיים רובנו נשאף לקבל תוצאות מהירות.

מאפיין זה הגיע גם לעולם רפואת השיניים והיום ניתן לקבל סט שלם של שיניים חדשות במפגש בודד.

אך האם זה חכם לבצע השתלת שיניים ביום אחד או שאולי יש דברים שמוטב לעשות לאט ובזהירות? אם אתם שוקלים לעבור השתלת שיניים ביום אחד כדאי שתקראו את הכתבה הבאה.

 

השתלת שיניים ביום אחד – לא תמיד המהירות מהשטן

השתלות שיניים ביום אחד נקראות גם השתלות שיניים חד שלביות. בדומה להשתלות השיניים הקלאסיות, הרב שלביות, גם בהשתלות חד שלביות מבצע הרופא חתכים באזור המיועד להשתלה בלסת ומחדיר שתל דנטלי מתכתי דמוי בורג. ההבדל הראשון בין השיטה החד שלבית לרב שלבית הוא עומק החדרת השתל, שכן בצורה החד שלבית השתל מוחדר פחות עמוק לתוך הלסת. לאחר מכן הרופא תופר את החתך ובשלב זה טמון ההבדל המשמעותי ביותר בין השיטה החד שלבית לרב שלבית, בעוד המטופל בשיטה הרב שלבית נשלח הביתה לתקופת החלמה בטרם מחברים את השיניים המלאכותיות, המטופל בשיטה החד שלבית יוצא עם חיוך מלא עוד באותו היום.

כמו כן חשוב לציין כי השתלים הדנטליים בשיטה המהירה הם שתלים לכל דבר ולא רק שן זמנית או כתר שנועדו לספק פתרון אסתטי לשן חסרה. השתלים הדנטליים המתקבלים בתהליך ההשתלה החד שלבית הם עמידים ופונקציונליים ובהנחה שנעשו בצורה מקצועית ותוחזקו בצורה נכונה הם עתידים ללוות אותכם שנים רבות

 

אם השתלת שיניים ביום אחד היא כה מוצלחת, מדוע לא כולם עוברים הליך זה?

כפי שראינו ההבדלים בין השיטה המהירה להשתלת שיניים לשיטה המסורתית אינם רבים. עם זאת לא כל מי שעובר השתלת שיניים עובר אותה בשיטה החד שלבית. הסיבה לכך לא נובעת מכך שהשיטה החד שלבית פחות טובה או יותר יקרה בהכרח אלא מהעובדה שלא כולם מתאימים לעבור השתלת שיניים ביום אחד.

מטופלים מסוימים יאלצו לעבור טיפולים מקדימים לשיקום חלל הפה בטרם יוכלו לקבל שתלים דנטליים. אחרים הלוקחים תרופות מסוימות יאלצו להסתפק בהליך איטי ומחושב יותר או להימנע לחלוטין מהשתלות שיניים. לבסוף, אנשים עם אנטומיה מסוימת שמאופיינת בצפיפות עצם נמוכה אף הם לא יתאימו להליך המהיר.

 

מי יכול לעבור השתלת שיניים ביום אחד?

המועמד המושלם לתהליך השתלת שיניים ביום אחד יהיה אדם בריא, בעל היגיינת פה טובה וצפיפות עצם גבוהה בעצמות הלסת. כדי לקבוע אם אתם אכן מועמדים מתאימים להליך זה רופא השיניים יבצע בדיקה יסודית ובכך ימנע כל סיבוכים אפשריים שעשויים לנבוע מבעיות רפואיות של המטופל.

השתלת שיניים ביום אחד היא הליך נוח ומהיר אשר יכול לספק תוצאות מדהימות שילוו אותכם שנים ארוכות. אם אתם חושבים שאתם זקוקים להשתלת שיניים ורוצים להנות מתוצאות איכותיות ומהירות פנו לרופא שיניים על מנת לבחון את האפשרות של השתלה ביום אחד.

 

אישה עם חיוך מושלם

אולי תאהבו גם את

כיצד נוכל לזהות אלכוהוליזם
כיצד נוכל לזהות אלכוהוליזם?

אלכוהוליזם, הידוע גם בשם הפרעת שימוש באלכוהול (AUD), הוא מצב כרוני ומתקדם המאופיין בצריכה מוגזמת ובלתי נשלטת של אלכוהול. זוהי הפרעה מורכבת המשפיעה על מיליוני

קראו עוד »