חיפוש

לב אל לב: שלושה רעיונות למתנות רומנטיות

מחפשים מתנה רומנטית במיוחד להפתיע את בן או בת הזוג? במאמר זה נציג בפניכם שלוש אפשרויות מקוריות ומרעננות להראות לבן או בת הזוג שלכם עד כמה אתם אוהבים ומוקירים אותם. תוכלו להזמין שף פרטי שיכין לכם בבית ארוחה רומנטית, לעשות ביחד מסאג' מפנק או להעניק לבן או בת הזוג קיר מעוצב עם התמונות הכי רומנטיות שלכם ביחד בסלון הבית. 

 

מתנה מושלמת לרגע מושלם של אהבה

יום ההולדת של בן או בת הזוג מתקרבים ואתם מחפשים מתנה מקורית ומרעננת שתביע את אהבתם אליו? יש לכם בקרוב יום נישואין או יום מיוחד אחר שאתם רוצים לציין ברגע רומנטי במיוחד? יש דרכים רבות לשמח את בן או בת הזוג במחוות רומנטיות ויצירתיות כמו הדפסה על בלוק עץ עבורכם אספנו את שלוש הדרכים המרגשות ביותר להביע עד כמה אתם אוהבים, מוקירים ומעריכים את בן או בת הזוג שלכם ומייחלים לחיים ארוכים וטובים .

מתנה מושלמת לרגע מושלם של אהבה

שלושה רעיונות למתנות רומנטיות

להלן שלושה רעיונות למתנות רומטניות שמומלץ לכם לגזור ולשמור לכל הזדמנות שיש לכם לשמח ולרגש את בן או בת הזוג ובכך להביע את אהבתכם הרבה:

  • הזמנת שף פרטי לארוחה רומנטית אצלכם בבית – לחוויה רומנטית אישית ואינטימית תוכלו להזמין הביתה שף פרטי אשר יבשל לכם על המקום ארוחה מלאה בטעם וניחוח בדיוק בסגנון שאתם אוהבים אצלכם בבית. בדרך כלל, בהתאם למה שתקבעו עם השף, הארוחה תכלול מנות ראשונות, מנה עיקרית וקינוח מפנק במיוחד.
  • מסאז' מפנק עם טעם של עוד – מה יותר טוב ממסאז' זוגי מפנק שיעזור לכם להשתחרר מלחץ, מתח וסטרס. תוכלו לבחור בין מסאז' לכל הגוף, רפלקסולוגיה, הפגת מתחים או עיסוי נמרץ לשרירים תפוסים שיאפשרו לכם ליהנות משלוות נפש והנאה, יום מושלם של חופשה רק שניכם ביחד לנוח ממירוץ החיים ולהזכר עד כמה אתם אוהבים זה את זה.
  • קיר תמונות מעוצב אצלכם בבית – יש לכם קיר חשוף בבית שתמיד רציתם לעצב? למה שלא תהפכו אותו להפתעה רומנטית במיוחד עם כל התמונות המשותפות הכי יפות שלכם למיצג של אהבה אצלכם בסלון או בכל חלק אחר של הבית על ידי הדפסת תמונות אישיות על גבי פוטובלוק. תוכלו גם לצבוע את הקיר בצבע המועדף עליכם, להוסיף לבבות וקישוטים נוספים או מדבקת קיר יפה ומעוצבת לחוויה אמיתית של רומנטיקה ואהבה.

 

בלוקים – הדרך הקלה לעיצוב הבית

בלוקים הינה חנות מקוונת לעיצוב הבית מן התמונות האישיות שלכם. תוכלו להדפיס אותן על גבי בלוק עץ טבעי, זכוכית, קאפה או קנבס לעיצוב בית מושלם. את המוצר המוגמר ניתן להניח על המדף, לתלות על הקיר או להניח על שולחן העבודה למראה בית או משרד מעוצב ונפלא באמצעות התמונות האישיות שלכם בקלות ובנוחות רבה.

מתנות רומנטיות

אולי תאהבו גם את