חיפוש

ריהוט לדירה חדשה? כך תעשו את זה נכון

מעבר לדירה חדשה הוא תהליך מרגש, מלא בהתרגשות וציפייה. בכמה שלבים פשוטים תוכלו להפוך את הקירות הלבנים בדירה לבית החלומות שלכם. ריכזנו עבורכם את חמשת הטיפים המנצחים לבחירת ריהוט לבית החלומות!

 

חמשת השלבים

 

שלב ראשון

אל תתפשרו על איכות הריהוט https://uliwood.co.il שמרכיב את הבית שלנו חייב להיות איכותי על מנת שיישאר לאורך זמן.

בית מלא ברהיטים בלויים, שבורים ושחוקים יוצר אווירה לא נעימה ולכן השלב הראשון הוא בחירת חנות שמציעה מגוון רחב של רהיטים מחומרים איכותיים.

 

שלב שני

צבעים בחרו את הצבעים שיהיו הקווים המנחים בעיצוב הבית, ניתן לבחור שני צבעי בסיס ועליהם להוסיף צבעים בגוונים מיוחדים יותר או לבחור מספר של צבעים עזים, אך הדבר החשוב ביותר היא שהצבעים ישתלבו בהרמוניה אחד עם השני.

אם אתם בוחרים ברהיטי עץ לדוגמא בחרו את גוון העץ ואת הצבעים שמשתלבים עם הגוון שבחרתם.

 

שלב שלישי

דעו את הגבולות טרם קניית הריהוט לבית מדדו את החלל, אם החלל שלכם גדול ורחב השתמשו ברהיטים כבדים .מאסיביים. שתופסים מקום בחלל וכך הרהיטים לא "יבלעו" בתוך המרחב.

אם החלל שלכם קטן בחרו רהיטים קומפקטיים ופרקטיים לדוגמא מיטה שהיא גם מקום אחסון למצעים.

או ספה בצורת ר שלא תתפוס חלל גדול מדי אך בכל זאת תעניק מקומות ישיבה מרובים.

 

שלב רביעי

תאורה גופי התאורה בבית יכולים לעשות את כל ההבדל, ולכן חשוב שתבחרו גופי תאורה מעניינים. ישנם כל מני צורות לגופי תאורה. אם הבית שלכם בקו עיצוב מודרני ביחרו גופי תאורה בצורות גאומטריות. אם הבית שלכם מעוצב בקו עיצוב קלאסי בחרו שנדלירים נוצצים. דבר נוסף שיכול לשפר את התחושה בכלל היא שימוש בגופי תאורה שמחליפים בין תאורה רכה לתאורה חזקה וכך תוכלו להפעיל תאורה רכה בלילה וליצור אווירה נעימה בחלל.

 

שלב חמישי

פרקטיות בחרו רהיטים פרקטיים שיוכלו לשמש אתכם בבית.

לדוגמא אם אתם זקוקים לשטח אחסון בחרו מיטה שהיא גם ארון מצעים, או שולחן שיכול להתרחב ולהכיל כמות יושבים גדולה יותר בעת הצורך.

פרקטיות יכולה להתבטא גם בצבע נוסף שנכנס לבית לדוגמא מראה שהמסגרת שלה בצבע מיוחד גם תגדיל את החדר אבל גם תכניס צבע כמו פריט נוי.

 

לסיכום

בחירת הריהוט בבית חשובה מאוד על מנת ליצור את בית החלומות שלכם. אל תתפשרו על איכות, רהיטים שעשוים מחומר איכותי ישארו אצלכם זמן רב. בחרו צבעיים שנכונים לסוג העיצוב שבחרתם. עבדו בצורה נכונה בתוך החלל, במידה והחלל גדול בחרו רהיטים גדולים ובמידה והוא קטן בחרו רהיטים קומפקטים. בחרו גופי תאורה מעניינים, הם יעשו את כל ההבדל. בחרו ברהיטים פרקטיים שישמשו אתכם לכמה צרכים וכך לא תצטרכו להעמיס את הבית ברהיטים.

רהיטים

אולי תאהבו גם את

שיש אוניקס
השימוש בשיש אוניקס

אבן האוניקס הינו הרולס רוייס של השיש. זוהי אבן שיש באיכות גבוהה במיוחד המשמשת כחומר גלם בבתי אצולה, ארמונות, כנסיות מפוארות, בתי מלון יוקרתיים ועוד.

קראו עוד »