חיפוש

ספסל מעץ לגינה

יש לכם גינה משלכם בבית? אם כן, וודאי יצא לכם לשאול את עצמכם מדי פעם "מה נעשה עם הגינה שלנו?".

ואכן, בעלי בתים עם חצר רבים תמיד מתלבטים מה לעשות עם החצר וכיצד לשדרג אותה.

החצר יכולה להפוך למקום האהוב בבית ומרכז העניינים או להיות מוזנחת ומקום שבקושי מגיעים אליו ויושבים בו – וחבל.

במאמר זה נביא מספר רעיונות לשדרוג החצר שלכם שיהפכו אותה למקום מועדף לבילוי וישיבה.

 

גדרו את הגינה שלכם בעץ או גדר חיה

גידור של החצר זה דבר שתמיד מוסיף. לגידור ישנם שני יתרונות מרכזיים:

שמירה על הפרטיות:

בחצר מגודרת אנחנו מרגישים כמו שאנחנו מרגישים בסלון הבית שלנו – מקום פרטי שהוא רק שלנו ושל המשפחה שלנו, ואנשים מבחוץ לא יכולים לראות אותנו ולהפריע לנו. גדר נותנת תחושת פרטיות שאין כמוה ומשדרגת את החוויה מהחצר באופן ניכר.

 

מייפה את החצר:

מלבד שמירה על הפרטיות, לגידור ישנו אלמנט עיצובי והוא משדרג את הנראות של החצר. לא משנה מה הטעם שלכם, תמיד תוכלו למצוא את העיצוב המתאים לכם בין אם מדובר בגדר עץ, גדר במבוק או גדר חיה.

 

סדרו לעצמכם פינת ישיבה

לא משנה אם החצר שלכם קטנה או גדולה, תמיד תוכלו למצוא בה מקום לסדר פינת ישיבה. כל שיש לעשות זה להתארגן על שולחן קפה קטן ושני כיסאות או יותר (כמובן, תמיד אפשר לסדר לעצמכם פינת ישיבה רצינית יותר, תלוי בהעדפות שלכם ובגודל החצר). אם תרצו לשדרג את הנראות של פינת הישיבה עוד יותר תוכלו להוסיף עציץ ומפה יפה.

 

שער עץ עבור כניסה מרשימה לחצר

אחד הדברים שמקנים תחושה של יוקרה לחצר הוא כניסה מרשימה אליה. אפקט כזה תוכלו לקבל באמצעות התקנת שער עץ לחצר שלכם. שער עץ נותן תחושה כפרית ואותנטית מצד אחד ומצד שני מפאר את החצר שלכם והופך אותה לאקסקלוסיבית. ישנם סוגי עץ רבים שתוכלו לבחור מתוכם, כך שלא משנה מה הטעם או התקציב שלכם תוכלו למצוא משהו מתאים בשבילכם.

 

ספסל עץ לגינה

ספסל עץ זה דבר שתמיד נחמד לשבת עליו ולדבר. בעיקר אם אתם מסוג האנשים שאוהבים לנהל שיחות נפש עם חברים, בני זוג או משפחה או לחילופין סתם אוהבים לשבת ולהירגע עם קפה וסיגריה.

 

השקיעו בתאורת החצר

אחד האלמנטים המשפיעים באופן ניכר על התחושה שאנחנו מקבלים מהחצר הוא התאורה. תאורה היא חשובה במיוחד שכן לשבת בערב חשוך בחצר בלי אור זה לא נעים, ובסופו של דבר חלק גדול מהזמן הפנוי שלנו הוא בערבים. לכן מומלץ להשקיע בתאורה יפה לגינה שתהפוך אותה לנעימה ומקום אטרקטיבי לישיבה בלילה.

 

עבודות עץ שונות

ישנן עבודות עץ רבות שיוכלו לשדרג את נראות החצר שלכם: פרגולות עץ שיתנו לכם צל בקיץ, דק עץ שיהווה מקום נוח ללכת עליו, חיפוי עץ לקיר ועוד.

 

גינה ציבורית

אולי תאהבו גם את

שיש אוניקס
השימוש בשיש אוניקס

אבן האוניקס הינו הרולס רוייס של השיש. זוהי אבן שיש באיכות גבוהה במיוחד המשמשת כחומר גלם בבתי אצולה, ארמונות, כנסיות מפוארות, בתי מלון יוקרתיים ועוד.

קראו עוד »