חיפוש

מה ההבדל בין נעלי תינוקות לנעלי טרום הליכה

אם אמרו לכם שלא חובה לרכוש נעלי טרום הליכה, לא לגמרי הטעו אתכם.

בעוד שההליכה היחפה היא נחשבת המומלצת ביותר, יהיה עוד יותר מומלץ להגן על כפות רגליהם הקטנטנות של הזאטוטים.

בואו נסביר בדיוק מדוע, וגם נעמוד על ההבדלים בין נעלי תינוקות לנעלי טרום הליכה.

בעוד שאתם מעוניינים לרכוש את ציוד התינוקות הכי איכותי לילדיכם, יהיה חשוב לדעת כיצד לבחור את הציוד הנכון. אל תמהרו להוציא מאות ואלפי שקלים על ציוד לפעוטות, בואו נסביר בדיוק מדוע. קודם כל, נתחיל עם העובדה שהילד שלכם חווה ועובר שלבי התפתחות. מה שרלוונטי בחודש הקרוב, לא בהכרח יהיה רלוונטי בחודש שלאחריו. הנה מספר דברים לגבי נעלי תינוקות איכותיות לכל שלב התפתחותי של הילד.

 

בחירת נעלי תינוקות רלוונטיות לשלב ההתפתחותי של הילד

בשנים הראשונות של חיי הפעוט הוא עובר כל מיני התפתחויות והתקדמויות. לדוגמה, בגיל 10-11 חודשים בערך, הפעוט עובר את שלב טרום ההליכה. בשלב הזה, שיכול להימשך חודשים לפעמים, נעלי טרום ההליכה יהיו רלוונטיות בלבד.

לאחר מספר חודשים, כבר תצטרכו לרכוש את הנעליים המתאימות לשלב התפתחותו הבא של הילד. כדאי לדעת את הפרטים הבאים: נעלי טרום הליכה הן בכלל הכלאה בין גרביים איכותיות לנעליים. למעשה, ההכלאה הזו מאפשרת לילד שלכם להרגיש שהוא הולך יחף. הסוליות הן דקות וגמישות, אך הן גם בנויות כך שהילד לא יחליק.

 

באיזה שלב יהיה כדאי לרכוש נעלי טרום הליכה?

כשמן כן הן – נעליים שמותאמות לשלב הטרום הליכתי. במילים פשוטות יותר – נעלי טרום הליכה מתאימות לשלב שבו הילד עומד לעשות את צעדיו הראשונים. לאחר מכן, יהיה עליכם לרכוש נעלי תינוקות שהן למעשה תומכות יותר ופחות מוכלאות.

כבר לא יהיה מדובר בהכלאה של גרב ונעל. נעלי תינוקות מותאמות לשלב שבו הילד כבר למד איזה צעד או שניים בעולם הזה. ומאחר שהוא לומד כעת כיצד הולכים, חשוב לספק תמיכה לקרסול ולשאר החלקים של כף רגלו.

 

מה רופאים אומרים לגבי נעלי טרום הליכה?

כמו שאמרנו וכמו שידוע לכולנו, כל נעל מותאמת לשלב אחר של התפתחות הילד. רופאים בדרך כלל יגידו לכם כי בשלב של טרום ההליכה, שאין בכלל הכרח אמיתי של רכישת נעלי טרום הליכה. זאת, מכיוון שהרופאים ממליצים על הליכה יחפה, שכן היא נחשבת הבריאה ביותר.

נעלי טרום הליכה אמנם מדמות הליכה יחפה, אבל זהו לא יתרונן היחיד. מאחר שאתם לא רוצים לתת לילד שלכם להסתובב ללא הגנה, אתם כנראה תעדיפו לרכוש נעלי טרום הליכה. באופן הזה, הילד לא ידרוך חלילה על שום דבר מסכן או פוצע. מתלבטים בין נעל תינוקות כזאת לאחר? אנחנו מזמינים אתכם לפנות לאחת הרשתות הכי ותיקות בישראל – רשת נמרוד הנעלה לתינוקות וציוד פעוטות. תוכלו לקבל ייעוץ ולבחור את הנעל האיכותית ביותר לילדכם. צעדים ראשונים מוצלחים שיהיו!

 

נעל שחורה

אולי תאהבו גם את