חיפוש

נעלי צעד ראשון לתינוק – למה הוא כל הזמן מוריד אותן?

אנחנו ממליצים להגיע לחנות רק כאשר התינוק הולך בצורה רציפה, בחרו נעל מחומר רך, גמיש ומאוורר, ולא להיקשר לנעל יותר מידי! כנראה שתצטרכו לרכוש לו נעל אחרת בקרוב מאוד!
התינוק שלכם התחיל ללכת? הנה כמה טיפים ודגשים חשובים לנעל צעד ראשון לתינוק:

יש המון רגעים מרגשים בחייהם של הורים, אחד מהרגעים המרגשים ביותר הוא שהתינוק הקטן שלכם עושה את צעדיו הראשונים בעולם. זהו סימן שהוא כבר פחות ופחות תינוק ויותר ילד שבקרוב ישתלב ויהיה חלק מהעולם.
מהרגע שבו התינוק שלכם עשה את צעדיו הראשונים ועד הרגע שהוא יתחיל להתרוצץ בבית ולחקור כל פינה הוא קצר וקצוב ואתם תמצאו את עצמכם מתרוצצים אחריו, מחזירים דברים למקומם ודואגים לו שלא יקרה לו כלום.
לטובת היכולת החדשה שהתינוק שלכם מסגל לעצמו, הוא יצטרך זוג נעלי צעד ראשון לתינוק.
עם זאת חשוב לציין ולומר כי הליכה יחפה חשובה מאוד בגיל הזה, והיא עוזרת להתפתחות והתחזקות הרגל והכנתה לחיים בהם הולכים על הרגליים. לכן רכשו לילד שלכם נעלי צעד ראשון לתינוק, אך גם נצלו הזדמנויות לתת לו להתרוצץ יחף וחופשי במקומות כמו: ים, דשא, חול וכו.
נעלי הצעד הראשון ישמשו אותו לרחוב, או למשטחים בהם עשויים להיות זכוכיות, אבנים חדות, טמפרטורה חמה ומידי וכו'.

 

המלצות שלנו מתוך דברים של מומחים בתחום

1. חשוב וכדאי לרכוש לילד את זוג נעלי הצעד הראשון הראשונות שלו כאשר הליכתו רציפה ושוטפת. לא מומלץ להתנפל עליו כאשר רק התחיל לעשות את צעדיו הראשונים בבית, הדבר יכול לגרום לו לתחושת אי נוחות ולהוריד לו את הביטחון בהליכה. חכו קצת ותראו שזה ישתלם.

  1. כאשר הילד רק בתחילת דרכו ועדיין מנסה ללכת, ההמלצה היא שבקיץ ילך יחף ובחורף בחרו לו זוג גרביים, לא לוחצות מידי, בעלות תחתית נגד החלקה. לאחר מכן, זה אינדיווידואלי ומשתנה בין תינוק לתינוק, יש כאלו שלוקח להם זמן לבנות ביטחון ויציבות ויש כאלו שקולטים את הקטע מהר. לכו לרכוש לו נעלי צעד ראשון כאשר התינוק עושה כברת דרך בהליכה ולא משלב איתה זחילה או היעזרות ברהיטים שמסביב. כך אפשר לראות שהוא מוכן לנעלי צעד ראשון לתינוק.
  2. בדקו כי לנעלי הצעד הראשון יש סוליות גמישות, קלות משקל ושאינן מחליקות, לדוגמא: סוליות גומי מרובות חריצים ונוגדות החלקה מעולות לתינוק שלכם.
  3. את קניית הנעליים יש לתכנן כך שהילד לא יהיה רעב או עייף, אתם צריכים אותו אקטיבי במהלך המדידה. חשוב מאוד למדוד לילד את הנעליים בעמידה ולתת לו להתרוצץ קצת בחנות, כך תדעו שהנעל באמת מתאימה ונוחה עבורו.
  4. סמכו על הילד שלכם, אם הוא לא אוהב נעל אז לא בכוח!

נעלי צעד ראשון

אולי תאהבו גם את

כיצד נוכל לזהות אלכוהוליזם
כיצד נוכל לזהות אלכוהוליזם?

אלכוהוליזם, הידוע גם בשם הפרעת שימוש באלכוהול (AUD), הוא מצב כרוני ומתקדם המאופיין בצריכה מוגזמת ובלתי נשלטת של אלכוהול. זוהי הפרעה מורכבת המשפיעה על מיליוני

קראו עוד »