חיפוש

5 יתרונות של מונית גדולה לשדה התעופה

מונית מאפשרת להגיע לשדה התעופה מהר, בצורה נוחה, עם החברים והמשפחה ובלי לשלם מחיר מופרז על חניה. בנוסף, אפשר להשתמש בשירותי המונית לכל אורך שעות היום – גם בסופי שבוע, בחגים ובשבתות

נסיעה לשדה התעופה בן גוריון, או משדה התעופה הביתה, עלולה להיות משימה מורכבת. במדינה כמו ישראל, התחבורה הציבורית למשל לוקה בחסר והשימוש ברכב פרטי דורש הוצאות מופרזות על חניה. אז במקום כל זה, מה שכדאי לעשות זה לנצל את היתרונות של מונית גדולה:

 

נסיעה מהירה אל שדה התעופה

מונית גדולה מגיעה בשעה הנקובה ונוסעת רק אל שדה התעופה, לבקשת הלקוחות והנוסעים. זה אומר שהנסיעה עצמה מהירה והיא מגדילה את הסיכוי לעמוד גם בלוח הזמנים של יום הטיסה. אחרי הנחיתה בנמל התעופה בן גוריון, אפשר להשתמש בשירותי המונית כדי לחזור מהר הביתה ולהספיק ימי עבודה או לימודים. אז במצטבר, זהו שירות מהיר שהופך את כל החוויה לדינאמית ונעימה.

 

נוחות מקסימאלית לנוסעים ולציוד

מונית גדולה מאובזרת כך שיש בה מספיק מקום גם לנוסעים וגם למזוודות. בניגוד למונית רגילה שבה משתמשים ביום יום, כאן בוחרים מלכתחילה מונית מרווחת ומאובזרת. בזכות האבזור של המונית, אפשר להגיע בנוחות מלאה אל שדה התעופה גם עם מזוודות של כל המשפחה.

 

נסיעה משותפת עם חברים ומשפחה

מונית גדולה היא היחידה שמאפשרת נסיעה בטוחה, מהירה ונוחה אל שדה התעופה יחד עם כל המשפחה והחברים. אמנם לכאורה גם תחבורה ציבורית אמורה לאפשר את זה, אך נדיר למצוא מסלול אוטובוס שכולל תחנות עצירה והורדה ליד כל הבתים של מי שבוחרים לנסוע יחד לחו"ל. לכן, פתרון טוב יותר יהיה לנסוע במשותף עם החברים והמשפחה ולדאוג שתחכה לכל אחד מהם מתחת לבית מונית גדולה מאובזרת.

 

שירות משתלם מבחינה כלכלית

האלטרנטיבה לשימוש במונית היא תחבורה ציבורית רגילה או רכב פרטי. אז התחבורה הציבורית כמובן זולה, אבל זה אומר שצריך לצאת הרבה זמן מראש כי אי אפשר לסמוך עליה שהיא תגיע בזמן. מנגד, הרכב הפרטי בהחלט זמין – אבל השימוש בו יקר והוא מחייב גם תשלום משמעותי על ימי החנייה בשדה התעופה עצמו. עם מונית גדולה אין בעיות כאלה וכל החברים או המשפחה יכולים לחלוק יחד את העלות המצטברת. כאשר כל הקבוצה חולקת יחד את מחיר המונית, זה הופך להיות שירות שהוא גם משתלם וגם נוח.

 

זמינות גבוהה גם בשבתות וחגים

תחבורה ציבורית לא פועלת סביב נמל התעופה בן גוריון בשבתות ובחגים, או אפילו בשעות הקטנות של הלילה. אז אם ממריאים בימים או בשעות כאלה, מונית גדולה תהיה הפתרון היחיד שזמין. עם מונית גדולה אפשר להגיע לנמל התעופה בן גוריון בהתראה קצרה ובקלות.

 

מונית גדולה

אולי תאהבו גם את