חיפוש

מה כרוך בניקוי תעשייתי למפעלים?

מפעל הוא אחד מסביבות העבודה הוותיקות שקיימות. במפעלים שונים ישנם עבודות שונות, המצריכות פעולות מסוימות מהעובדים. במקרים רבים, עבודה במפעל באמצעות מכונות גורמת להצטברות של לכלוך לאורך זמן. אנחנו לא מדברים כאן על קצת אבק או בוץ, אלא על הצטברות של שמנים, גריז, דלקים ונוזלים אחרים, ברמה שעשויה כבר לגרום לזיהום. ניקוי תעשייתי למפעלים מנקה את הלכלוכים הללו, אך במה זה כרוך? תשובות במאמר הבא.

 

ניקיון מפעלים באמצעות ניקוי תעשייתי

מפעל היא סביבה עבודה עם רעיון זהה, אך שיטות פעולה משתנות. כך או כך, עובדי המפעל מבצעים את עובדתם במקרים רבים באמצעות מכונות ומכשור אלקטרוני. שימוש במכונות ומכשירים כאלו במשך זמן רב, מבלי שמתבצע ניקוי יסודי לאחר כך שימוש, יגרום בסופו של דבר להצטברות של חומרים רבים בסביבת המפעל.

פיח, גריז ושמנים הם רק דוגמא לחומרים שעשויים להצטבר בחלל המפעל, לגרום לריח רע, לסביבת עבודה מלוכלכת ובמקרים חמורים גם לזיהומים כלשהם. כדי לעמוד בתקנים השונים של משרדי הממשלה לעבודה במפעלים וכדי לשמור על סביבת עבודה הולמת, מומלץ לשכור שירותי ניקוי תעשייתי למפעלים שיודעים להתמודד עם ההצטברויות של אותם החומרים.

 

אנשי מקצוע מנוסים

לפני ששוכרים שירותים כאלו, חשוב להבין שיש כמה דברים הכורכים בניקיון תעשייתי למפעלים. ראשית, הדבר החשוב ביותר הוא עבודה עם אנשי מקצוע מנוסים. אנשי מקצוע מנוסים ידעו כיצד לגשת למקרים שונים של הצטברות חומרים ואיך לנקות אותם. כל מפעל בנוי בצורה אחרת ועובד עם מכשירים ומכונות שונים, כך שאנשי מקצוע מנוסים יכירו סביבות עבודה שונות.

כדי למצוא אנשי מקצוע מנוסים, ניתן לבצע התרשמויות באתר של שירות הניקיון. שירותי ניקיון מתגאים בניסיון שלהם ומציינים לרוב שנות ותק, לקוחות קודמים, פרויקטים גדולים וגם לקוחות קבועים שעובדים איתם. כמו כן, אתם יכולים תמיד להתקשר לשירות הניקיון ולהתרשם בעצמכם מהידע, הניסיון והיכולות שלהם. אל תתפשרו אל בחירת אנשי מקצוע בעלי ניסיון וידע.

 

בחירת שיטת עבודה

ישנם כמה שיטות עבודה לניקיון תעשייתי במפעלים. אחת משתי השיטות העיקריות היא ניקיון בעזרת התזת קרח יבש. קרח יבש מנקה חומרים שונים שמצטברים בסביבת המפעל באמצעות מגע. שיטה עיקרית נוספת היא התזת מים בלחץ גבוה, מה שמוריד את החומר המצטבר.

 

ציוד איכותי ומתאים

כדי לבצע את שיטות הניקיון המדוברות, שירות הניקיון התעשייתי זקוק לציוד איכותי ומתאים. גם אם לבעלי המקצוע יש את הניסיון והידע, הם לא יוכלו להביא אותו לידי ביטוי אם לא יהיו ברשותם את הכלים המתאימים לכך.

 

הכנת המקום לניקיון

שימוש בקרח יבש ובהתזת מים בלחץ גבוה אינם ידידותיים במיוחד לאדם הפשוט, בלשון המעטה. בעל המקצוע ידע כיצד להתמגן מפגיעה, אך לפני שמתחילים בניקיון חייב להכין את המפעל לכך ולפנות את העובדים מהאזור אותו הולכים לנקות.

שואב

 

אולי תאהבו גם את