חיפוש

מה חשוב שתדעו על מחיקת חובות?

איש מאיתנו לא איחל לעצמו להגיע ליום שבו הוא מתחיל לקבל אינספור טלפונים מהבנק שנושא השיחה שלהם תמיד זהה: החובות הכלכליים שלנו. עם זאת, זה בהחלט משהו שעלול לקרות לכל אדם, כי כל אחד מאיתנו עלול לעשות טעויות כלכליות, לקחת סיכונים מיותרים או אפילו פשוט לבזבז יותר מידי כסף בלי לשים לב. לכן, הדבר הראשון שאתם צריכים להבין אם זה קורה לכם בימים אלו, זה שאתם לא לבד. למרות שאולי זה נראה כך, בפועל אתם ממש לא היחידים שהבנק מתקשר אליהם, שולח להם מכתבים ודורש שהם יגיעו להסדיר כמה שיותר מהר את החוב. מה שכן, בנקודה הזאת יש לכם שתי אפשרויות מבחינת הבחירה איך להתנהג. יש מי שיעדיף לטמון את הראש בחול כדי לא להבין עד כמה המצב רע אך יש גם מי שיגיד תודה על ההזדמנות שניתנה לו להסדיר את חובותיו. הדרך הנכונה לפעול היא הדרך השנייה, כי אם יש משהו בטוח, זה שאם תתעלמו מהמצב הוא רק יהיה רע יותר ויותר. יתרה מכך, הגיע הזמן של כולנו להבין שאם נתעלם מהחובות הם רק יגדלו ובדרך כלל יצברו ריבית הרבה יותר גבוהה. לכן מחיקת חובות והתנהלות מסודרת מול הבנק הן האופציות הכי טובות שיש לכם, אז למה אתם מחכים?

 

מדוע כדאי להגיע למשא ומתן עם הבנק בליווי מקצועי?

 

הסיטואציה שבה אתם חייבים כספים לגורם כלשהו, בין אם זה הבנק ובין אם זה כל גורם אחר, היא לא סיטואציה פשוטה. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אנשים אחרים, תוהים איך בכל זאת תוכלו לצלוח את המעמד הזה. זו הסיבה שבגללה כדאי יהיה לחשוב על ליווי מקצועי, כי מה פתאום שתתמודדו עם המצב הזה לבד? כל אדם שחייב כספים לבנק ומגיע לבדו מרגיש לא בנוח, הוא מרגיש אשמה ומרגיש שכל האחריות למצב רובצת עליו. עם זאת, חשוב להבין שכדי לקבל את התנאים הטובים ביותר וכדי להסדיר את החוב בצורה נכונה מול הבנק, אתם חייבים ליווי. לכן חשוב כל כך לבחור את אנשי המקצוע שיוכלו להגיע ביחד איתכם למעמד הזה ולסייע לכם, כי אין שום סיבה שתתמודדו עם הנושא של מחיקת חובות לבדכם.

חשוב שתדעו מחיקת חובות

עורך דין מחיקת חובות

 

בין אם אתם חייבים כספים לבנק, לגורמים אחרים או להוצאה לפועל, יש איש מקצוע אחד שאליו כדאי יהיה לפנות לפני כולם והוא עורך דין מחיקת חובות. עורך דין כזה מכיר את כל הרפורמות שנעשו בעניין הזה בשנים האחרונות והוא יוכל להיות האדם שיעזור לכם להתמודד עם המצב. לכן, אם גם אתם רוצים לקצר את התהליך או להכיר את כל היתרונות של הרפורמה שנעשתה בשנים האחרונות בתחום הזה – כדאי יהיה לבחור עורך דין מתאים עוד היום. השאלה שלכם היא לאיזה עו"ד כדאי להתקשר? רוצים להבטיח שהפקדתם את העניינים שלכם בידי עורכי הדין הטובים ביותר? אם כך, כדאי שתבדקו כמה שיותר פרטים אודות איש המקצוע שאיתו אתם רוצים לקבוע פגישה. לדוגמא:

 

  • האם הוא וותיק בתחום הזה?
  • האם יש מי שיוכל להמליץ עליו?
  • איזה סוג של שרות וליווי משפטי הוא מציע לכם?
  • האם זה עורך דין שאתם מרגישים שתוכלו לסמוך עליו?

 

כמובן שיהיה עליכם לשלם גם לא מעט כסף לעוה"ד על שירותיו אך החדשות הטובות הן שלא תמיד זה חייב להיות יקר כמו שנדמה לכם וחשוב לדבר גלויות עם עוה"ד הנבחר גם על העלויות.

 

אולי תאהבו גם את

שמן לו
מה חשוב לדעת על חוק מע"מ?

מערכת מס היא מערכת שמפעילה מדינה מסוימת לצורך גביית מס מהאזרחים שלה. גם מדינת ישראל, כמו שאר המדינות המערביות בעולם, מפעילה מערכת מס, הכוללת את

קראו עוד »