חיפוש

מה ההבדל בין חול סויה לחתולים לחול רגיל?

אם אתם מגדלים חתול בתוך הבית, אחד הדברים הכי חשובים הוא לדאוג לחתול שלכם למקום נוח לעשות בו את הצרכים שלו. כל עוד אתם לא רוצים שזה יקרה בתוך הבית, או לפחות שיהיה מקום מסוים שבו החתול שלכם עושה את צרכיו, יש משהו אחד שאתם חייבים לספק לו. אנחנו כאן כדי לספר לכם על הדבר הזה, ולעזור לכם להבין איך לספק לחתול שלכם סביבה נעימה.

 

למה בכלל צריך חול

עוד לפני שנדבר על הסוגים השונים של חול לחתולים כמו חול סויה, כדאי להבין למה חול הוא מוצר כל כך נחוץ עבור חתולים. מבין כל החיות בטבע, החתול נחשב לאחת החיות הנקיות ביותר. הרגישות הגבוהה שלו לניקיון מובילה למצב שבו הוא לא עושה את הצרכים שלו בכל מקום. כל עוד זה תלוי בחתול הוא יחפש מקום מוצנע לעשות את הצרכים שלו ולאחר מכן הוא גם יכסה אותם.

ארגז חול עבור החתול יכול להיות מונח גם בתוך הבית שלכם, אבל המטרה העיקרית שלו הוא שיהיה לחתול שלנו מקום ייעודי לצרכים שלו. כיום ישנם בשוק מוצרי החיות סוגים רבים של חול לחתולים כאשר אחד המובילים שבהם הוא חול שעשוי מסויה. אם אתם שואלים את עצמכם מה מיוחד בחול הזה על פני סוגים אחרים, אנחנו כאן כדי להסביר לכם.

פסולת חתול רגילה

בטוח לשימוש

הדבר הראשון שמיוחד בחול סויה הוא שמדובר על חול שבטוח יותר לשימוש. כדי לספוג את הריחות שעלולים להגיע מהחול שבו החתול עושה את הצרכים שלו, לא פעם מוכנסים כימיקלים שונים לתוך החול. זה אמנם יכול לעזור כדי לספוג את הריח, אולם אנחנו לא יכולים לדעת האם אותם כימיקלים לא יזיקו לחתול שלנו. חול סויה לא מכיל את אותם חומרים ולכן הוא בטוח לשימוש עבור החתול.

 

נקי יותר

ברגע שארגז החול מונח בתוך הבית שלכם, אתם עלולים להגיע למצב שבו הריח של הצרכים מתפשט בבית שלכם. לחול סויה יש יכולת ספיגה גבוהה, כך שגם אם הארגז מונח בתוך הבית, החול יספוג את רוב הריחות.

פסולת חתול רגילה

טבעי וידידותי לסביבה

העובדה שאנחנו זקוקים לחול עבור החתול שלנו, עדיי לא אומרת שצריך לפגוע בסביבה בשביל זה. כפי שאמרנו, העובדה שחול סויה עשויה מחומרים טבעיים הופכת אותו לבטוח יותר עבור החתול שלכם, אך לא פחות חשוב מכך גם הופכת אותו להיות ידידותי לסביבה. החול עשוי כולו מחומרים טבעיים, ובתהליך ההפקה שלו לא נגרם נזק סביבתי.

 

לסיכום

אם אתם מגדלים חתול, אחד הדברים הכי חשובים הוא לדאוג לו למקום שבו הוא יוכל לעשות את הצרכים שלו. כדי שהריח של הצרכים לא יתפשט בחלל הבית, ההמלצה שלנו היא להשתמש בחול סויה. החול הזה טבעי, תהליך ההפקה שלו לא פוגע בסביבה והוא סופג ריחות.

פסולת חתול רגילה

אולי תאהבו גם את