חיפוש

מהן נזילות סמויות ואיך ניתן לגלות אותן?

נזילה בבית עלולה להוות מטרד לא קטן – הן מבחינה בריאותית ובטיחותית והן מבחינה אסתטית.

פעמים רבות ניתן לראות בבירור את המקור של הנזילה, וכך גם קל יותר לטפל בהן במהירות – אך לעיתים המקור של הנזילה יהיה סמוי מן העין.

במקרים כאלו, נדרש איש מקצוע על מנת לאתר את מקור הנזילה, ולטפל בה בצורה מהירה ואיכותית.

מדוע איש המקצוע הכרחי במקרים כאלו?

 

כיצד תוכלו לדעת שישנה נזילה סמויה בבית שלכם?

כאמור, לעיתים המקור של הנזילה לא יהיה גלוי וברור לעין – אך ישנן דרכים בהן תוכלו לדעת שאכן קיימת נזילה בבית שלכם. אחת הדרכים היעילות לגלות זאת היא אם מתחילים להיווצר סימני עובש על קירות הבית, או אם הקירות מתחילים להתקלף ללא כל סיבה נראית לעין.

דרך יעילה נוספת לגלות נזילה סמויה היא להיות במעקב אחר חשבון המים שלכם – חשבון מים מנופח מהרגיל עשוי להעיד על כך שיש נזילה סמויה בבית. אם אתם יודעים שלא ביצעתם שימוש חריג במים בבית, לא מילאתם בריכות שחייה אולימפיות או התקלחתם עשר פעמים ביום – הגורם השכיח ביותר לחשבון המים המנופח הוא נזילה סמויה.

 

איך ניתן לאתר את המקור של הנזילה הסמויה?

גם אם אחד או יותר מהסימנים שהוזכרו לעיל הופיעו בביתכם, פעמים רבות אתם לא תוכלו לדעת מהו מקור הנזילה (אם קיבלתם חשבון מים מנופח, למשל, אך אין כל סימן חיצוני לכך שקיימת נזילה). במקרים שכאלה, הצעד המומלץ והמתבקש ביותר הוא להזמין אליכם הביתה איש מקצועי מיומן, שידע כיצד לגלות נזילה בתוך הקיר.

איש המקצוע משתמש במכשירים טכנולוגיים מיוחדים וחדשניים, שמאפשרים להתחקות אחר המקור המדויק שממנו מגיעה הנזילה – וכך לטפל בה בצורה מדויקת ומוחלטת. המכשור המתקדם יכול לגלות כל סוג של נזילה, שנמצאת בכל מקום ברחבי הבית – בקירות, בתקרה, ברצפות ובכל מקום אחר, ולמנוע את התדרדרות המצב לכדי הצפת הבית שלכם על כל תכולתו.

אחד היתרונות החשובים של המכשור הטכנולוגי המתקדם, הוא שכך ניתן לייתר את הצורך בהרס של הבית לצורך איתור הנזילה. ניתן להשתמש באמצעים כמו מצלמה טרמית, שמראה לנו את כל הנעשה במערכת הצינורות שבבית גם מבלי להזדקק לשבירת הקיר או המרצפות!

 

מהו המחיר של איתור נזילה סמויה?

ככלל, המחיר של עבודת אינסטלציה שכזו משתנה בהתאם למורכבות של כל מקרה – אך גילוי נזילה בסיסי יעלה החל מ- 750 ₪. חשוב לומר שזו הוצאה שתשתלם לכם מאוד בעתיד, שכן היא תחסוך לכם התעסקות עם מקרה שבו הנזילה הופכת להיות גלויה ועלולה להציף את הבית. הצפת הבית תדרוש מכם הוצאות גדולות הרבה יותר ולא מעט עוגמת נפש, כך שההוצאה לגילוי מוקדם וטיפול בנזילה סמויה היא בגדר הקדמת תרופה למכה.

 

איש אינסטלציה

אולי תאהבו גם את