חיפוש

מהו הסדר כופר?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה במספר השיחות שעולות ברשת החברתית ובאופן פרונטלי, בין אנשים, בכל הנוגע להסדר כופר. שכן, רבים מאתנו שמעו על המקרה שפורסם במדיה החברתית שעסק באדם מוכר שלקח חלק בהסדר שכזה שהתקיים בין רשויות המס לבינו. הדבר גרם לנו להבין כי יש צורך בכתיבת מדריך מקיף שיציג את הנושא באופן מעמיק ויאפשר לכל אחד להבין במה מדובר ומה חשוב לדעת בנושא. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

תכירו קודם כל את האנשים שבזכותם המדריך עולה לרשת

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המידע המעמיק בנוגע להסדר כופר, ראוי שנציג בפניכם את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. הפעם בחרנו להסתייע באנשים שעברו הליך של הסדר כזה בעצמם. שכן, הם אלו שיכולים לתת לנו את כל הפרטים החשובים ביותר ולתת דגש על מידע שהוא הכרחי עבור מי שמתעניינים בו. הגענו אל האנשים הללו לאחר שפרסמנו מודעה בעיתון מקומי.

בה כתבנו כי נשמח לקבל פניות מטעם מי שמכירים את הנושא מקרוב. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 10 מתושבי העיר שציינו כי עברו את ההליך בשנים האחרונות וביקשו לחלוק אתנו את המידע שברשותם. זו ההזדמנות להודות להם על הזמן שהקדישו לנו. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי לעשות סדר בנושא.

 

מיהם הצדדים שלוקחים חלק בהסכם כופר?

הסדר כופר הוא סוג של הסכם שבא לידי ביטוי בין 2 הצדדים הבאים:

  • רשויות המס
  • אדם שנאשם בעבירות שנוגעות לחוקי המס השונים

ההסדר מתקיים תוך ליווי צמוד מטעם עורך דין מוסמך ומומלץ שבקיא בתחום. רבים מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך המליצו על עורך דין דני אורדן וציינו כי הם הסתייעו בו מתחילת ההליך ועד לסופו.

 

תכירו את המושג "הסדר כופר" ואת המטרה שלו

להסדר כופר יש מטרה עיקרית והיא בעצם להביא להמרה של כתב האישום שנמצא על השולחן בכופר של כסף. כופר זה צריך להיות מוסכם על ידי שני הצדדים שצוינו לעיל. ההליך הפלילי שצפוי היה לבוא לדי ביטוי כנגד הנאשם מופסק בעצם לאחר שמבוצע התשלום והוא יכול להמשיך להתנהל באופן חופשי.

 

חשיבות הסיוע מטעם עורך דין מומלץ

אלו מכם שצפויים לקבל סיוע מטעם עורך דין בעת ההליך המדובר, צריכים להיות בטוחים כי מדובר בעורך דין מומלץ. שכן, זהו הליך שמצריך ידע מעמיק בתחום. ההמלצה של אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך היא לקרוא חוות דעת אודות עורכי דין שונים שעוסקים בנושא ולבחור את אלו שקיבלו את מרבית חוות הדעת החיוביות. אם תבחרו לעשות כך, דעו כי יש כמה פלטפורמות מרכזיות שתוכלו לקרוא בהן חוות דעת:

  • פייסבוק
  • לשונית הביקורות של גוגל
  • אינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את הסדר הכופר מקרוב, נאחל לכם הצלחה בהמשך במידה ותבצעו את ההסכם.

כופר כסף

אולי תאהבו גם את

שמן לו
מה חשוב לדעת על חוק מע"מ?

מערכת מס היא מערכת שמפעילה מדינה מסוימת לצורך גביית מס מהאזרחים שלה. גם מדינת ישראל, כמו שאר המדינות המערביות בעולם, מפעילה מערכת מס, הכוללת את

קראו עוד »