חיפוש

כמה עולה הדברת טרמיטים לעסק מול בית פרטי?

בין אם יש לכם עסק של מזון, ובין אם אתם בעלי משרד – סביר להניח שיצא לכם להיתקל במזיקים והבנתם שאתם צריכים להשתלט על האירוע.

אולי יצא לכם בעבר להזמין מדביר אליכם הביתה, אך דעו כי ישנם הבדלים בתמחור הדברה לבית עסק לעומת בית פרטי.

 

מהם טרמיטים?

טרמיטים הינם חרקים קטנים המזכירים בצורתם נמלה או תיקן. כאשר מדברים על מזיקים, פחות נפוץ לדבר על טרמיטים – אולם הם עלולים להסב לרכוש שלנו נזק רב, לעיתים עוד לפני שנבין שמשהו מתרחש. הטרמיטים ניזונים מתאית – פחמימה המצויה בעץ וברהיטים העשויים מעץ, ואפילו בקירות גבס. אם נתקלתם בטרמיטים בבית העסק שלכם, לפני שאתם מתקשרים למדביר, חשוב שתדעו כי בתמחור של הדברה לבית עסק מעורבים פרמטרים שונים, אותם נפרט.

 

תדירות ההדברה

עסקים נעזרים במדביר בתדירות גבוהה יותר מאשר בית פרטי. בעיקר בעסקי המזון, שם רצוי לעשות הדברה פעם בחודש בקביעות. מזיקים רבים מגיעים בתוך חבילות מזון וציוד, ומשם עוברים אל הפינות החשוכות והרטובות, שם הם מוצאים מקלט. בנוסף, עסקים ממוקמים בדרך כלל במקומות פתוחים יותר, כך שהמקום הרבה יותר נגיש למזיקים. העלויות כמובן עולות כאשר ההדברה נעשית מספר פעמים בשנה, לכן חפשו את חברת הדברה קבועה אשר תיתן לכם הטבה על כך שאתם מזמינים אותה בקביעות.

 

היקף ההדברה

השטח אותו מדבירים כאשר מדובר בעסק לפעמים גדול פי כמה משטחו של בית פרטי. לכל חברת הדברה מחירים שונים, אך כל חברות ההדברה מתמחרות את ההדברה לפי גודל השטח, כך שסביר להניח שעלות הדברה בבית העסק תהיה יקרה יותר.

 

אחריות

משך האחריות על הדברה לעסק הינה קצרה יותר מאחריות הניתנת לבית פרטי. חברות הדברה אינן נוהגות לקחת אחריות ארוכת טווח על תוצאות ההדברה שלהן בבתי עסק, בדיוק מאותן סיבות שפירטנו; מיקום העסק בשטחים פתוחים כך שהוא נגיש יותר למזיקים, ותדירות הכנסת חבילות אל תוך בית העסק אשר מעלות את הסיכוי להכנסת מזיקים מבחוץ. אין ספק כי אחד הפרמטרים שלכם בבחירת חברת ההדברה הינה עלות ההדברה. אולם כאשר אתם מזמינים הדברת טרמיטים מחיר ההדברה הוא רק אחד מבין פרמטרים נוספים שחשוב שתבדקו. שאלו מהי משך האחריות שאתם מקבלים.

 

חשוב שתדעו

לא כל חברת הדברה רשאית לבצע הדברת טרמיטים. חשוב שתוודאו כי ברשותם רישיון לכך, ושהם מקצועיים ואמינים. אל תשכחו לשאול אם הם גמישים בשעות ההדברה, על מנת ששעות פתיחת העסק שלכם לא יפגעו. מאותה סיבה בדיוק, חשוב שתשאלו כמה זמן לאחר ההדברה אינכם יכולים לשהות בעסק. תמיד רצוי שתביעו התעניינות בסוג החומרים בהם המדביר משתמש, בעיקר אם אתם מפעילים עסק של מזון או של ילדים, כיוון שישנם חומרי הדברה רעילים שעלולים לסכן יותר במקרים אלו.

 

אנשי שירות

אולי תאהבו גם את