חיפוש

כמה כסף ניתן לחסוך עם הר הביטוח

גם חיסכון של עשרות שקלים בחודש יכול להצטבר למאות שקלים בשנה, מה גם שיש פוליסות שהשווי שלהן הוא אלפי שקלים ומעלה. אז איך מוצאים את הביטוחים הכפולים וכיצד חוסכים בהוצאות? הנה כל התשובות

בחירה נכונה של פוליסת ביטוח חייבת להתאים לצרכים של המשפחה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. הבעיה היא שיש המון סוגים שונים של ביטוחים וגם פוליסות שבהן הכיסויים עלולים להתנגש אחד בשני. כאשר יש למשל שני כיסויים דומים בשתי פוליסות שונות, המשמעות היא שהמבוטח משלם פעמיים פרמיה – דמי ביטוח. מזה מטבע הדברים תשלום מיותר לגמרי, שאפשר להימנע ממנו בקלות אם מחזיקים במידע הרלוונטי.

החדשות הטובות הן שניתן לקצר את התהליך של מציאת ביטוחים כפולים עם הר הביטוח. בפועל, הר הביטוח הוא אתר אינטרנט שמרכז את כלל המידע על כלל הביטוחים שיש לכל מבוטח. כאשר המבוטח רואה מול העיניים את כל הביטוחים שיש לו בחברות הביטוח השונות, הוא מזהה את הכפילויות ואף חוסך בהוצאות.

 

כיצד הר הביטוח חוסך בהוצאות?

החיסכון בהוצאות מגיע מיד אחרי מציאת ביטוחים כפולים עם הר הביטוח. כאשר משתמשים באתר האינטרנט של הר הביטוח, רואים איפה משלמים פעמיים או אפילו שלוש ומבינים על מה אפשר וצריך לוותר. בצעד הבא, כל שנותר הוא ליצור קשר עם חברת הביטוח שדרכה רוצים להסיר את הסעיף הרלוונטי – או אפילו לוותר לגמרי על הפוליסה.

המשמעות הפרקטית של שימוש בהר הביטוח היא חיסכון של עשרות שקלים בחודש, שמצטברים למאות שקלים בשנה. אם למשל לוקחים משפחה ממוצעת שיש לה כיסויים כפולים על ביטוחי בריאות פרטיים ועל ביטוחים של קופות החולים, מבינים עד כמה הפוטנציאל של חיסכון בהוצאות הוא גבוה ומיידי.

 

כך מתמקחים עם חברת הביטוח

שיחת טלפון קצרה שמבוססת על מידע קונקרטי היא לעיתים כל מה שנדרש על מנת לצמצם את הפרמיה על פוליסות ביטוח מסוימות. בפוליסות ביטוח רבות, אפשר לעבור לשלם רק כמה עשרות שקלים בחודש במקום מאות שקלים. כאן החיסכון הוא כבר של אלפי שקלים ומעלה, כי סביר להניח שהוא יחול על כל בני המשפחה – לרבות בני הזוג והילדים.

משא ומתן עם חברת הביטוח צריך להיות מבוסס על מידע קונקרטי על מנת שהוא יהיה משכנע. אם רוצים לשכנע את חברת הביטוח להוריד את הפרמיה, צריך להראות לה כמה גובות חברות אחרות. במקביל, מראים לנציגי החברה את התשלומים הכפולים ומפנים את תשומת הלב שלהם לכך.

 

כל כמה זמן מבצעים את הבדיקה?

כדאי לבדוק את המידע דרך אתר האינטרנט של הר הביטוח אחת לשנה לפחות. אם עושים את זה בתדירות כזו, לא אמורים להגיע למצב שבו יש ביטוחים כפולים, כיסויים מיותרים או תשלומים שחורגים מהתקציב.

 

ביטוח

אולי תאהבו גם את