חיפוש

כל כמה זמן צריך להחליף סנן בתמי 4

בתקופה האחרונה אנו עדים לוויכוחים שעולים באופן קבוע בקרב עובדים במשרד שלנו. יש מי שאומרים שצרי להחליף סנן כל תקופה X בזמן שאחרים טוענים שמדובר דווקא בתקופה Y. כדי לעשות סדר בדברים ולהוביל לשקט במטבח של המשרד שלנו, יצאנו לבדוק כל כמה זמן צריך להחליף סנן בתמי 4 וחזרנו עם התשובה שהחבר'ה מהמשרד שלנו צריכים לשמוע.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל להציג בפניכם ובפני הקולגות שלנו את התשובה האמינה ביותר, היינו צריכים לפנות אל אנשי מקצוע שעוסקים בתחום ולברר איתם כל כמה זמן יש צורך בהחלפה של סנן. אנו מודים שבתחילת כתיבת המדריך, סברנו שתהיה תשובה אחת לשאלה המתבקשת. אך התברר לנו שכל בעל מקצוע חושב אחרת. כך שהחלטנו להציג בפניכם את התשובות של 3 בעלי המקצוע שליוו אותנו בכתיבת המדריך. זו ההזדמנות דרך אגב להודות להם על הליווי. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להפסיק את הפילוג הקיים בין עובדי משרדים רבים.

 

התשובה של סמי מתל אביב

סמי אומר שהוא עוסק כבר כמה שנים בהליכים של תיקון תמי 4. לדבריו, הוא מודע לריבים שעולים בקרב עובדים במשרדים שונים. שכן, לא פעם, הוא מוצא את עצמו מחזיק סנן תמי 4 ביד בזמן שעובד נכנס למקום ושואל אותו שאלות לגבי החלפת הסנן. הוא ציין פנינו שלדעתו צריך לבצע החלפה של סנן בכל חצי שנה. הוא אמר שהחלפה בתדירות זו מאפשרת לנו לשתות מים נקיים ב- 100%.

 

התשובה של שי מירושלים

שי גם אמר שצריך להחליף את הסנן בכל חצי שנה. הוא הוסיף שההחלפה של הסנן משתנה ממקום אחד לאחר. כך שבעצם, יש הנחיות מדויקות יותר שיאפשרו לאנשים שמשתמשים בתמי 4 לצרכים שונים לדעת בדיוק מתי הם צריכים לבצע את ההחלפה. הנה הפרטים שהוא מסר לנו:

  • עבור צריכה ביתית צריך להחליף כל חצי שנה עד שנה
  • עבור צריכה של משרד קטן צריך להחליף כל חצי שנה
  • עבור צריכה בתדירות גבוהה יש להחליף כל חודשיים – שלושה

 

אז מה המסקנה שלנו בעצם?

המדריך הנוכחי אפשר לנו להגיע למסקנה שצריך להחליף את הסנן בתמי 4 לפי צריכה. כך שבעצם, ההחלפה המיועדת אצלנו במשרד (שכולל רק 5 אנשים) תהיה שונה מזו שתבוא לידי ביטוי במשרד השכן שמונה מעל  ל -40 עובדים. אם אתם לא בטוחים לגבי מועד ההחלפה, תמיד אפשר ליצור קשר עם בעל המקצוע שסייע לכם בעבר ולבדוק עמו אם הגיע הזמן לבצע החלפה של סנן.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לנו ולקולגות שלנו להבין מתי בדיוק אנו צריכים לבצע החלפה של סנן. כעת, כשיש לנו את כל המידע בנושא, אנו נדע מתי עלינו להתקשר אל טכנאי.

מכונת מים

 

אולי תאהבו גם את