חיפוש

3 כללים לבחירת מנעולן

בחירה של מנעולן זה לא עניין של מה בכך. אלו ששמעו על המקרה שאירע בימים האחרונים בראשון לציון יוכלו לומר לכם גם מתוך שינה שהם לא יזמינו מנעולן באופן אקראי מבלי להשתמש ב – 3 הכללים שיוצגו בפניכם בהמשך. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו, לקרוא את הכללים הללו ולהבין איך תוכלו גם אתם לבחור נכון.

 

תכירו תחילה את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הכללים החשובים שיאפשרו לכם לבחור מנעולן באופן הנכון, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. לאחר ששמענו על המקרה שאירע בראשון לציון (למקרה שלא שמעתם, מדובר בפריצה שאירעה למשפחה כמה ימים לאחר שהסתייעה בשירותיו של מנעולן שהתגלה כפורץ ולא כבעל מקצוע מוסמך) הבנו שעלינו לכתוב מדריך מקיף בנושא תוך ליווי מטעם אנשים שיודעים דבר או שניים בעניין. לכן, פנינו לאנשים שבחרו מנעולן איכותי שמלווה אותם לאורך שנים וביקשנו לדעת מהם הכללים שהציבו לעצמם כדי שיבחרו נכון. קיבלנו מעל ל- 50 כללים שונים ומיזגנו אותם ל – 3 כללים בלבד כדי להקל עליכם.

 

רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים מנעולן באופן הנכון? תיישמו את כלל מספר 1

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים במנעולן מקצועי, עליכם קודם כל לערוך חיפוש ברחבי הרשת אחר מנעולן בראשון לציון או בעיר אחרת אם אתם לא מקומיים ולהסביר מה הצורך שלכם. אם אתם צריכים למשל לבצע הליך של החלפת צילינדר לדלת תציינו זאת. בשלב זה אתם צפויים לקבל המלצות רבות, אולי 10 ואולי יותר. עליכם לבחור 6 שמות של מנעולנים ולרשום אותם בצד. שכן, תצטרכו אותם ליישום השלב הבא.

 

רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים מנעולן באופן הנכון? תיישמו את כלל מספר 2

הכלל ה – 2 שאתם צריכים ליישם נוגע לבירור מעמיק עוד יותר – אל תסתמכו על מה שאמרו לכם בכלל מספר 1. שכן, כעת, אתם צריכים לכתוב את שמות המנעולנים הנבחרים בגוגל ולהיכנס אל לשונית הביקורות של הפלטפורמה המדוברת. שם תוכלו לראות את הנתונים הבאים:

  • חוות דעת חיוביות
  • חוות דעת שליליות
  • דירוג של בעל המקצוע

כל אלו יאפשרו לכם לבחור את המנעולן הטוב ביותר.

 

רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים מנעולן באופן הנכון? תיישמו את כלל מספר 3

יכול להיות שחשבתם שהכלל ה – 2 הוא האחרון, אבל אם אתם רוצים להיות בטוחים לגמרי שביצעתם בחירה נכונה, עליכם להתקשר אל המנעולן שקיבל את מרבית הביקורות הטובות ואת הדירוג הגבוה ביותר ולוודא שיש לו תעודה בתחום. אם כן – תבחרו בו. אם לא – תשקלו אם אתם רוצים את שירותיו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 הכללים שיאפשרו לכם לבחור מנעולן מקצועי. כעת, נותר לכם רק ליישם אותם ולבחור נכון.

איש תחזוקה

 

אולי תאהבו גם את