חיפוש

כלי גינון חשמליים – עבור גדר חיה

שיחי גדר חיה הם שיחים צפופים רגילים שייחודם נובע מהגיזום הצורני שלהם, החל מגיזום ישר ואחיד ועד גיזום / פיסול בצורות – מדובר בלא פחות מטרנד.

גדר חיה – טרנד עולמי

בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר אנשים אשר מבקשים לעשות גדר חיה בביתם גם מסעדות וארגונים רבים אשר הבינו כי מדובר בפריט עיצובי נחשק ביותר אשר מאיר את החלל. בנוסף, טרנד חם מאוד גם בגזרת החתונות הוא באמצעות גדר חיה לטובת צילום המשתתפים בחתונה, ולכן נפתחו הזדמנויות רבות לגננים לבצע את עבודת הגיזום של הגדר החיה לא רק בבתים פרטיים אלא גם באירועים ובכנסים של חברות. פעולת הטיפוח והגיזום של הגדר חיה חייבת להיעשות ע"י איש מקצוע, וקיימת  והוא מחייב שימוש בגוזם ייעודי שמבטיח גיזום ישר, אחיד ומדויק.

כלי גינון חשמליים ראשית

באילו מקרים יש להתאים את פעולת הגיזום באופן מדויק?

יש להתאים את כלי הגינון החשמלי לגדר החיה במקרים הבאים:

  • עצי נוי – עצים אלה נועדו, בדרך כלל, ליצור הצללה או ליופי. על כן, גוזמים את הענפים הנמוכים ומשאירים את המרכז לפרוץ עד לגובה הרצוי. בעצים בוגרים מקובל לגזום ענפים שמפריעים למעבר, או ענפים שנפגעו משבר או ממזיקים. כמו כן, יש לשמור על גובה העץ הרצוי כדי למנוע קריסת עצים בגלל גובה מוגזם. את העבודה הזו ניתן לבצע באמצעות מגזמת ידנית דו צדדית אשר משווקת ע"י חברת שרות וציוד באופן בלעדי – HC 152 . מדובר במגזמה ידנית קטנה המתאימה לשימוש מקצועי, בעלת סכינים דו צדדים מחוזקים וגיר מקצועי המבטיח אמינות לאורך זמן, והיא אידיאלית לשימוש בעיצוב של עצי נוי וגדרות חיות.
  • שיחים – קיים מגוון גדול של שיחים שחלקם מעוצים, או מעוצים חלקית. לרוב השיחים יש מחזוריות צימוח, שהוא איטי בדרך כלל בחורף, מהיר באביב, ובהתאמה כך גם הגיזום שלהם. עיצוב השיחים נעשה לעיתים תכופות יותר בגדר חיה, כדי לעודד צימוח, לחידוש נוף של שיחים ותיקים, לשמירת הצורה הרצויה ואחת לשנה להקטנת נפחם.
  • עשבוניים – בכל העשבוניים יש לבצע גיזום אחת לשנה ובחלקם גוזמים את הנוף עד לגובה פני הקרקע בסתיו, ובאביב כשהצמח מתחדש.
  • מטפסים – הגיזום שלהם בדרך כלל מתקיים בחורף, זאת לאור הצורך בגיזום לצורך שמירה על הנפח והשטח הרצויים. מגזמת גובה מתכוונת מקצועית מדגם HCA-226 ECHO מהווה כלי גינון חשמלי מושלם בדיוק לשם המטרה הזו – מדובר במגזמת גובה מקצועית אשר מאפשרת לבצע קיפול הסכינים לצורך הובלה ואחסנה, וכן פתיחה מלאה של עד 210 מעלות עם 12 מצבי בייניים, במשקל קל יחסית ועם נפח מנוע מקסימלי אשר מבטיח עבודה מקצועית וקלה.

 

את כל המוצרים הללו ניתן למצוא אצל המשווקים המורשים של חברת שרות וציוד.

להזמנת ציוד:

https://www.serply.co.il/.

אולי תאהבו גם את

שיש אוניקס
השימוש בשיש אוניקס

אבן האוניקס הינו הרולס רוייס של השיש. זוהי אבן שיש באיכות גבוהה במיוחד המשמשת כחומר גלם בבתי אצולה, ארמונות, כנסיות מפוארות, בתי מלון יוקרתיים ועוד.

קראו עוד »