חיפוש

יום הולדת 6 בפתח? – הכירו את רשימת האטרקציות המדוברות

חגיגת מסיבת יום ההולדת כבר מזמן הפסיקה להסתכם בהזמנת חברי הכיתה, כמה משחקים חברתיים וחטיפים.

כיום ישנן אטרקציות רבות ומגוונות לחגיגה יוצאת דופן ובלתי נשכחת.

בואו להכיר את רשימת האטרקציות המדוברות

 

יום הולדת, חגיגה נחמדת

בשנים האחרונות, אנו עדים לתופעה בה מסיבות יום ההולדת לילדינו עברו שינוי חד, ממפגש חברתי הכולל כמה שירים וחטיפים, להשקעה גרנדיוזית ועתירת השקעה. כשזה נוגע לילדינו אנחנו כמובן רוצים את הכי- הכי טוב ובלתי מתפשר, על מנת לספק להם חוויה בלתי נשכחת.

קיימים רעיונות רבים ומגוונים לחגיגת ימי הולדת לילדים ותוכלו ללמוד ולהתרשם מקרוב באתר https://crazy-k.com . אך לבינתיים, אנחנו נעשה לכם היכרות קצרה עם כמה מהאטרקציות המדוברות והשוות ביותר

 

  1. יום הולדת מקפיצה

ילדים בגילאי 6 הם לרוב נמרצים ומלאי אנרגיה. כך שייתכן וייצא מצב בו תכננו לפרטי פרטים את היום הולדת והקונספט המוביל, אך בסופו של דבר הילדים יעדיפו לרוץ ולהשתולל.

לכן, מה יותר טוב מאשר לשלב יום הולדת עם מתקנים מתנפחים? במידה ויש לכם חצר עם טרמפולינה בבית, ניתן לשלב בה כדורים ובלונים ובכך להפוך את חוויית הקפיצה ליותר מהנה. במידה ואין ברשותכם טרמפולינה, תוכלו לשכור מתקנים מתנפחים שונים ומגוונים שיקנו לילדים חוויה כמו בג'מבורי.

כך או כך, הילדים יחזרו עייפים אך מרוצים לבתיהם.

 

  1. מפעיל ליום ההולדת

אם הצד היצירתי אינו חזק אצלכם, תמיד תוכלו להיעזר באנשים אחרים שהתברכו ביצירתיות.

ליצן, קוסם, או דמות שהילדים אוהבים יכולים לגרום לילדים לשבת מספיק זמן מרותקים ומאושרים.

 

  1. חדר בריחה

חוויה שתחדד לכם את כל החושים- חדר בריחה לילדים. באמצעות חידות ורמזים שונים, הילדים יצטרכו להפעיל מחשבה ויצירתיות כדי להגיע לפתרון הנדרש.

ישנם נושאים שונים ומגוונים בתחום חדרי הבריחה, כך שכדאי להתאים את הנושא והחידות לתחומים ונושאים מותאמי גיל ומגדר.

 

  1. קריוקי

כבר ציינו שילדים בגילאי 6 הם נמרצים ומלאי אנרגיה. ישנו פן נוסף שניתן לנצל בימי ההולדת והוא נטייתם להיות רעשניים וקולניים.

ניתן לשכור מערכת קריוקי ולתת לילדים לשיר בקולי קולות שירים שהם אוהבים. ניתן לשדרג את השירה לתחרות שירה נושאת פרסים ואף לחשוב על קונספט של תוכניות טלוויזיה קשורות כדוגמת 'כוכב נולד' ו-'דה – ווייס'.

שירים הם תמיד דבר שמח ומהנה, רק חשוב לוודא שלא מפריעים לשכנים.

 

  1. סדנאות בישול

אמנם הקונספט של שקיות הפתעה וטרופית לילדים כבר כמעט ועבר מן העולם, אך אוכל על שלל הווריאציות שלו, נשאר קונספט מנצח לכל אירוע וחגיגה ולכל מגדר וגיל.

סדנת בישול, בה הילדים יתנסו בעצמם בהכנת ארוחה מיוחדת או אפילו ממתקים שונים, יכולה להיות חווייתית ומהנה ואף טעימה במידה ואכן חבוי אצל הילד כישרון שרק חיכה לפרוץ.

 

ילד קופץ

אולי תאהבו גם את

5 סוגים של זרי פרחים
5 סוגים של זרי פרחים

זר פרחים יכול להיות מחווה מרגשת ולשדרג כל אירוע, אך ישנם אירועים מיוחדים שכדאי לבחור עבורם זר מדויק שיתאים אליהם באופן מושלם. שפע הפרחים בשזירה

קראו עוד »
לצפייה במופע מנטליסט עם הרבה ניסיון
היתרונות של לימוד מנטליזם

לימודי מנטליזם אינם מיועדים רק לקוסמים או בדרנים שואפים; הוא מציע שפע של יתרונות המשתרעים מעבר לתחום הקסמים והאשליות. התרגול של המנטליזם, הכרוך בהבנה ובמניפולציה

קראו עוד »
קוֹסֵם
באיזה אביזרים משתמש קוסם במופע?

ישנם קוסמים שמשתמשים בקלפים, ישנם קוסמים שמשתמשים בתיבות הפתעה ושליפה מהמותן וישנם קוסמים שנעזרים בקהל כאביזר ראשי בהופעה. אפשר למצוא מופעי קסמים מרהיבים שמשתמשים במגוון

קראו עוד »
קוֹסֵם
מה כולל מופע טלפתיה

מופעי טלפתיה הנם דבר שכיח והם מקובלים בכל העולם, גם בירת ההימורים והמופעים לאס וגאס מארחת על מיטב הבמות שלה את אמני הז'אנר כמו דיוויד

קראו עוד »