חיפוש

חנות יהלומי מעבדה

יהלומי מעבדה הפכו להיות אחד הטרנדים האקולוגים, יפים ומשתלמים כלכלית בתחום התכשיטים. אישית, אני דוגלת בגישה שאומרת שמוצרים מהסוג יש לקנות רק בחנויות המתמחות בדיוק בתחום הזה. אחת מהחנויות המתמחות במכירה של יהלומי מעבדה הינה Green Diamonds, הממוקמת בכתובת: תובל 23 (בניין נועם), הבורסה ליהלומים, רמת גן. ניתן ליצור איתם קשר בטלפון: 077-9974470, במייל: [email protected] או באתר האינטרנט שלהם: https://greendiamonds.co.il.

לפני שנפרט על המוצרים והשירותים הניתנים ב-Green Diamonds, נסביר בקצרה על מהם יהלומי מעבדה ומדוע הם עדיפים על פני יהלומים רגילים.

 

 

מהם יהלומי מעבדה

יהלומי מעבדה כשמם כן הם, מדובר על יהלומים אשר נוצרו במעבדה ואינם נחצבים מפחמן המצוי במעמקי האדמה.

כיום קיימות שיטות רבות ומבוססות לייצור היהלומים. שתי השיטות אשר נחשבות למתקדמות והמוצלחות ביותר הינן דימוי של תנאי השטח במחצבות ואידוי של גזים בלחץ גבוה. שתי השיטות נעשות במעבדות מבוקרות ונדרשים לצורך ביצוען מומחים מתחומי הפיזיקה, הכימיה והגיאולוגיה.

 

 

ההבדל אל מול היהלום הטבעי

בבחינה של עין בלתי מזוינת, לא ניתן להבדיל בין יהלום טבעי ליהלום שיוצר במעבדה. היתרונות של יהלומי המעבדה הם בעיקר במחירם הזול משמעותית (50% פחות ממחיר היהלום הטבעי). היתרון השני קשור לאפקט הסביבתי. יהלומים טבעיים גורמים לפגיעה משמעותית בזכויות האדם של העובדים אשר עוסקים בקריעת האבן.

יהלום המעבדה מאפשר חלופה זולה, יפה, נקייה והומניטרית יותר.

 

 

אילו מוצרים ניתן למצוא ב-Green Diamonds?

כפי שציינו, לא ניתן להבדיל בעין לא מקצועית בין יהלומי מעבדה ליהלומים טבעיים. דבר זה נכון גם לגבי הפונקציונליות ואפשרויות השיבוץ של היהלומים. על כן, ניתן לייצר מיהלומי המעבדה תכשיטים מכל הסוגים והדגמים שתוכלו לחשוב עליהם.

ב-Green Diamonds ישנו מבחר מרשים של טבעות אירוסין, הכוללות טבעות קלאסיות, טבעות בעלות צורה מיוחדת, שיבוץ רב של יהלומים ועוד.

נוסף לכך ניתן להתרשם בחנות מעגילי יהלומים, שרשראות וצמידי טניס משובצים. דגמים רבים ניתן למצוא בזהב לבן וצהוב כאחד, מה שמאפשר התאמה טובה למארג התכשיטים הקיים בידיכם או ללוק אותו תרצו לחדש.

 

 

הזמנות מהאתר

תקופת הקורונה הוכיחה לנו מעל כל צל של ספק שאחד היתרונות הגדולים בעידן המודרני והאינטרנטי בו אנחנו חיים הינו כמובן המשלוחים! אך איך אפשר להזמין תכשיטי יהלום מבלי לבחון אותם לעומק, למדוד ולהתלבט על כך שעות.

אז גם כאן Green Diamonds ויהלומי המעבדה שלהם בולטים ביתרונות שלהם. תודעת השירות עומדת בראש סדר העדיפויות של Green Diamonds. האתר שלהם מציג בצורה ברורה וטובה את כלל המוצרים הניתנים לרכישה, נוסף לכך ישנם אמצעי יצירת קשר רבים והמשלוחים הינם חינם לכל רחבי הארץ.

אבל זה לא עונה לנו על הצורך העמוק של למדוד את התכשיט ולהתלבט מול המראה. גם כאן Green Diamonds מספקת פתרון מצוין. ישנה אפשרות של החזרת המוצר בטווח של עד 14 ימים ולקבל חזרה (כן, כן, שום זיכוי לא יהיה כאן), את הכסף.

 

 

ביטחון במשלוח

אחת הבעיות במשלוח של יהלומים אמיתיים הינה האפשרות לגניבה שלהם וזו אחת הסיבות העיקריות שחנויות תכשיטים לא מבצעות משלוחים. אך, יהלומי המעבדה, הם זולים בהרבה ולכן הסיכון לגניבה מהסוג יורד משמעותית.

בנוסף, בכל זמן נתון ניתן לייצר יהלומים נוספים ולספק לקהל הלקוחות הגדל של החנות את המוצרים המבוקשים.

 

 

תעודה גמולוגית

תעודה גמולוגית הינה מעין תעודת הזהות של היהלום שלכם. היא צריכה להכיל בתוכה את הקראט, צבע משקל ודרגת הניקיון של היהלום. תעודות אלו החלו בתור הוכחת מקוריות וחוקיות של יהלומים טבעיים, אך כיום גם ליהלומים סינטטיים מונפקת תעודה מהסוג.

 

 

יהלומים הם החברים הטובים של האישה

האמירה שיהלומים הינם החברים הטובים ביותר של האישה הינה מיושנת בעיניי, אך יש מאחורי אמת מעטה. בסופו של יום רוב הנשים ישמחו לקבל כמתנה תכשיט משובץ ובעיניי יהלומי מעבדה הם בהחלט הטרנד שבא להשתלט על עולם היופי.

יהלומי מעבדה

אולי תאהבו גם את

איך בוחרים טבעת יהלומים
איך בוחרים טבעת יהלומים?

כאשר מדובר בבחירת טבעת יהלום לקראת הצעת נישואין או הענקת מתנה מיוחדת ומלבד ההתרגשות המלווה לקראת המאורע,  ישנם מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון לפני

קראו עוד »