חיפוש

זה לא הסוף: החשיבות שבגישור לפני גירושין

הליך גירושין הוא הליך מורכב, שמלווה בהרבה מאוד מתחים נפשיים. מעבר לגירושין עצמם והעניינים הרשמיים שנלווים אליהם, חשוב עד כמה שניתן לנסות להפיג את אותם מתחים ולעבור את הגירושין בצורה שתפחית את אותם מתחים. מה שיכול לעזור לכם לצלוח את ההליך בצורה הנכונה הוא הליך גישור, וכאן נספר לכם על מספר יתרונות שיש לו בתקופת הגירושין.

 

גישור לפני גירושין

לא מעט זוגות מחליטים להתגרש, מה שמוביל לפתיחה בהליך משפטי מאתגר. מעבר לכך, לגירושין יש משמעות רבה מבחינת הילדים וכמובן המצב הנפשי של בני הזוג. הליך גישור הוא הליך שאינו נוגע דווקא לגירושין, והוא למעשה הליך שבו שני הצדדים מנסים לגשר על הפערים ביניהם בצורה מוסכמת, בלי שיש גוף שכופה משהו עליהם.

גישור לפני תהליך גירושין נועד לסגור כמה שיותר פערים לפני שמגיעים לבתי המשפט ובתי הדין הרבניים. בעזרת הליך גישור בני הזוג יוכלו להדגיש מה חשוב להם, ולנסות להגיע יחד לעמק השווה. אנחנו כאן כדי לספר לכם למה כל כך חשוב לבצע הליך כזה לפני גירושין.

 

אולי אפשר למנוע את הגירושין

הסיבה הראשונה לביצוע של הליך גישור היא שבמקרים רבים ההליך הזה מאפשר לכם פשוט למנוע את הגירושין. בהליך הגישור נעשה ניסיון להבין מה המקור של הסכסוך ביניכם, והאם באמת גירושין הם הפתרון למצב שלכם. לא מעט זוגות נכנסו לגישור במסגרת הליך גירושין ויצאו ממנו כאשר הזוגיות שלהם טובה ממה שהייתה.

 

כדי שכל אחד יקבל את מה שחשוב לו

בהליך גירושין, לכל צד יש את הדברים שחשובים לו, כאלה שעליהם הוא לא מוכן להתפשר. ברגע שהולכים לבית משפט, קיים סיכוי לא מבוטל שכל אחד מהצדדים יפסיד דווקא בדברים שהכי חשובים לו. בעזרת הליך גישור שני הצדדים יסבירו אחד לשני מה חשוב להם, וכל אחד יוכל לעשות את הוויתורים שלו במקומות שפחות כואבים ולקבל כמובן את הדברים שחיוניים בעיניו.

 

עבור הילדים שלכם

אחד הצדדים שהכי נפגע בכל הליך גירושין הם הילדים. המתיחות הרבה בבית והעובדה שהם צריכים מעתה לחלק את העולם שלהם בין שני בתים הוא לא דבר שקל להם, במיוחד אם מדובר בילדי קטנים. כחלק מהליך גישור בתהליך גירושין שני בני הזוג מנסים להגיע לעמק השווה בכל מה שקשור לילדים, וכך ניתן לתווך להם את חווית הגירושין בצורה טובה יותר עבורם.

 

לסיכום

הליך גירושין הוא הליך מורכב שמלווה בהרבה מאוד מתחים. בעזרת הליך גישור לפני הגירושין ניתן להגיע להסכמות בלי כפייה של גורם חיצוני, ולתת לכל אחד מבני הזוג לקבל את הדברים שחשובים לו. במקרים רבים הגישור יכול למנוע את הגירושין עצמם, אבל גם אם לא הוא יעזור לכם לעבור את הגירושין בצורה נכונה יותר, וכמובן עם הרבה פחות סבל ונזק לילדים שלכם.

עורכי דין

 

אולי תאהבו גם את

שמן לו
מה חשוב לדעת על חוק מע"מ?

מערכת מס היא מערכת שמפעילה מדינה מסוימת לצורך גביית מס מהאזרחים שלה. גם מדינת ישראל, כמו שאר המדינות המערביות בעולם, מפעילה מערכת מס, הכוללת את

קראו עוד »