חיפוש

כמה חשוב המוניטין של עורך דין לענייני משפחה?

עורך דין מומחה בענייני משפחה הוא איש מקצוע אשר נפגש עם לקוחותיו ברגעים הרגישים ביותר בחיים, בין היתר בכל הקשור לנישואין, גירושין, ירושות ועוד. על כן, כדאי לברר ולבדוק לפני בחירתכם כי עורך הדין בו אתם מעוניינים מקצועי, רגיש ומיומן בתחומו על מנת שיוכל לסייע לכם בצרכים השונים בהם נתקלתם בצורה המיטבית ביותר. במאמר זה נכיר את תפקידיו המרכזיים של עורך דין מומחה לענייני משפחה.

 

עריכת הסכם ממון

בשנים אחרונות עריכת הסכם ממון הולכת והופכת לנפוצה יותר ויותר לפני חתונה. מטרת הסכם הממון הינה להבטיח כי במידה והזוג המתחתן יתגרש, כלל העניינים הכלכליים יהיו מוסדרים כבר בהסכם, מה שיחסוך הליכי גירושין מכוערים. על מנת שיינתן תוקף להסכם הממון, עליו לכלול חתימה של עורך דין. בנוסף, אם הסכם הממון נערך אחרי הנישואין, יהיה על הזוג לקבל את הסכמת בית המשפט. עורך הדין ילווה את הזוג בזמן ניסוח ההסכם כך שיהיה הוגן ותקף משפטית, יסביר להם את המשמעויות ובמידת הצורך אף ייצג בבית המשפט.

 

ירושות וצוואות

עורך דין לענייני משפחה עוסק גם בכל הקשור לדיני הירושה. בין היתר כולל תפקיד זה טיפול בעריכתם וחתימתם של צוואות, הוצאת צווי קיום צוואה וצווי ירושה, ביטול צווי ירושה ועוד.

 

גירושין

זהו התחום המרכזי ביותר בתפקידו של עורך הדין לענייני משפחה. במסגרת הליך זה יש לעורך הדין תפקידים שונים:

  • גישור גירושין – עורכי דין מומחים לדיני משפחה יציעו פעמים רבות ליווי במהלך הליך הגישור. הליך זה מתנהל מחוץ לכותלי בית המשפט ומטרתו הינה להביא את הצדדים להסכם גירושין בצורה מיטיבה וללא צורך בהתערבותו של בית המשפט.
  • תביעת גירושין- מומלץ כבר בשלב הגשת התביעה לפנות לעורך דין מומחה לענייני גירושין על מנת שילווה אתכם בתהליך. דיני המשפחה בישראל מיוחדים ומאופיינים בערבוביה בין הדין הדתי לבין האזרחי. שילוב זה מוביל לכך כי מחד, ניתן להתגרש רק בבית הדין הדתי ומאידך, את ההסכם ניתן לבצע בבית המשפט לענייני משפחה. משמעות האבחנה בין הערכאות היא קריטית היות והראשון שמגיש את הבקשה קובע את אופי ומקום הטיפול בתיק. לכן, עורך הדין יוכל להנחות אתכם ולפעול במהירות האפשרית בצורה שתהיה מיטבית בעבורכם.
  • ייצוג בתביעת משמורת ובבית הדין הרבני– עורך דין לענייני משפחה, https://liatfaigel-law.co.il/שירותי-המשרד/משפחה, ייצג אתכם בכלל המקרים בהם תדרשו לייצוג מול הערכאות השונות. בין אם מדובר בבית הדין הרבני בשל סירוב גט ובין אם מדובר בבית המשפט לענייני משפחה בדיונים אודות מזונות ומשמורת. בכל אחד מן המקרים הללו עורך הדין יופיע בשמכם ובאופן מקצועי יציג את דרישותיכם ויתמודד אל מול הדיינים בבית הדין הרבני או מול בא כוח הצד השני בדיונים הרלוונטיים.

כמה חשוב המוניטין של עורך דין לענייני משפחה

אולי תאהבו גם את

שמן לו
מה חשוב לדעת על חוק מע"מ?

מערכת מס היא מערכת שמפעילה מדינה מסוימת לצורך גביית מס מהאזרחים שלה. גם מדינת ישראל, כמו שאר המדינות המערביות בעולם, מפעילה מערכת מס, הכוללת את

קראו עוד »