חיפוש

הכירו את סייפטי מערכות

פריצה שאירעה לפני כמה ימים למשרד השכן אלינו, גרמה לנו להבין כי עלינו לצאת בסדרת מדריכים מקיפה שתציג בפני כל דורש את המידע הנחוץ אודות אפשרויות האבטחה לבית ולעסק. המדריך הנוכחי הוא ה – 3 בסדרה. במדריכים הקודמים הצגנו את המערכות החשובות שאסור לוותר עליהם וכעת, אנו נציג בפניכם חברה נבחרת ומוכרת שכדאי שתקבלו את השירותים שלה. שכן, כך, תוכלו להיות בטוחים ומוגנים.

 

תכירו את סייפטי מערכות של חברת סייפטי הום

יכול להיות ששמעתם בעבר על חברת סייפטי הום. שכן, היא נחשבת לאחת החברות המוכרות במשק בכל הנוגע למערכות אבטחה. החברה מספקת לכל דורש פתרונות מיגון שונים ושירותי התקנה מקצועיים. אם החלטתם שהגיע הזמן לאבטח את הבית או העסק, כדאי שתדעו שהחברה מספק את הפתרונות הבאים:

  1. מצלמות אבטחה
  2. מערכות אזעקה
  3. קודנים
  4. אינטרקום

חשוב שתדעו כי אתם יכולים לבחור באחת מהמערכות או יותר, כל זאת בהתאם לצורך שלכם.

סייפטי מערכות – איכות ללא תחרות

חברות שמציעות שירותי מיגון ואבטחה צריכות לספק מערכות מתקדמות ואיכותיות. כאלו שיאפשרו לדיירי הבית להרגיש בטוחים ב – 100%. אם לא די בכך, המוצרים צריכים להיות גם מתקדמים. בחירה במערכות של חברת ספייטי מערכות תאפשר לכם לדעת שבחרתם נכון.

אם תקראו חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת אודות החברה, אתם תגלו שיש לה המון לקוחות מרוצים שכתבו חוות דעת בפלטפורמות שונות. אנחנו קראנו לא מזמן כמה חוות דעת כאלו שנגעו לאיכות המערכות ולתקינותן. גלשו בלשונית הביקורות של גוגל ובפורומים שעוסקים באבטחה למידע נוסף ולקריאת חוות דעת של גולשים בעניין זה.

 

שירות ללא תחרות

אי אפשר לכתוב על חברה שמספקת מערכות אבטחה מבלי לציין את השירות שלה. אנחנו כאן כדי לומר לכם שחברת סייפטי הום מספקת גם שירותי התקנה. כך שברגע שאתם מזמינים מערכות מסוגים שונים, מתאפשר לכם לדעת כי ההתקנה תתבצע במקום על ידי בעלי מקצוע שהוסמכו לדבר.

מערכות בטיחות

 

הנה טעימה מחוות הדעת שקראנו ברחבי הרשת על סייפטי מערכות

כדי לחסוך לכם בזמן, יצאנו לבדוק מהן חוות הדעת שנכתבו על החברה ברחבי הרשת. ג' מתל – אביב ציינה כי המתקינים הגיעו בשעה המדויקת שנקבעה מראש. הם ביצעו את ההתקנה של מצלמות האבטחה והקודן באופן מקצועי ואף נשארו עמה לאחר ההתקנה כדי להסביר לה אודות אופן השימוש במערכות הללו.

ר' מרמת – גן ציינה שהמתקינים התקינו בביתה מערכת אזעקה ואף הציגו בפניה את האפשרויות השונות. כך שהתאפשר לה להפעיל את מערכת האזעקה לבדה מבלי להסתייע בגורמים נוספים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את סייפטי מערכות. בשלב זה, יש בידיכם את כל המידע המקיף אודות החברה והשירותים שלה. אם אתם מעוניינים במידע נוסף, תוכלו לפנות אל נציג מטעמה ולהבין איזו מערכת דרושה לכם.

מערכות בטיחות

אולי תאהבו גם את