חיפוש

הכירו את טכנולוגיית האי סים

בסיטואציה הבאה בוודאי נתקלתם בעצמם, או שמעתם על חבר קרוב שחווה אותה – לפני טיסה לחו"ל, אתם רוצים להמשיך להשתמש בטלפון שלכם מבלי להיות תלויים ברשתות WiFi ציבוריות. לכן, אתם פונים לחברת הסלולר שלכם, רק בשביל לגלות שחבילת גלישה בחו"ל יכולה לעלות עשרות – ולעיתים אף מאות – שקלים.

למעשה, לפי דו"ח של ארגון ה-BEREC, הארגון שמפקח על כל התקשורת האלקטרונית באירופה, חבילות גלישה באירופה עולות מעט מאוד. חברות הסלולר עושות, הלכה למעשה, רווח של מאות אחוזים על חשבונכם. אבל העושק הזה נגמר כאן ועכשיו, הודות לטכנולוגיית האי סים.

 

מה זה אי סים

אי סים (eSim) מאפשר לכם להשתמש בחבילת גלישה בטלפון שלכם – בכל מקום בעולם. טכנולוגיית esim נותנת לכם את האפשרות להחליף ספק סלולר בקלות ובמהירות, מבלי לפתוח כלל את המכשיר הסלולרי שלכם. כל שעליכם לעשות הוא להוריד את האפליקציה הייעודית – ולבחור בחבילת הגלישה הרצויה לכם במדינת היעד.

 

מתי משתמשים באי סים

ניתן להשתמש באי סים בחו"ל – אך גם בישראל. מרבית הלקוחות שרוכשים אי סים, משתמשים בשירות במהלך שהותם בחו"ל, למשל באירופה או ארצות הברית. יחד עם זאת, בחציון השני של שנת 2022 החל שיווק של אי סים גם בישראל. כדאי להשתמש באי סים בישראל, משום שהוא מאפשר ניוד קל ומהיר בין חבילות סלולר משתלמות.

 

האם אי סים מתאים לכל אחד

ככלל, קנייה של אי סים היא השקעה משתלמת. שימוש באי סים יאפשר לכם לחסוך עשרות, ולעיתים אף מאות, שקלים בתחום הסלולר. יחד עם זאת, חשוב לציין שאי סים מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת – שאי אפשר למצוא בכל מכשיר סלולרי כיום.

על מנת להבין האם אי סים רלוונטי עבורכם, נסו לגלות האם המכשיר שלכם כולל רכיב של סים מוטמע. דרך אגב, על שם ההטמעה הזו קיבל האי סים את שמו – Embedded Sim.

 

ממי קונים אי סים

כיום ניתן לרכוש שירות בתחום האי סים ממספר ספקים בארץ. יחד עם זאת, חלק מהספקים מנצלים את העובדה שמדובר בטכנולוגיה חדשה ולא מוכרת על מנת למכור את השירות גם למי שאין לו מכשיר מתאים לכך. כשאתם באים לקנות אי סים, אנחנו ממליצים לוודא מראש שהחברה שמוכרת לכם את השירות היא חברה אמינה ומוכרת. בדקו את הביקורות על החברה באינטרנט.

 

סיכום

לסיכום, רכישת אי סים היא הצעד המתבקש בכל מה שקשור להוזלת עלויות השהות בחו"ל. טכנולוגיית eSim מאפשרת מעבר מהיר, קל ובטוח בין ספקי סלולר שונים במדינות שונות.

שימו לב שטלפונים ישנים אינם כוללים בתוכם את הרכיבים הרלוונטיים להפעלת אי סים, ולכן מומלץ לבדוק מראש עם אדם אשר מבין בתחום האם השירות אכן מתאים לכם. אל תשכחו שאי סים קונים אך ורק מחברה אמינה ומוכרת. חפשו ביקורות באינטרנט, והתייעצו עם חברים ובני משפחה.

טכנולוגיית esim

אולי תאהבו גם את