חיפוש

היגיינה במקום העבודה: שיטות עבודה מומלצות לשמירה על המשרד שלך נקי ובטוח

מי שעובד במשרד, יודע כי עליו לשמור על סביבת עבודה נקייה מכמה סיבות. הראשונה נובעת מתוך רצון לעבוד באזור נעים ונוח. השנייה נוגעת לסובבים אותו. שכן, יש לקוחות וקולגות שצפויים להיכנס אל המשרד, ואף אחד לא רוצה למצוא את עצמו נותן הסברים על רמת היגיינה נמוכה.

החלטנו להוציא מדריך שעוסק בנושא בעקבות מקרה יוצא דופן שאירע במשרד השכן. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את החשיבות שבשמירה על משרד נקי ואיך תוכלו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

 

הקדמה – החשיבות שבשמירה על משרד נקי

בחרנו להעמיק לרגע בחשיבות הגבוהה שעומדת מאחורי השמירה על משרדים נקיים. מלבד האסתטיקה וחוסר הנעימות שעשויה להיווצר ברגע שתקבלו על כך הערה מאדם אחר, יש פה גם עניין של בריאות. שכן, משרד שלא עבר ניקיון מוקפד עשוי להפוך ל"חממת חיידקים" שתוביל להדבקה המונית של עובדי המשרד ולקוחות.

חשוב מאוד לשמור על כל חללי המשרד נקיים, כדי לשמור על סביבת עבודה בריאה וחיונית. עכשיו, כשעובדה זו ברורה לכם, אפשר להציג בפניכם את שיטות העבודה הנפוצות ביותר.

מבוא

שיטת העבודה ה – 1 המומלצת עבורכם: תחזיקו באביזרי היגיינה איכותיים בשירותים

אם אתם רוצים להיות בטוחים בכך שאתם מספקים סביבה בטוחה, עליכם להתחיל קודם כל בבדיקה מקיפה בחדר השירותים של המשרד. ההמלצה שלנו היא להוסיף אביזרי היגיינה של חברה איכותית. נציין כי יש מגוון רחב של אביזרים שישמשו אתכם למטרה זו, למשל:

  • מתקן לניירות ידיים
  • מתקן לסבון
  • מתקן לייבוש ידיים

נציין כי את המתקנים האיכותיים ביותר תוכלו למצוא באתר של חברת מנל שזו כתובתה – http://www.manal.co.il.

 

למה אי אפשר להתפשר על אביזרי היגיינה פשוטים?

המלצנו לכם לבחור באביזרים האיכותיים ביותר מתוך הבנה כי אלה צפויים לשמור על היגיינה מרבית וגם להישמר לזמן רב. סביר להניח שאתם לא רוצים לרכוש מוצרי היגיינה ולגלות לאחר זמן מה כי אלה לא נשברו או נסדקו ולא יוכלו להיות שוב בשימוש.

היגיינה פשוטה

שיטת העבודה ה – 2 המומלצת עבורכם: הנחת מגבונים למשטחים במקומות שונים במשרד

שיטת עבודה זו תצריך מכם הנחה של כמה חבילות מגבונים בנקודות שונות ברחבי המשרד. אנחנו למשל הנחנו חבילה אחת בדלפק המזכירות, ו – 2 חבילות נוספות בחדר הישיבות ובמטבח. מגבונים אלו ישמשו את העובדים שלכם לבצע ניקוי קליל של אזורים שזקוקים לכך מבלי להמתין לבואו של עובד הניקיון.

 

לסיום

עד כאן 2 שיטות העבודה המומלצות שיאפשרו לכם לשמור על היגיינה מרבית במשרד. בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה החיונית, כך שנותר לכם רק ליישם את השיטות שלעיל. אתם מוזמנים כמובן להעביר את הפרטים לבעלי משרדים נוספים, כדי שגם הם ישכילו בנושא וישמרו על המשרד שלהם נקי ובטוח.

משרד נקי

אולי תאהבו גם את

חדר נקי
מה הוא חדר נקי?

בתור מתבגרים, ההורים של רובנו היו מתלוננים שהחדר שלנו מטונף ומבולגן. אולם, אם היינו מראים להם מה הם הקריטריונים הנדרשים על מנת לעמוד בהגדרה המדעית

קראו עוד »