חיפוש

החברה המובילה בתחום תוספי הבריאות

הודות להתקדמות הבלתי נגמרת של הרפואה האלטרנטיבית והמערבית, תוספי בריאות נחלצים לעזרתנו בכל תחום בחיינו. הם מסייעים לשפר משמעותית את התפקוד היומיומי, הם נגישים למדי הודות לרכיבים הטבעיים שבהם, ובעלי תופעות לוואי מינוריות. במאמר זה נעסוק בתוספי בריאות שעושים פלאים בתחום המין, כאלה שאינם מצריכים מרשם ואינם נשענים על מיתוסים מופרכים המסכנים את בריאות המשתמשים. 

 

אמרו שלום לאגדות

העובדה שתחום המין נחשב לטאבו של ממש גרמו לו נזק רב, שכן היעדר שיח רציני בנושא הביא להופעתם של מגוון פתרונות מפוקפקים, כאלה שגורמים יותר נזק מתועלת. גברים רבים שביקשו להגדיל את האיבר או למצוא מזור לבעיות אין אונות, מצאו עצמם מתמודדים עם תוצאות מינוריות של הליכים כירורגיים, התאוששות ארוכה או סבלו מתופעות לוואי מיותרות שרק החמירו את המצב.

אך חברת אקסטרה סייז למשל, חרטה על דגלה למצוא את הפתרון הטבעי והנכון ביותר עבור הגבר, ובעזרת נוסחה המבוססת על חומרים טבעיים, הביאה לפריצת דרך בנושא. כיום קיימים תוספי תזונה מצוינים ומאושרים על ידי משרד הבריאות, שיביאו את הגברים סוף סוף, אל מחוז חפצם. ניתן לקרוא פרטים נוספים באתר http://xtra-size.co.il

 

ג'ינסנג- פלא קוריאני

לא רק קוריאני, ג'ינסנג הוא צמח מרפא המוכר בעולם הרפואה האלטרנטיבית שנים רבות. הוא בעל שלושה זנים- סיני, קוריאני ואמריקאי, והוא תורם למגוון בעיות רפואיות. הוא ידוע כמסייע לתפקוד של מערכת העצבים והמערכת החיסונית, משפר את מצב הרוח על ידי המרצת אנרגיה ועליית החיוניות, ובין היתר גם מסייע רבות לחיזוק האון הגברי.

השפעתו החיובית על מערכת כלי הדם הופכת אותו ליעיל במיוחד בקרב גברים המבקשים לשפר את תפקודם המיני ולטיפול בבעיות זקפה כאלה ואחרות.

 

אשווגנדה

שורש האשווגנדה מגיע מהודו ובדומה לג'ינסנג, גם הוא אדפטוגן שתורם לשיפור כלל המערכות בגוף. בנוסף לכך, הוא מסייע גם בפן המנטלי, חלק בלתי נפרד מבעיות המין של גברים רבים, כאשר הוא משקיע סטרס וחרדה. מלבד היותו יעיל במיוחד לטיפול בבעיות אין אונות, הוא משפר את תנועתיות הזרע ואת איכות התאים. כמו כן, ביכולתו לסייע לשיפור התפקוד המיני לא רק אצל גברים, אלא גם אצל נשים.

 

אקסטרה סייז- המילה האחרונה

התוסף הטבעי שנחשב לצעקה (או אנחת עונג) האחרונה בתחום, הוא אקסטרה סייז. מאושר גם הוא על ידי משרד הבריאות, הוא מתבסס על תערובת צמחים בעלי סגולות הקשורות לשיפור חיי המין, המסייע לעיבוי רקמות שעל הפין, להעלות את הקיבולת שלהן ובכך להגדיל אותו ולשפר את תפקודו בעת יחסי מין.

הוא מבוסס על צמחים טבעיים כמו מאקה, דקל ננסי, אפימדיום וסרפד, שהופכים את הכדור הקטן לפלא עוצמתי שעושה קסמים בכל הקשור לתפקוד מיני. מוסר השכל- תמיד לבחור בתוספים טבעיים על פני כל פתרון אחר, בעיקר בכל הנוגע לחדר המיטות.

תוספי הבריאות

אולי תאהבו גם את

כיצד נוכל לזהות אלכוהוליזם
כיצד נוכל לזהות אלכוהוליזם?

אלכוהוליזם, הידוע גם בשם הפרעת שימוש באלכוהול (AUD), הוא מצב כרוני ומתקדם המאופיין בצריכה מוגזמת ובלתי נשלטת של אלכוהול. זוהי הפרעה מורכבת המשפיעה על מיליוני

קראו עוד »