חיפוש

הבריאות מגיעה מהנפש – 6 מוצרים חומריים שיעשו לכם בריא בנפש

כאשר נותנים מתנה למעשה מבטאים נתינה, אהבה ורגשות פנימיים. כלומר, מדובר באקט שהוא לכאורה חומרי, אבל בפועל מגיע מהנפש עצמה. יצוין שסוג המתנה, דרך ההענקה שלה והסיבה בגינה המתנה ניתנת יכולים להשפיע לא רק על התחושות האישיות של מקבל המתנה, אלא גם להשפיע לחיוב על מצב הרוח של הנותן. כך, הלכה למעשה, נתינה היא דרך בריאה וקלה לרפא את הנפש שלכם, מבלי הרבה מאמץ.

 

סוגי מתנות

הדבר הראשון החשוב זה לבחון איזו מתנה הכי תתאים למקבלה. למשל, יש אנשים שישמחו במידה שיתנו להם שוברים לעיסוי, בנות הזוג עשויות לשמוח מקבלת תכשיטים לאישה ואוהבי חיות עשויים לשמוח מחיית מחמד או ביקור בספארי. לכן, יש חשיבות בהכרת מקבל המתנה וקליעה לטעמו האישי.

 

מתנה לבת הזוג

כל זמן יכול להיות הזמן המושלם שלך לתת מתנה או שתיים לבת הזוג. כידוע, אסור לשכוח ימים מיוחדים בלוח השנה, כמו יום האהבה, יום חברה, ימי הולדת וימי נישואין. עם זאת, יש משהו מיוחד במתנות בלתי צפויות. הן מראות שאתה חושב עליה כל שנייה. יתרה מכך, הענקת מתנה לבת הזוג מחזקת את הקשר ביניכם ועשויה לגרום לשמחה, אשר כמובן בריאה מאד לנפש.

לדעתנו, המתנה הנצחית היא תכשיטים, מכיוון שהם יכולים להיות מותאמים אישית לטעם של בת הזוג והם אף גמישים ויכולים לנוע בטווח המחירים אותו אתה רוצה להשקיע.

 

מתנה לבן הזוג

הפסקה הקודמת רלוונטית גם למין השני. אנחנו נוטים לחשוב על נשים ככאלו שיותר אוהבות ומגיבות למתנות, אבל כל אדם רוצה להרגיש שרואים אותו, את העדפותיו ושחושבים עליו כל רגע ביום. לכן, ראוי שגם את תפנקי את בן זוגך במתנה מותאמת אישית.

לדעתנו, גם מתנה לגברים היא לא קשה כפי שנוטים לחשוב. כך, אם בן זוגך אוהב ים, ניתן לקנות לו בגד ים או מטקות ולקחת אותו לטיול או משחק להשלמת המתנה. לחלופין, ניתן לקנות לו סט אלכוהול הכולל את האלכוהול האהוב עליו. אבל תכלס, כל מתנה שרק מראה שאת חושבת עליו.

 

מתנה להורים

מתנות לא פחות חשובות הן להורים. אנחנו ממליצים לקנות להם כלי בית שגם יהיו יעילים עבורם וגם יוכלו להשוויץ בהם שמגיעים אורחים.

לצד זאת, ניתן לקנות להם סדנה משפחתית אשר תסייע לגיבוש המשפחה המורחבת ותיתן להם קצת נחת לראות את כל הילדים והנכדים.

לבסוף, ניתן לרכוש להם תמונה מעוצבת של כל המשפחה שיוכלו לתלות בבית ולזכור את המשפחה המדהימה שלהם. מבטיחים התרגשות שיא בעת קבלת המתנה.

 

לסיכום

מתנות חומריות כמו תכשיטים, בגדי ים, אלכוהול, פרחים, סדנאות, תמונות מותאמות אישית ועוד, הם מוצרים חומרי שגורמים לאושר וצפויים להוביל להתרוממות הנפש. כדאי לזכור שלא צריך אירוע מיוחד כדי לשמח את האהובים שלכם. יאללה, רוצו לקנות.

ציוד רפואי

 

אולי תאהבו גם את

כיצד נוכל לזהות אלכוהוליזם
כיצד נוכל לזהות אלכוהוליזם?

אלכוהוליזם, הידוע גם בשם הפרעת שימוש באלכוהול (AUD), הוא מצב כרוני ומתקדם המאופיין בצריכה מוגזמת ובלתי נשלטת של אלכוהול. זוהי הפרעה מורכבת המשפיעה על מיליוני

קראו עוד »