חיפוש

כך תבחרו דרך איזו חברה תגישו בקשה להחזרי מס

אם גם אתם חוששים מהפנייה לרשויות המס ומההליכים הבירוקרטיים המתישים הנלווים, תשמחו לשמוע כי ניתן לבצע את בקשת החזר המס באמצעות חברות החזרי מס מקצועיות ומנוסות, שיבדקו עבורכם את הזכאות ויבצעו עבורכם את כל התהליך מ – א' ועד ת'. אך כיצד נדע באיזו חברת החזרי מס לבחור?

 

האם מגיע לכם החזר מס?

את תשלומי המס הקבועים הנלווים למשכורת החודשית שלנו, כולנו מכירים היטב, אך לא תמיד מודעים לשיטת החישוב של רשות המיסים, הקובעת למעשה את גובה החזר המס שנצטרך לשלם. למעשה, שיטת החישוב של רשות המיסים נקבעת שנה מראש, בהתבסס על ממוצע המשכורות של שנת המס הקודמת, כשבנוסף לכך רשות המיסים מאפשרת לזכאים, על פי קריטריונים שהיא קובעת, נקודות זיכוי שונות, המאפשרות לקבל הנחה מסוימת בתשלום המס.

שיטת חישוב זו, בשילוב העובדה כי נתונים רבים יכולים להשתנות במהלך שנת המס, מביאה למצב בו פעמים רבות נגבה מאיתנו תשלום מס עודף, היכול להסתכם באלפי שקלים מעבר לסכום המס המקורי שהיינו צריכים לשלם בפועל. באמצעות הגשת בקשה להחזר מס ניתן לקבל החזרים בגין תשלומים עודפים אלו, החזר המגיע לכם בזכות ולא בחסד.

 

כיצד מגישים בקשה להחזר מס?

עד כאן הכול נשמע טוב ויפה, שהרי כולנו נשמח לקבל בחזרה כספים שחשבנו שהלכו ואינם, אך למעשה, הנתונים מראים כי קיימים מיליארדי שקלים בקופת רשות המיסים ללא דורש. עובדה זו מעידה כי ישראלים רבים כלל אינם מודעים לזכותם לקבל החזר מס הכנסה בגין תשלומים עודפים ו/או החשש הקיים מפנייה לרשות המיסים, כמו גם התהליך הבירוקרטי הנלווה להגשת הבקשה.

בסופו של דבר אמנם מדובר בהליך בירוקרטי, אך לאור הסכומים המונחים על הכף, אשר כאמור יכולים להסתכם באלפי שקלים, כדאי להשקיע מעט זמן ומאמץ בכדי למלא את הבקשה ולקבל את הכספים המגיעים לכם.

כעיקרון, את בקשת החזר המס ניתן להגיש באופן ידני, אצל לשכת פקיד השומה הקרובה אליכם, או באופן מקוון דרך אתר רשות המיסים. מלבד טופס הבקשה עצמו, תצטרכו לצרף טפסים נוספים, דוגמת טופס 135 וטופס 106 ואישורים רלוונטיים נוספים, כמפורט באתר רשות המיסים.

 

כיצד נבחר חברה המתמחה בהחזר מס?

אם שילוב המילים טפסים ומעקב אחר הוראות עדיין מרתיע אתכם, תשמחו לשמוע כי ניתן לבצע את תהליך בקשת החזר המס באמצעות חברות החזרי מס מקצועיות ומנוסות, המלוות אתכם לאורך כל התהליך. אין ספק כי מדובר בפתרון נוח, פשוט ויעיל, אך עדיין מתעוררת השאלה כיצד נבחר את חברת החזר המס המתאימה?

  • המלצות – שיטה מוכחת בבחירת כל בעל מקצוע הוא פשוט לשמוע חוויות ומקרי הצלחה של לקוחות אחרים.

 

  • אמינות – היות ומדובר בגישה לנתונים אישיים שלכם, חשוב שתוודאו כי מדובר בחברת מקצועית ואמינה.

 

  • ליווי מלא – ודאו כי אתם מקבלים שירות מלא מהחברה, האמורה ללוות אתכם בכל התהליך המאתגר של איסוף המסמכים והכנת הדו"חות.

החזר מס

 

אולי תאהבו גם את