חיפוש

איתך בכל רגע: כך תנציחו את אהוביכם

מי שאיבדו את יקיריהם מחפשים לא פעם דרכים שיאפשרו להם להנציח אותם. אנו מכירים בעובדה זו מקרוב, בגלל שקרוב שלנו נפטר לפני כמה ימים והדבר גרם לנו לצאת ולחפש דרכי הנצחה. קיבלנו מעל  ל – 20 דרכים שונות מצד מי שיישמו אותן בעבר והחלטנו להעלות מדריך ולהציג בו את הדרכים שנבחרו על ידינו. הישארו אתנו ותגלו מה הן 4 הדרכים הטובות שיאפשרו לכם להנציח את אהוביכם.

 

דרך מספר 1 להנציח את אהוביכם: באמצעות הצבת ספסל עם הקדשה

הדרך הראשונה שנבחרה על ידינו היא זו שמרגשת אותנו בכל פעם מחדש. בשכונה שבה אנחנו מתגוררים ניצב ספסל שעליו הייתה יושבת אישה אהובה שנפטרה לפני כמה שנים. לאחר מותה, קרובי משפחתה החליטו לשוחח עם העירייה ולבקש להציב ספסל חדש, מהודר, עם הקדשה. לאחר שאלה קיבלו תשובה חיובית מצד גורמים בעירייה, הם הציבו את הספסל החדש ועליו כתבו הקדשה מרגשת שאפשרה לכל תושבי השכונה החדשים להכיר באישה המיוחדת.

איתך בכל רגע: כך תנציחו את אהוביכם

דרך מספר 2 להנציח את אהוביכם: באמצעות מתן תרומה של ברכונים לעילוי נשמתם

אם תשאלו אותנו, אנו מאמינים שהדרך הטובה ביותר להנציח את האהובים שלכם היא באמצעות מתן תרומה של ברכונים לעילוי נשמת לבית הכנסת שבו אתם מתפללים (או בית כנסת שנמצא בשכונה שבה הקרובים התגוררו). שכן, ברכונים אלו ישמשו אנשים רבים שיקראו אותם מידי יום.

 

דרך מספר 3 להנציח את אהוביכם: באמצעות שתילת עץ פרי שישמש את הקהילה

הדרך השלישית היא באמצעות שתילה של עץ פרי שישמש את האנשים שנמצאים בסביבתו. אם אתם רוצים להנציח אדם אהוב שהיה חובב טבע, זו הדרך המתאימה עבורכם. נציין כי אפשר לבחור בדרך זו לצד דרך אחרת נוספת, משום שיש דרכים רוחניות הרבה יותר מזו. אם תבחרו בשתילת עץ במקום ציבורי, עליכם לדעת כי יש לקבל אישור לכך מראש. לאחר מכן, תוכלו להוסיף הקדשה עם חריטה באמצעות אחד מהחומרים הבאים:

  • מתכת
  • עץ
  • ברזל

איתך בכל רגע: כך תנציחו את אהוביכם

דרך מספר 4 להנציח את אהוביכם: באמצעות התנדבות  קבועה

הדרך הרביעית והאחרונה שתוצע למי מכם שיכולים להקדיש מזמנם היא התנדבות. אנו מציעים לכם ללכת ולהתנדב בבתי אבות, בתי יתומים, בתי חולים או כל מקום אחר שעולה על רוחכם. תוכלו כמובן לבחור במקום שמתאים למנוח (אם למשל הוא היה יתום רוב ימי חייו, תוכלו לבחור בבית יתומים ולספר את סיפורו במקום). הקפידו לציין בכל פעם כי אתם מגיעים להתנדבות לעילוי נשמתו של האהוב עליכם ולספר עליו לנוכחים במקום.

 

לסיום

עד כאן 4 הדרכים הטובות ביותר שיאפשרו לכם להנציח את האהובים שלכם. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים, כך שנשאר לכם רק לבחור בדרך המתאימה ביותר. נאחל לכם שלא תדעו עוד צער ושתבחרו בדרך שתעשה לכם טוב על הלב והנשמה.

איתך בכל רגע: כך תנציחו את אהוביכם

אולי תאהבו גם את