חיפוש

בחירת מצעים לחדר השינה של הילדים

ישנם המון סוגים של מצעים, המון סוגים של בדים, טקסטורות, צבעים, הדפסים. על מנת שהילד יקבל את השינה האיכותית ביותר ויוכל לתפקד במהלך היום בצורה תקינה, חשוב שהוא ישן במיטה שנוחה לו, למצעים תפקיד חשוב בשינה התקינה של ילדכם. ילד שישן במיטה שהמצעים בה לא נעימים לא סביר להניח שיקום הרבה בלילה ויהיה חסר סבלנות ועייף במהלך היום. קודם לכן נבין מאילו בדים מכינים מצעים ואת היתרונות והחסרונות של כל בד.

 

מצעים מבד כותנה

יתרונות

המצעים הנמכרים והנפוצים ביותר הם מצעים 100 אחוז כותנה. מצעים העשוים מכותנה יהיו נעימים מאוד למגע ולכן נעים לישון בהם.מצעי הכותנה סופגים היטב ועמידים בכביסות, המצעים לא יתבלו ויהרסו במהלך הכביסה כיוון שהם עשוים מבד מאוד איכותי. אוליוד רהיטים דף הבית שם תמצאו בד מתאים גם לחורף וגם לקיץ ולכן לא צריך לקנות מצעים מיוחדים שיתאימו לעונות השנה.

 

חסרונות

החיסרון הבולט של מצעי הכותנה הוא שהם מתקמטים בקלות, כיום עם כניסת אריגת בד האל קמט ניתן למצוא מצעי כותנה שגם אינם מתקמטים ולכן גם החיסרון הזה כבר לא משמעותי. מחיר מחיר של מצעי כותנה איכותיים נע בין 400-600.לסט מצים זוגי המחיר אמנם גבוה אך אתם תקבלו תמורה למחיר.

 

מצעים בשילוב פוליאסטר וכותנה

יתרונות

היתרונות של בד בשילוב פוליאסטר וכותנה הוא שאין צורך בגיהוץ, הבד לא מתקמט בקלות ולכן אין צורך לגהץ אותו. הבד חזק מאוד ולא נקרע בקלות, בד מסוג זה ישאר אצלכם זמן רב הוא לא יתבלה בקלות. בד העשוי משילוב של כותנה ופוליאסטר עמיד מאוד בכביסות, הוא לא יהרס במהלך הכביסה וישאר במצב טוב זמן רב. המחיר נמוך יחסית ונע בין 100-200 לסט מצעים זוגי.

 

חסרונות

החסרונות של בד שמשלב פוליאסטר וכותנה הם שהוא בד נוקשה ולכן יש אנשים שלא ירגישו נוח לישון בתוכו. כושר ספיגה נמוך, בד העשוי משילוב של כותנה ופוליאסטר הוא לא בעל כושר ספיגה גבוה, ולכן ישאר רטוב זמן רב.

 

מצעים מבד פלנל

יתרונות

היתרונות של מצעי פלנל הם שהוא בד עבה ולכן מעניק נפח ותחושה נעימה כאשר הוא מונח על המיטה. בד הפלנל נעים מאוד למגע כיף להתעטף בו. הבד מתאים לחודשי החורף והוא מחמם במיוחד.

חסרונות

החיסרון של בדי הפלנל במצעים הוא שהם אינם מתאימים לחודשי הקיץ בשל החימום הרב שלהם ולכן הוא שימושי בעיקר בחודשי החורף.

 

הדפסים מיוחדים

לאחר שהבנו אילו סוגי מצעים קיימים בשוק נדע מה הוא המתאים ביותר לילדנו. עוד דבר שיעזור להורים להפוך את המיטה של הילדים למקום מזמין עבורם היא שימוש בגיבורים שלהם. במידה ויש לילדכם דמות אהובה מסידרה מצוירת קנו עבורו מצעים שהדוגמא שלהם היא תמונה של הגיבורים האהובים עליהם. כך תגרמו לילדכם להתרגש משעת השינה שלהם ולישון בצורה תקינה וטובה לגדילה שלהם.

מצעים

אולי תאהבו גם את

שיש אוניקס
השימוש בשיש אוניקס

אבן האוניקס הינו הרולס רוייס של השיש. זוהי אבן שיש באיכות גבוהה במיוחד המשמשת כחומר גלם בבתי אצולה, ארמונות, כנסיות מפוארות, בתי מלון יוקרתיים ועוד.

קראו עוד »