חיפוש

אילו סוגי הובלות קיימים

אם אתם צריכים שירותי הובלות, אתם צריכים גם להכיר את סוגי השירותים הקיימים בתחום ההובלה. חברות הובלה מסוימות עשויות להתמחות בהובלת פריטים בודדים, אחרות בהובלות כבדות ומורכבות. הנה כל מה שרציתם לדעת על סוגים של שירותי הובלות.

 

הובלת דירה והובלות בתים פרטיים

אם אתם צריכים שירותי הובלת דירה, אתם צריכים חברת הובלה מהימנה ומקצועית. לידיעתכם, על הובלת דירה נהוג לקבל אחריות. בבואכם לשכור את שירותי חברת ההובלה, יהיה חשוב לחתום על חוזה עבודה ולכלול סעיף של אחריות על ההובלה ועל הציוד שלכם. ומה לגבי הובלת מפעלים? האם זה משהו שחברות הובלות גם מבצעות?

 

הובלת מפעלים

הובלת מפעלים זהו סוג שירות שלא כל חברות ההובלה מתמחות בו. רק חברת הובלות מקצועית יכולה לספק לכם את השירות של הובלת מכונות תעשייתיות כבדות. קחו בחשבון, חלק מחברות ההובלה גם מספקות את השירות של פריקת ופירוק מכונות תעשייתיות במפעלים לפני הובלה. יש לציין, הובלות מפעלים יכולות להימשך ימים שלמים, שבועות וגם חודשים. הכול תלוי בגודל המפעל ובתכנון הנכון של ההובלה.

 

הובלת משרד | הובלות משרדים

ניתן להוביל משרד בודד, אך גם ניתן להוביל כמות נרחבת של משרדים. בין אם אתם מעוניינים להוביל משרד אחד או יותר, חשוב לתכנן מראש את ההובלה ולארוז את כל החומרים והקלסרים בנפרד. אם אתם צריכים סיוע באריזה של ציוד משרד לפני הובלתו, ישנן חברות הובלה שמספקות גם שירות של אריזת ציוד לפני הובלה.

 

הובלות כבדות

הובלות כבודת מצריכות מחברת ההובלה את כל המקצועיות בנושא. הובלה כבדה יכולה להיות הובלת פסנתר, הובלת מקרר גדול, הובלת ארון בגדים שלא ניתן לפירוק, הובלת כספת ועוד. לא פעם, יש צורך להשתמש בסוגי טכנולוגיות מתקדמות בכדי לבצע הובלות כבדות. וזה מוביל אותנו לסוג ההובלה הבאה, ההובלה של המנוף.

 

הובלות מנוף

כשיש בעיית נגישות, או שמא הציוד המובל מאוד כבד, יש צורך לעיתים להשתמש במנוף. הובלת מנוף מצריכה מהמפעיל של המנוף להיות מוסמך. אם אתם צריכים הובלות מנוף כבדות, ההמלצה היא לבדוק את הסמכת מפעיל המנוף. שימו לב, החוק אפילו מחייב אתכם לבדוק שאתם מעסיקים מפעיל מנוף מוסמך. אל תיתנו לחובבנים לסבך אתכם בצרות.

 

הובלות במת הרמה

הובלות עם במת הרמה הן הובלות שדומות להובלת מנוף, אבל קיים שוני מסוים. הובלת במה מתאפשרת במקרים שבהם יש קרקע יציבה מתחת לבמה. אם הקרקע היא סלעית, לא תמיד במת ההרמה תתאים עבור ההובלה. לרוב, משתמשים בבמות הרבה כאשר מעוניינים להוביל ולנייד ציוד בתוך העיר. הובלת במת הרמה תהיה בד"כ כמעט זהה במחיר להובלת מנוף. יחד עם זאת, חשוב לבדוק מראש את המחירים כדי להיות בטוחים.

גלגלים

אולי תאהבו גם את