חיפוש

איך לפרוץ מנעול?

פריצת מנעולים היא לא דבר פשוט, בעיקר כאשר אנחנו מעוניינים לשמור ככל האפשר על הדלת, המבנה והרכוש שנמצא בתוכו. לכן אם נתקעתם מחוץ לבית שלכם ואתם צריכים לפרוץ את מנעול הדלת שלכם אנחנו ממליצים בחום להזמין פורץ מקצועי. עם זאת, יש מנעולים מסוימים שניתן לפרוץ לבד עם מעט ידע בנושא. כיצד ניתן לפרוץ מנעול בעצמנו? כל זאת ועוד במדריך הבא.

 

פריצת מנעול – רק מנעול שנמצא בבעלותכם

זה אמור להיות מובן מאליו אך חובה להתייחס לכך – אסור לפרוץ מנעול שלא נמצא בבעלותכם, ומעשה שכזה הוא עבירה פלילית חמורה שעלולה לגרום לעונשים כבדים עבורכם. מלבד העובדה שפריצת מנעול שלא בבעלותכם עלולה לגרום לעונש פלילי, אתם מסתכנים בכניסה לתקרית אלימה במידה ובעל הנכס או כל אדם אחר תופס אתכם בשעת מעשה.

 

אם אין לכם את הידע המתאים עדיף להזמין פורץ

אם החלטתם לפרוץ בעצמכם מנעול שנמצא בבעלותכם כדאי שתכירו היטב את המנעול וסוג המנעול ושיהיה לכם את הידע הנדרש לפרוץ אותו. חשוב מאוד לדעת כי פריצה חובבנית עלולה לא רק להזיק למנעול עצמו אלא גם לגרום נזק ממשי לדלת, ומומלץ מאוד להימנע מכך. במידה ואין לכם את הידע מהתאים כדי לפרוץ את המנעול הזמינו פורץ מקצועי – זה יהיה זול יותר ובטוח יותר.

 

זהו את סוג המנעול המדובר

ישנם מנעולים מסוגים שונים, כאשר מנעולים מסוימים קשים לפריצה ואחרים קשים פחות. למנעולים שונים ישנם מנגנוני נעילה שונים והדבר משפיע מאוד על יכולת הפריצה שלהם וכן על דרך הפריצה. כך למשל פריצת מנעול בעל מנגנון נעילה של פינים קל יותר לפריצה מאשר מנעול רב בריח.

 

איך פורצים מנעול פינים?

תוכלו לרכוש מנעול בעל כמות פינים שונה ולהתאמן בפריצתו. ניתן לשים לב שבמפתח ישנם שקעים ובליטות, ותזוזה מסוימת של הפינים במנעול תאפשר את פריצתו. זאת תוכלו לנסות באמצעות כלי עזר שונים, כגון מסרגה או סיכת ראש. חשוב לקחת בחשבון שגם פריצה של מנעול שקל יחסית לפריצה עלולה לגרום לו נזק ולהוציא אותו מכלל שימוש, מה שיחייב אתכם לרכוש מנעול חדש.

 

האם כדאי לפרוץ בעצמנו מנעול רב בריח?

באופן כללי התשובה היא לא. מנעולי רב בריח הם מנעולים חזקים שנדרשת מיומנות רבה עבור פריצתם ולרוב מיומנות זו יש רק למנעולנים ופורצים מקצועיים. אפילו גנבים עם ניסיון פעמים רבות מוותרים כאשר הם נתקלים במנעול רב בריח, שכן זהו מנעול מורכב. תכונה זו של מנעול רב בריח הפכה אותו לפופולארי ביותר עבור דלתות כניסה ראשיות של בתים ולא בכדי.

 

צריכים לפרוץ מנעול בבית? הזמינו מנעולן עכשיו

דרך אתר מנעולן עכשיו תוכלו להזמין שירותי מנעולנים לכל מטרה רלוונטית. בין אם אתם זקוקים להתקנה של מנעול, החלפת ידית, תיקון צילינדר וכדומה – באתר מנעולן עכשיו תוכלו למצוא את בעל המקצוע המתאים שיסייע לכם בכל זמן.

לפרוץ מנעול

אולי תאהבו גם את