חיפוש

איך למצוא צלם בר מצווה במחיר טוב?

בחירת צלם בר מצווה אינה עניין של מה בכך. אם קיימתם אירוע כלשהו בעבר, אתם בוודאי יודעים שצריך להתאים בכל פעם את תחום העניין של הצלם לתוכן האירוע. במדריך הנוכחי נציין בפניכם את השלבים למציאת צלם בר מצווה שיציע לכם מחיר טוב. הישארו אתנו ותוכלו להיות בטוחים שתבחרו נכון ותקבלו את התיעוד הטוב ביותר לאירוע שלכם.

 

רקע לכתיבת המדריך

 את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לאחר שחווינו חוויה לא טובה עם הצלם שבחרנו לבת המצווה של הילדה הבכורה שלנו. בזמנו לא ידענו שצריך לעבור כמה שלבים כדי להגיע אל צלם טוב ומקצועי. חשבנו שקבלת חוות דעת חיובית מטעם חברים קרובים עשויה להספיק. לא נאריך בדברים ופשוט נאמר שהזמנו צלם שהתברר כמקצועי ביותר, אבל בצילומים שונים שהם אינם בת מצווה. כך למדנו בעצם, שצריך לבדוק (בין היתר) שמדובר בצלם שבקיא בצילומי בר מצווה או בת מצווה בלבד.

 

איך למצוא צלם בר מצווה במחיר טוב? השלב ה- 1

השלב הראשון במציאת צלם בר מצווה טוב היא קודם כל לשאול לפחות 3- 4 אנשים שונים שערכו לא מזמן אירוע בר מצווה את השאלות הבאות:

  • מי היה הצלם שלכם?
  • הייתם מרוצים מההתנהלות שלו באירוע?
  • קיבלתם את אלבום התמונות ממנו?

כמובן שניתן לשאול שאלות נוספות כדי לברר שהם אכן קיבלו שירות טוב. לאחר שתשאלו את השאלות הללו, אתם צפויים לקבל כמה שמות של צלמים שונים. בשלב זה אתם צריכים לערוך רשימה ולכתוב בראשה: חיפוש אחר צלם לבר מצווה של X (פה תכתבו את שם הילד). שמרו את הרשימה, היא תשמש אתכם לשלב הבא.

 

איך למצוא צלם בר מצווה במחיר טוב? השלב ה- 2

בשלב זה אתם צריכים לערוך חיפוש מקיף ברחבי הרשת. תתחילו בחיפוש מקיף באמצעות שורת החיפוש של גוגל. רשמו בשורת החיפוש את שמותיהם של הצלמים שנמסרו לכם בשלב הקודם, ושימו לב שבכל פעם תכתבו בנפרד את שמו של צלם אחר. לאחר שתכתבו את השם של הצלם ה- 1 ברשימה, תעברו אל השלב הבא.

 

איך למצוא צלם בר מצווה במחיר טוב? השלב ה- 3

 בשלב זה אתם צריכים להיכנס אל לשונית הביקורות של גוגל ולקרוא את הביקורות והדירוג שניתנו לצלם המדובר. כך תוכלו לגלות אם מדובר בצלם שאחרים ממליצים עליו או לא. בשלב זה חשוב מאוד שתשימו לב – אם ההמלצות חיוביות, תבדקו שהממליצים ציינו כי מדובר באירוע בר מצווה ולא באירוע מסוג אחר. כך תוכלו להיות בטוחים שמדובר בצלם שמספק מחיר טוב ומתאים לאירוע שלכם.

 

לסיום

 עד כאן כל המידע שיאפשר לכם לדעת איך למצוא צלם בר מצווה שמתאים לאירוע שלכם ושיציע לכם מחיר טוב. מאחלים לכם שתבחרו נכון ותיהנו מכל רגע! שיהיה מזל טוב.

צַלָם

אולי תאהבו גם את