חיפוש

איך למנוע מעכברים להיכנס לבית

גיליתם לאחרונה שיש לכם עכברים בבית? המלכודות כבר לא עוזרות? אם עניתם בחיוב על השאלות הללו, אתם יכולים להיות בטוחים שהגעתם למקום הנכון.

במיוחד בשביל מקרים מהסוג הזה, כתבנו עבורכם את המדריך שיאפשר לכם לדעת איך למנוע מעכברים להיכנס אליכם הביתה.

לאחר שתקראו את השורות הבאות, אתם תוכלו לשבת סוף סוף על כוס קפה בבית ולהרגיש מוגנים.

רוצים לדעת מה אתם צריכים לעשות כדי שזה יקרה? תקראו את הפרטים הבאים ותיישמו אותם בהקדם האפשרי:

 

אפשרות ראשונה למניעה – תאמצו חתול

יכול להיות שאתם חושבים שאנחנו צוחקים, אבל אנחנו רציניים לגמרי. הגיע הזמן שתתפנקו עם יצור חמוד ומתלטף שישמח לקבל את תשומת הלב שלכם מידי פעם ולתפוס עבורכם את העכברים. אם אתם רוצים להיות בטוחים שהעכברים לא ייכנסו אליכם הביתה, אתם צריכים שיהיה גורם מפחיד שיגרום להם להבין שבבית שלכם יש סכנה ואסור להם להתקרב אליו. אתם יכולים לבחור לאמץ את אחד או יותר מסוגי החתולים הבאים ולהיות בטוחים שהבית שלכם יהיה מוגן:

  1. חתול סיאמי
  2. חתול בית רגיל
  3. חתול מיין קון
  4. חתול ספינקס

שימו לב, אם אתם מעדיפים שלא לאמץ חתול ואתם גרים במושב, אנו ממליצים פשוט להאכיל את חתולי הרחוב שנמצאים מסביב לביתכם. כך תגרמו להם להישאר בקרבת הבית ולא תצטרכו להכניס את החתול הביתה. הוא יבצע את עבודתו נאמנה גם מחוץ לכותלי הבית.

 

אפשרות שניה מניעה – תקראו לבעל מקצוע

אם אתם אלרגיים לחתולים, אם יש לכם כלב או אם אתם פשוט מעדיפים שלא להכניס חתול הביתה, אתם יכולים להיות רגועים. יש אפשרות נוספת שתאפשר לכם למנוע מעכברים להיכנס אל דלת הביתה שלכם והיא כמובן הדברה. אנחנו לא מתכוונים לשימוש בספריי הדברה שאתם משתמשים בו לחיסול של תיקנים, אלא הדברה שמבצע בעל מקצוע מנוסה. אם אינכם מכירים את האפשרות הזו, הגיע הזמן שתכירו. מדובר ב"מדביר" שמכיר את העכברים לעומק ויודע את כל החולשות שלהם. הוא ידביר את כל האזורים שמהם העכברים מגיעים, יחסל את המחילות שלהם ויגרום להם להבין שהבית שלכם לא אטרקטיבי עבורם.

 

איך תבחרו את האפשרות המתאימה ביותר עבורכם?

עכשיו אתם יודעים איך למנוע מעכברים להיכנס לבית, כך שנותר לכם רק לבחור את האפשרות המתאימה ביותר. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון, אנחנו ממליצים לכם לשבת עם בני הבית ולבחון עמם ביחד את האפשרות המתאימה ביותר. אם אימוץ של חתול אפשרי מבחינתכם, אתם צריכים לקחת בחשבון שהוא כולל התחייבות משמעותית שמביאה עמה את ההשלכות הבאות:

  • תצטרכו להחליף לו חול לעיתים קבועות
  • יהיו לכם הוצאות על אוכל, טיפולים רפואיים ועוד

לעומת זאת, הדברה הינה חד פעמית ונטולת התחייבויות. כך שחשוב שתבדקו מהי האפשרות שמתאימה לכם ביותר ותחליטו בתבונה.

בעל חיים

 

אולי תאהבו גם את