חיפוש

איך להתאים חולצה מכופתרת לחליפה

כאשר לובשים חליפה למטרות שונות, חשוב להתאים את החולצה המכופתרת מבחינת הצבע, הטקסטורה והגזרה. כך תיראו מרשימים, אלגנטיים והכי פיין שאפשר.

המאמר יפרט איך להתאים חולצה מכופתרת לחליפה.

 

התאמת צבע החולצה לחליפה

את בחירת הצבע של חולצה מכופתרת יש לבחור בראש ובראשונה על פי המטרה של החליפה. האם החליפה מיועדת לפגישת עסקים, לחתונה, לאירוע השקה, לבית המשפט וכיוצא בזה. כשיודעים מה המטרה יותר קל להתאים גם את החליפה וגם את צבע החולצה לחליפה עצמה. הצבעים המגוונים מאפשרים לכם לבחור גוון רך וניטרלי או גוון נועז על פי טעמכם האישי ובהתאם לאירוע. למשל, לחגים, לערב שבת או לבית הכנסת רוב הסיכויים שתבחרו בחולצה מכופתרת לבנה, חלקה ופשוטה שתכבד את המקום, האירוע ואת קדושתו. במקרים אחרים תוכלו לבחור בצבעים ובגזרות מתוחכמות יותר.

 

התאמת הטקסטורות של החולצות לחליפה

ברור שאם בוחרים בחולצת פסים מכופתרת או בחולצה משובצת, החליפה צריכה להיות בגוון חלק ואחיד ללא טקסטורות כדי לשוות לכם מראה מכובד ומרשים ולא צעקני מדי. כשהולכים לעבודה ניתן לשלב חליפה ספורטיבית עם חולצה מכופתרת בגוון ורוד שזה מאוד טרנדי כיום וחליפה בגוון כהה כמו כחול או אפור. לפגישה עסקית רצוי לשלב בחולצה המכופתרת עניבה מתאימה. במידה ובוחרים בחולצה מפוספסת או משבצות, גם העניבה תהיה בצבע חלק ואחיד.

 

התאמת הגזרה של החולצה לחליפה

ישנן גזרות רבות של חולצות מכופתרות מהן ניתן לבחור. הפופולרית ביותר היא חולצה בגזרת סלים פיט והיא מתאימה לגברים צרים ומחוטבים. גברים רחבים יותר יכולים לבחור בגזרה רחבה או רגילה ואף לתפור חולצה בהתאמה אישית. כשקונים חולצה מכופתרת – דיפלומט היא חנות בה ניתן לעשות התאמה אישית לכל מטרה על פי מידות וסגנון אישי. בחולצות מכופתרות אלו ניתן לעשות שימוש גם ביום יום. תוכלו ללבוש את החולצה עם ג'ינס, להוסיף את הז'קט והמכנס של החליפה לאירוע, ללבוש אותה עם צווארון פתוח או סגור, להוסיף עניבה ולשחק עם הצבעים. כל גבר צריך שיהיו לו כמה חולצות מכופתרות בבית בגזרות וצבעים שונים כדי לגוון את המראה של החליפה ולא להיות מונוטוניים.

 

התאמת חולצה מכופתרת לעונות השנה

חשוב לבחור בחולצות מכופתרות שיתאימו לחליפת החורף שלכם ולחליפת הקיץ. בקיץ חייבים לבחור בבדים קלילים ונושמים גם של החולצה וגם של החליפה על מנת לא להזיע ולהרגיש בנוחות. ישנן אף חולצות מכופתרות עם שרוולים קצרים מהם ניתן לבחור. בחורף הסיפור כבר שונה והבדים חמימים יותר אם כי הקלילות והנוחות נשמרות. כל עוד שתתלבשו בצורה אלגנטית ותשדרו ביטחון בפגישה העסקית, תיראו סקסיים בפגישה הרומנטית ומכובדים באירועים משפחתיים, השילוב של החולצה המכופתרת והחליפה יהיו הצלחה מסחררת. לסיכום, חולצה מכופתרת תשדר את הרצינות והרושם שתרצו לעשות.

 

חולצה לבנה

אולי תאהבו גם את