חיפוש

ניקוי ספות – ספות בד

בשוק קיימים היום עשרות סוגים של ספות בד. כיצד נדע כיצד לתחזק ולנקות את הספה באופן היעיל ביותר?

 

ניקוי ספות ליופי

 

ניקוי ספות בד

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה חדה בייבוא ובייצור של ספות בד, אשר מגיעות במגוון עצום של גוונים וריפודים. ישנה חשיבות גדולה לניקוי של ספות, ובייחוד ספות בד, מאחר והן סופגות לכלכוך רב, כמו גם באופן תדיר לעיתים נשפך מיץ או חומר אחר אשר עלול לגרום לנזק כבד לספה. אנשים רבים אינם מקפידים על ביצוע של פעולה של ניקוי ספות בד באופן יסודי, ולעיתים מוצאים עצמם עם ספה מוכתמת או עם ספה שאיבדה את הצבע ואת האיכות תוך זמן ולכן נדרשים לרכוש ספה חדשה. כידוע, רכישה של ספה היא החלטה חשובה ביותר והעלות היא בדרך כלל לא מועטה, ולכן חשוב להקפיד על מספר כללים כדי לשמר את הספה הקיימת כך שהיא תישאר לאורך זמן רב כפי שנראתה בפעם הראשונה שרכשנו אותה.

המומחים של אתר קפטן קלין אספו עבורכם את הטיפים הטובים והחשובים ביותר לכל שלב שבו כולנו נתקלים בניקוי ספות בד:

 

  • ניקוי אוכל מוצק – במידה ונפל אוכל על הספה, כמו גם אבק או שיערות של אדם או בע"ח, ניתן להסיר את הלכלוך הזה באמצעות שואב אבק בעל מברשת ראש עדינה. הפעולה הזאת הכרחית לא רק בזמן שאנחנו נתקלים בלכלוך הנגלה לעין, אלא באופן תדיר וזאת על מנת לשמר את הספה ולוודא כי לא נותר בה לכלכוך או אבק אשר יכול להזיק לבריאות של דיירי הבית.
  • שימוש אך ורק בחומרים ייעודים לניקוי – במידה והחלטתם להשתמש בחומרי ניקוי ייעודים לספות בד, יש לוודא כי הפעולה מתבצעת באופן העדין ביותר וזאת על מנת לא ליצור נזק, וכן לוודא כי חומר הניקוי לא מוחדר פנימה לתוך הספה וגם להסיר את כל הנוזלים או הקצף של חומר הניקוי אשר נשאר על הספה. במידה ולא נסיר, חומר ניקוי לספות בד אשר נותר על הספה עלול למשוך אליו לכלוך, אבק, שומנים וזיעה, וליצור בספה כתמים לא יפים לעין בגוון אפרפר.
  • טיפול מקצועי של ניקוי – אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על הספה באופן הטוב ביותר והנקי ביותר היא להשתמש מדי פעם בעזרה של חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום ויודעת להעניק טיפול מקצועי יסודי ועמוק של ניקוי ספות בד. חברה מקצועית תדע להשתמש בחומרים ייעודים אשר מתאימים לספה וכן לבצע פעולה של ניקוי יסודי יותר אשר קשה מאוד לבצע באופן עצמאי. תחזוקה אחת לכמה זמן ע"י חברה מקצועית אשר מגיעה לביתכם יכולה בהחלט להקל הן על עבודת הניקוי והן לשמור על הספה כך שהיא תמשיך לשרת אתכם בנינוחות למשך שנים ארוכות.

לפרטים נוספים ומידע בהקשר של ניקיון: https://www.cleaningsofas.com

 

אולי תאהבו גם את